Σελίδες

Όταν ο Βαρουφάκης έχει plan B είναι εσχάτη προδοσία, όταν το έχει ο Ντάισελμπλουμ είναι κοινή λογική

Είναι κακό τελικά να έχει κανείς ένα «Plan B» για την περίπτωση που όλα πάνε στραβά; Εξαρτάται. Αν αυτός ο «κανείς» είναι ο Γιάνης Βαρουφάκης, ναι. Αν είναι όμως ο Γερούν Ντάισελμπλουμ;Τον περασμένο Νοέμβριο, δύο μήνες πριν την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, ο πρόεδρος του Eurogroup και υπουργός Οικονομικών της Ολλανδίας είχε παραδεχθεί, μιλώντας στο κανάλι RTLZ, ότι η κυβέρνηση της χώρας είχε προετοιμάσει ένα σχέδιο επιστροφής στο ολλανδικό φιορίνι, για την περίπτωση που η κρίση του ευρώ ξέφευγε από τον έλεγχο.Όπως είχε πει τότε ο Ντάισελμπλουμ, όλοι στην κυβέρνηση τότε υποστήριζαν τη διατήρηση του ευρώ ως νομίσματος της χώρας, όμως «εξετάσαμε παράλληλα τι θα συνέβαινε αν αυτό δεν ήταν εφικτό».Άραγε κατηγόρησε κανείς τον Γερούν Ντάισελμπλουμ για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης που απεργαζόταν σχέδιο εξόδου της Ολλανδίας από το ευρώ; Μάλλον όχι...

H «σωτηρία της Ελλάδος» το μεγαλύτερο οικονομικό σκάνδαλο , η μεγαλύτερη διακρατική απάτη που γνωρίσαμε μέχρι σήμερα.

Η τάση για εμετό και ο θυμός , εναλλάσσονται όσο προχωράμε την παρούσα έρευνα, της οποίας την περίληψη και τα πρώτα «σταθερά δεδομένα » σας παραθέτουμε …. 

Τον Σεπτέμβριο του 2009, το ελληνικό χρέος ήταν 299 δισ. ή 115% του ΑΕΠ , ακολούθησε πράγματι το μεγαλύτερο κούρεμα δημοσίου χρέους που έχει συμβεί τις τελευταίες δεκαετίες, ύψους 105 δις .. παραταύτα το τρίτο τρίμηνο του 2014 έφτασε το 176% του ΑΕΠ (315,5 δισ. ευρώ),
Στις  31.3.2015  ( μετά από 5 έτη σκληρής λιτότητας , αυτοκτονίες , ανεργία , φτωχοποίηση , μειώσεις , κλείσιμο επιχ/σεων κ.α ) διαμορφώθηκε στο ποσό των 312,7 δισ. ευρώ και σαν ποσοστό επί του ΑΕΠ σε 174,7%... δηλαδή αυξήθηκε τελικά από το 2009... γιατί άραγε;;
Η συμφωνία που υπέγραψε πρόσφατα η κυβέρνηση με τους γνωστούς πιστωτές μας ,  δείχνει  που θα πάνε πάλι τα 88,5 δισ. ευρώ του νέου  δανείου ..για την σωτηρία μας .
έτσι …. θα πάρουμε δάνειο 65,5 δισ. ευρώ από τον ESM και 16,4 δισ. ευρώ από το ΔΝΤ, τα οποία θα δοθούν ..
• 29,7 δισ. ευρώ για αποπληρωμές δανείων στο Ευρωσύστημα
• 9,9 δισ. ευρώ στο ΔΝΤ
• 5,5 δισ. ευρώ σε ιδιώτες κατόχους χρέους.
• 25 δισ. ευρώ για την ανακεφαλαίωση του τραπεζικού συστήματος.
• 17,2 δισ. ευρώ σε τόκους.
• 7 δισ. ευρώ για εσωτερικά χρέη.
• 7,7 δισ. ευρώ για τη ρευστότητα του τραπεζικού συστήματος
… σας λέει κάτι αυτό;;
Ας δούμε σε συνδυασμό με τα ανωτέρω , τα εξής συμπεράσματα και παρατηρήσεις  στις οποίες έχουμε αναχθεί και εμείς .
1 - Ο κανονισμός 472, που υιοθετήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση το 2013, υποχρεώνει όλα τα κράτη που υπόκεινται σε πολιτικές λιτότητας, να κάνουν λογιστικό έλεγχο του δημοσίου χρέους τους.
Έγινε από την Βουλή των Ελλήνων και απέδειξε ότι …τα χρέη που συνήφθησαν με το ΔΝΤ, την ΕΚΤ και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF) από το 2010 και μετά, πρέπει να θεωρηθούν παράνομα…
..όμως αυτό , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ , αφού ο Πρωθυπουργός δεν μπόρεσε να χρησιμοποιήσει  υπέρ μας , το έργο αυτής της επιτροπής Λογιστικού ελέγχου … έως τώρα .
 … και κάτι ακόμα  , από το λογιστικό έλεγχο του χρέους προκύπτει συνήθως ότι  , οι δανειστές μετατρέπουν απλώς τα ιδιωτικά χρέη σε δημόσια , έτσι ο ελληνικός λαός αντί να χρωστάει στην Ντόιτσε Μπανκ, στην Γκόλντμαν Σακς, στην Κόμερσμπανκ και σε άλλες, γαλλογερμανικές κατά βάση τράπεζες, όπως ήταν το μεγαλύτερο μέρος του δημόσιου χρέους μέχρι 31/12/2009, χρωστάει με αυτήν την πολιτική απάτη  στα υπόλοιπα κράτη-μέλη…. αυτό είναι ανήθικο , όμως το ποιο ανήθικο είναι να βάζουν κάποιοι του λαούς απέναντι τον έναν από τον άλλο….ξέρετε γιατί !!!
2- Από το 1994 ως το 2010 πληρώσαμε ως χώρα 571.000.000.000 (πεντακόσια εβδομήντα ένα δισεκατομμύρια ευρώ) σε αποπληρωμές δανείων .. το αμφισβητεί κάποιος ;;
3- Το πρακτορείο Reuters  αποκάλυψε μια πραγματικότητα ,  ότι , διατηρούν το Ελληνικό χρέος  , δίνοντας  Δάνεια Για Να Εισπράττουν Τόκους!... τι έκπληξη !!!
4-Από την έρευνα προκύπτει  ότι τα τελευταία 200 χρόνια,  πληρώναμε δάνεια τα οποία δεν τα λάβαμε ποτέ, είτε πληρώναμε μέχρι και 20 φορές πάνω την αξία τους , είτε πληρώναμε δάνεια για πράγματα που χύσαμε το αίμα μας για να τα αποκτήσουμε!
Όπως το 1913 που Ελληνικός Στρατός, αποτελούμενος από δυνάμεις της Β.Ελλάδος, έχυσε το αίμα του για να καταλάβει μια στρατηγικής σημασίας σιδηροδρομική γραμμή. Την γραμμή Θεσσαλονίκης – Κωνσταντινούπολης , όταν ξαφνικά οι Γάλλοι αποφάσισαν ότι … η γραμμή τους ανήκει, στα πλαίσια της “συμμαχικής μοιρασιάς” και επειδή υπήρχε σε Ελληνικά εδάφη και δεν θα μπορούσαμε να δεχτούμε κάτι τέτοιο , μας εξανάγκασαν να την αγοράσουμε . Έτσι μας έδωσαν ένα Καναδικό (δηλαδή Γαλλικό) δάνειο 8.000.000 δολαρίων για να πληρώσουμε …αφού δεν είχαμε λεφτά .
5-Φτάσαμε ακόμα στο σημείο να αποπληρώνουμε δάνεια της πρώτης περιόδου της Επαναστάσεως του 1821 μέχρι και την προηγούμενη δεκαετία.
6- Η χώρα μας ήταν από παλιά «άνδρο των διεθνών πλιατσικολόγων» οι οποιοι τις περισσότερες φορές εκμεταλλευόταν  «την κατάρα μας » να αλληλοφαγωνόμαστε.
7- Το μεγάλο ψέμα έγκειται στην παροχή  δήθεν τεράστιου όγκου δανείων προς την Ελλάδα, η οποία από το 2010 έως το 2014 που ανέρχεται στα 254 δισ. ευρώ. «Όμως αποκρύπτεται  από ( τους  ) , ότι  η συντριπτική πλειονότητα των συγκεκριμένων χρημάτων επιστράφηκαν στους πιστωτές ως τόκοι και κεφάλαια προηγούμενων ελληνικών δανείων.
Τι προκύπτει από όλα αυτά … σε πρώτη φάση ;;   ότι το Ελληνικό χρέος είναι πλασματικό ,δημιουργήθηκε και δημιουργείται  για να ασκηθεί και για να ασκούν εξουσία στην Ελλάδα , με το πρόσχημα των μνημονίων…που δένουν  «χειροπόδαρα» τη χώρα με τα δεσμά τους.
 ‘Έχουμε όμως και τον αποδιοπομπαίο τράγο , που διατέθηκε , ανόητα ή εν αγνοία του στο σατανικό αυτό σχέδιο … έτσι έγινε γνωστό ότι , δύο κυβερνητικές περίοδοι ήταν αρκετές  για  να φτάσουν – όπως επ ευκαιρίας προβλήθηκε σκόπιμα για να αποκτήσει βάση το σκάνδαλο  - το χρέος της χώρας μας από 25% του ΑΕΠ μας στο 105%.
  Η 1η από  1981-1990 και η 2η από  1990-1993….. Από εκεί και πέρα πράγματι τα θεμέλια της κρίσης μπήκαν για τα καλά στην οικονομία μας…. όπως λένε πολλοί  , αφού διαμορφώθηκαν οι προϋποθέσεις για « την επιχείρηση » ,.. με κωδικό , σωτηρία της Ελλάδος
.. αλλά και την «ομίχλη » που κάλυψε τους λαούς της Ευρώπης ,  ότι φταίμε εμείς για το χρέος , μίζες , σπατάλες , κακοδιαχείριση , πελατειακό κράτος κτλ, κτλ … ναι υπήρξαν τέτοια , πότε όμως ; όταν πλέον η παράνομη οικονομική διείσδυση στην μικρή Ελλάδα , ήταν πραγματικότητα …. και κάποιοι το χρησιμοποίησαν …
Έλληνες , ας ξυπνήσουμε .... ακολουθεί το γ΄ μέρος ακατάλληλο για οξύθυμους .
 ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
h.t.police100@gmail.com

Λαφαζάνης: Το κατεστημένο βρίσκει αφορμή τον Βαρουφάκη για να ποινικοποιήσει το plan B

«Δεν έχω ακούσει την συνέντευξη του κ. Τσίπρα είχα άλλη δουλειά και επομένως δεν θέλω να προβώ σε κανέναν σχολιασμό χωρίς να έχω πλήρη γνώση του περιεχομένου της συνέντευξης. Επομένως να μιλήσουμε ίσως για το δημοψήφισμα αλλά ανεξάρτητα από την συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα την οποία δεν την έχω ακούσει και δεν μπορώ να πω κάτι επομένως το οποίο να είναι τεκμηριωμένο επ’ αυτής. Το πρωί είχα άλλη δουλειά, αποσπασματικά άκουσα κάποια πράγματα, και μου είπανε, αλλά θέλω να την ακούσω ολόκληρη για να έχω μια πλήρη εικόνα και επομένως να την σχολιάσω με τον πιο υπεύθυνο τρόπο», δήλωσε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό “Παραπολιτικά”,  όταν κλήθηκε να σχολιάσει την σημερινή συνέντευξη του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.  Ο κ. Λαφαζάνης, ερωτηθείς  αν πιστεύει ότι δεν ερμηνεύτηκε σωστά από την κυβέρνηση το Όχι του δημοψηφίσματος απάντησε:  Βεβαίως, το Όχι του δημοψηφίσματος ήταν ένα περήφανο, ένα στεντόρειο Όχι κατά ενός μνημονίου. Κατά της λιτότητας και της λεηλασίας της οικονομίας και του ελληνικού λάου. Αυτό το Όχι το οποίο διατράνωσε ο ελληνικός λαός κάτω από φοβερά αντίξοες συνθήκες, αυτό το Όχι λοιπόν μεταφράστηκε στη συνέχεια σε μια συνθηκολόγηση από την μεριά της κυβέρνησης, σε μια υπογραφή μιας νέας συμφωνίας στην πραγματικότητα ενός τρίτου μνημονίου. Αυτό το θεωρώ απολύτως απαράδεκτο, ασύμβατο με τη λαϊκή εντολή η οποία ήταν σαφέστατη όπως ήταν σαφέστατη και το Γενάρη και ήταν μια αντιμνημονιακή λαϊκή εντολή. Να προχωρήσει η χώρα μας σε μια νέα προοδευτική πορεία χωρίς μνημόνια, χωρίς λιτότητα, χωρίς ιδιωτικοποιήσεις, χωρίς κηδεμονίες και χωρίς κατάλυση της εθνικής μας κυριαρχίας».Την ίδια στιγμή, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, πρόσθεσε ότι «ασφαλώς και η θέση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν μια θέση η οποία έλεγε με σαφήνεια ότι η επιλογή είναι το ευρώ αλλά δεν δεχόμαστε την άποψη της πάση θυσία παραμονής στο ευρώ. Δηλαδή δεν δεχόμαστε μια άποψη που λέει πάνω από όλα το ευρώ και ας καταστραφεί η χώρα, ας λεηλατηθεί ο τόπος ας εξουθενωθεί ο ελληνικός λαός. Αυτή η άποψη είναι καταστροφική για τη χώρα, δεν την είχε ο ΣΥΡΙΖΑ.Επομένως είχαμε τη άποψη εφόσον είναι αναγκαίο και αν κρινόταν επιβεβλημένο προκειμένου να αποφευχθεί μια μνημονιακή καταστροφή της χώρας, ένα τρίτο μνημόνιο το οποίο οδηγεί τον τόπο σε πλήρες αδιέξοδο προκειμένου να αποφευχθεί αυτό –λέω αν κρινόταν επιβεβλημένο –και η έξοδος από το ευρώ θα ήταν μια πολύ θεμιτή λύση, εναλλακτική λύση».Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, σχολιάζοντας τις εξελίξεις με τον τέως υπουργό Οικονομικών, Γιάνη Βαρουφάκη, υπογράμμισε ότι «εγώ δεν ξέρω κανένα σχέδιο Βαρουφάκη, δεν είχα υπόψη μου ποτέ κανένα σχέδιο Βαρουφάκη για το οτιδήποτε.  Βεβαίως αυτό που γνώριζα ήταν η διαπραγμάτευση η οποία γινόταν αυτούς τους έξι μήνες, διαπραγμάτευση για την συμφωνία η οποία ήταν εντελώς ατυχής. Ήταν μια διαπραγμάτευση γεμάτη κωλυσιεργίες, γεμάτη αντιφάσεις, παλινωδίες πράγματα τα οποία είχα επισημάνει σε όλη αυτή την εξάμηνη περίοδο.Απαντώντας για το αν θεωρεί πως η διαπραγματευτική τακτική που ακολούθησε ο κ. Βαρουφάκης ήταν σε συνεννόηση με τον Πρωθυπουργό, ο κ. Λαφαζάνης τόνισε ότι:  «βεβαίως σε γενικές γραμμές  νομίζω ότι ήταν  σε συνεννόηση με τον πρωθυπουργό. Δεν νομίζω ότι ο κ. Βαρουφάκης έκανε πράγματα τα οποία ήταν εντελώς έξω από τα πλαίσια τα οποία είχε συνεννοηθεί με τον πρωθυπουργό και την διαπραγματευτική ομάδα.Θα ήθελα να τονίσω όμως ότι θεωρώ απαράδεκτο το μνημονιακό κατεστημένο να βρίσκει αφορμή τον Βαρουφάκη προκειμένου να ποινικοποιήσει το plan B . Το θεωρώ απαράδεκτό αυτό γιατί εκεί πάμε από ότι βλέπω, να ποινικοποιηθεί κάθε σκέψη και κάθε σχέδιο εναλλακτικό για έξοδο από την ευρωζώνη.Το θεωρώ ότι είναι ρατσιστικό, είναι μια καινούργια προσπάθεια λιντσαρίσματος όσων πρεσβεύουν μια διαφορετική άποψη. Είναι μια προσπάθεια ποινικοποίησης απόψεων και δια του ποινικού νόμου να οριοθετηθεί η πολιτική ζωή και η δημόσια συζήτηση εντός ορισμένων πλαισίων. Αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο, είναι εκτροπή και εμείς θα αντιδράσουμε σε αυτό με όλες μας τις δυνάμεις». Αναφερόμενος, στην αυριανή συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ ο κ. Λαφαζάνης υπογράμμισε ότι «βεβαίως είναι κρίσιμή η συνεδρίαση και δεν ξέρω τι θα αποφασίσει η ΚΕ και σε ποια κατεύθυνση θα πάμε. Αυτό που θέλω να πω  είναι ότι το κόμμα μας είναι δεσμευμένο με το πρόγραμμά του, είναι δεσμευμένο με δύο λαϊκές εντολές  να ακολουθήσει μια αντιμνημονιακή πορεία, να καταργήσει τα μνημόνια και φυσικά δεν χωράει συζήτηση, δεν μπορεί και δεν έχει δικαίωμα να φέρει ένα τρίτο μνημόνιο προς ψήφιση.α κινηθεί  ολόκληρο το κόμμα. Αυτή την κατεύθυνση καταστατικά και δημοκρατικά οφείλουμε να υπηρετήσουμε και αυτή την κατεύθυνση πρέπει να υποστηρίξουν όλα τα συλλογικά όργανα του κόμματος είτε ΚΕ είναι αυτή είτε διαρκές συνέδριο. Αυτή είναι η καταστατική μας δημοκρατική μας δέσμευση τόσο απέναντι στις αρχές που έχουμε συνομολογήσει όσο και απέναντι στον λαό ενώπιων του οποίου εμφανιστήκαμε με ένα πολύ σαφές και συγκεκριμένο πρόγραμμα  και βεβαίως απέναντι σε μια δέσμευση που έχουμε στο 62% του ελληνικού λαού που ψήφισε ένα μεγάλο Όχι στα μνημόνια».  Παράλληλα, σε ερώτηση που του έγινε για το ποιοι θα είναι οι δικοί του χειρισμοί στην περίπτωση που φτάσουν τα πράγματα στα άκρα ο Παναγιώτης Λαφαζάνης σημείωσε ότι «αυτό που είναι σαφές είναι ότι η κυβέρνηση δεν πρέπει να πάει σε συμφωνία για νέο μνημόνιο. Αυτή η συμφωνία και το νέο μνημόνιο θα είναι άκρως βλαπτική για τον τόπο. Μπορεί να δώσει στην Ελλάδα και στον ελληνικό λαό την χαριστική βολή με την έννοια ότι θα μας βάλει σε μια πορεία ύφεσης για πάρα πολλά χρόνια κινδυνεύοντας να υποθηκεύσει ταυτόχρονα τη χώρα. Επομένως δεν έχουμε δικαίωμα να ακολουθήσουμε μια τέτοια πορεία, έγκαιρα η κυβέρνηση πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της και στην βάση των δεσμεύσεών της να προσχωρήσει σε μια εναλλακτική λύση και να διακόψει τις διαπραγματεύσεις οι οποίες δεν θα οδηγήσουν πουθενά και τα πρώτα μηνύματα και τα πρώτα σημάδια τους είναι πάρα πολύ αρνητικά. Ακούω ότι έχουμε εμπλακεί ήδη με την Τρόικα, η Τρόικα έχει γίνει πλέον "Τερατόϊκα". Έχουμε εμπλακεί σε συζητήσεις που από ότι μαθαίνω έχουν πάρει πολύ κακή τροπή, ζητάνε πάρα πολλά πράγματα και απαράδεκτα πράγματα. Δεν βγαίνουν αυτές  οι διαπραγματεύσεις».Τέλος ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, απάντησε τι θα έκανε στην περίπτωση που υπήρχε θέμα ψήφου εμπιστοσύνης λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «έχω πει επανειλημμένα ότι εμείς στηρίζουμε την κυβέρνηση, στηρίζουμε όμως την κυβέρνηση για να εφαρμόσει το πρόγραμμά της. Να εφαρμόσουμε όλοι μαζί το πρόγραμμα με το οποίο αναδειχθήκαμε σε κυβέρνηση. Δεν στηρίζουμε την κυβέρνηση για να συνομολογεί μνημόνια και πολύ περισσότερο να εφαρμόζει μνημόνια ακόμα χειρότερα να δεσμεύεται μακροπρόθεσμα με πρόγραμμα τριετίας σε ένα μνημονιακό δρόμο.  Τα μνημόνια θα μας βρουν αντίθετους, οι μνημονικοί εφαρμοστικοί νόμοι θα μας βρουν αντίθετους εμείς δεν θεωρούμε ότι ο τόπος έχει καμία προοπτική με ένα νέο μνημόνιο».   
- See more at: http://www.newsone.gr/kosmos/144053-laphazanes-to-katestemeno-briskei-aphorme-ton-baroyphake-gia-na-poinikopoiesei-to-plan-b#sthash.adzb9lBP.dpuf

Κυβέρνηση: Ας αφήσουμε τους καναλάρχες και ας πηδήξουμε το Διαδίκτυο....

Ζούμε σε μια χώρα και σε μια εποχή που οι κυβερνήσεις είναι μαριονέτες και εκτελεστές διαταγών του οικονομικού συστήματος, αλλά οι ίδιες (οι κυβερνήσεις), εξακολουθούν να πιστεύουν πως έχουν την εξουσία (τα προνόμια της οποίας ούτως ή άλλως καρπώνονται) και να κάνουν δηλώσεις προς το πόπολο, το οποίο και προφανώς θεωρούν ηλίθιο ως προς το σύνολό του. Δεν ξέρω αν αυτό είναι απλά γραφικό ή ακραίως επικίνδυνο που μάλλον ισχύει το δεύτερο καθώς οι όποιες αποφάσεις των κυβερνήσεων αφορούν την ζωή, το παρόν και το μέλλον των ανθρώπων. Βέβαια, δεν υπάρχει αμφιβολία πως όλες οι κυβερνήσεις λένε ψέματα, η αίσθηση της εξουσίας αλλάζει τον άνθρωπο και εκτός αυτού, οι άνθρωποι που πιστεύουν πως είναι σωτήρες και ανώτεροι σαφώς και πάσχουν από πολλά σύνδρομα και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας, καθώς - θεωρητικά - μιλάμε για αντιπροσωπευτική "δημοκρατία" η οποία καθορίζεται από μια ολιγαρχία υψηλά αμειβομένων ανθρώπων που τελικά παρασιτεί εις βάρος μιας εξαθλιωμένης κοινωνίας, εξυπηρετώντας αντίθετα συμφέροντα από αυτά που υποτίθεται πως διορίστηκε να πράξει.
ΤΟ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ 
Και για να περάσουμε στο θέμα μας, προ ολίγων ημερών (Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2015), ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς έθεσε το πρωί της Πέμπτης σε δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου για την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική. 
Και επειδή αυτό προφανώς θα είναι ακαταλαβίστικο για αρκετούς, η κυβέρνηση προτίθεται με το εν λόγω σχέδιο νόμου να προβεί σε συνολική ρύθμιση και διαχείριση σε στρατηγικό επίπεδο του σημαντικού για την λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος τομέα της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής. Αυτό καθώς - όπως λένε - στην παρούσα συγκυρία, όπου η εικόνα της χώρας πλήττεται διεθνώς λόγω της δημοσιονομικής κρίσης, είναι επιτακτική ανάγκη αφ’ ενός μεν να θωρακισθεί η δημοκρατία μας μέσω της διασφάλισης της πολυφωνίας και της πλουραλιστικής ενημέρωσης των πολιτών, αφ’ ετέρου δε να ενισχυθεί η προσπάθεια για αποτελεσματική παρουσίαση και υποστήριξη των ελληνικών θέσεων και απόψεων ενώπιον της διεθνούς κοινής γνώμης. Το πως αυτά τα λένε άνθρωποι οι οποίοι αποτελούν την συνέχεια του κράτους που οδήγησε σε αυτήν την δημοσιονομική και ανθρωπιστική κρίση, προφανώς περνάει στο ντούκου - άλλωστε, σε αυτόν τον τόπο, οι μνήμες εξασθενούν πολύ εύκολα.

ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΕΛΙΑ ΦΥΛΑΚΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ESM....

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής “Ελλήνων Πολιτεία”

Καθ΄ όλη τη διάρκεια των χρόνων της επάρατης μεταπολίτευσης αχρείοι κυβερνήτες της Πατρίδος μας, εκλέγονταν με μεγάλες πλειοψηφίες, εξαγοράζοντας τον ελληνικό λαό με τα δανεικά και αγύριστα που εισέπρατταν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Εκτινάσσοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο το Δημόσιο Χρέος μας.
Ωστόσο, για πρώτη φορά από μια κυβέρνηση,
συστήθηκε Επιτροπή Αλήθειας Δημοσίου Χρέους, η οποία σκοπό είχε τη διερεύνηση της αλήθειας σχετικά με τη δημιουργία και τη διόγκωση του δημοσίου χρέους, το Λογιστικό Έλεγχο του χρέους και την προαγωγή της διεθνούς συνεργασίας της Βουλής με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τα Κοινοβούλια των άλλων χωρών και τους Διεθνείς Οργανισμούς σε θέματα χρέους, προκειμένου να ευαισθητοποιηθεί και συνάμα να ενεργοποιηθεί η διεθνής κοινότητα και η διεθνής κοινή γνώμη.Αυτής της Επιτροπής, προήδρευσε η Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, Ζωή Κωνσταντοπούλου και ξεκίνησε τις εργασίες της στις 4 Απριλίου 2015. Στην εναρκτήρια συνεδρίαση έκανε χαιρετισμό και ο ΠτΔ Προκόπης Παυλόπουλος, και μεταξύ των άλλων επεσήμανε: “…Είναι δικαίωμα της Ελλάδος, είναι χρέος απέναντι στον τόπο και στις γενιές που έρχονται να επισημανθούν τα αίτια που δημιούργησαν το δημόσιο χρέος…”. Οι εργασίες της δε, ολοκληρώθηκαν και στις 17 Ιουνίου 2015 δόθηκε στη δημοσιότητα από το Γραφείο Τύπου της Βουλής η Προκαταρκτική Έκθεση της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους. Και όπως αναφέρεται στην έκθεση “τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η Ελλάδα όχι μόνο δεν είναι σε θέση να πληρώσει το χρέος, αλλά και δεν πρέπει να το πληρώσει. Γιατί το θεωρεί παράνομο, αθέμιτο και επονείδιστο”.

Άλλωστε, το πόρισμα αυτής της Έκθεσης ήταν το “πολιτικό εργαλείο” στα χέρια του Πρωθυπουργού προκειμένου να αναγκάσει τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, στην επικείμενη συμφωνία - ουσιαστικά του τρίτου Μνημονίου - να συμπεριλάβει την αρχή συζήτησης της μη βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους. Στην οποία ελληνική τοποθέτηση προσχώρησαν το ΔΝΤ, οι ΗΠΑ, η Γαλλία καθώς και άλλες χώρες της Ευρωζώνης και της ΕΕ.Απέναντι σε αυτή τη θέση εξακολουθούσε και βρισκόταν πριν λίγα 24ωρα η Γερμανία. Η οποία προσπαθούσε μεθοδευμένα να οδηγήσει με δική της απόφαση την Ελλάδα εκτός της Ευρωζώνης. Όμως, ήδη η Καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ, αλλά κυρίως ο αντικαγκελάριος Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, έχουν κάνει στροφή 180 μοιρών από την αρχική στρατηγική τους. Και σημείο τριβής ήταν η εμμονή του υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε περί Grexit ή περί “προσωρινού Grexit”, μη θέλοντας να κατανοήσει την “επιθυμία” των ΗΠΑ που ανέθεσαν ηγεμονικό ρόλο στο τελευταίο καθοριστικό Eurogroup, στη Γαλλία για να επιτευχθεί συμφωνία με την Ελλάδα, συμπεριλαμβάνοντας σ΄αυτή και τη μη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Έτσι, η εκτίμησή μου είναι πως, πολύ σύντομα ο ανθέλληνας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε θα βρεθεί στο πολιτικό περιθώριο των εξελίξεων. Αυτό τουλάχιστον σηματοδοτεί η σφοδρή επίθεση που εξαπέλυσε εναντίον του ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό της Γερμανίας. Όπου απεκάλυψε και τη διατάραξη των σχέσεων μεταξύ της Καγκελαρίου και του Υπουργού Οικονομικών της γερμανικής κυβέρνησης.
Παρά όλα τα παραπάνω, αξίζει να αναφέρουμε πως τα δεδομένα εν πολλοίς ανατράπηκαν και με την πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης περί διετούς συμφωνίας με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM) για την πλήρη κάλυψη των χρηματοδοτικών της αναγκών, με ταυτόχρονη αναδιάρθρωση του χρέους!!
Ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας (ESM) είναι ένα μόνιμο πρόγραμμα χρηματοδότησης της ΕΕ για τα 19 κράτη-μέλη της Ευρωζώνης και τέθηκε σε εφαρμογή τον Ιανουάριο του 2013. Σ΄ αυτόν έχουν ποσοστό συνεισφοράς όλα τα μέλη της Ευρωζώνης. Ο ESM διαδέχθηκε το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSFκαι τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSM). Με άλλα λόγια ο ESM είναι το ΔΝΤ της Ευρωζώνης και λειτουργεί με έναν Γενικό Κανονισμό, που ειλικρινά αξίζει να προσέξουμε ιδιαίτερα στα παρακάτω άρθρα:

Άρθρο 6 - Εκτίμηση της βιωσιμότητας του κρατικού χρέους

Σε περίπτωση που ένα κράτος-μέλος αιτηθεί οικονομική βοήθεια μέσω του EFSM, ESM, EFSF, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρέπει να εκτιμήσει σε συνεργασία με την ΕΚΤ, και όπου είναι δυνατόν με το ΔΝΤ, την βιωσιμότητα του χρέους του κράτους -μέλους, καθώς και τις πραγματικές και τις εν δυνάμει χρηματοδοτικές του ανάγκες. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρέπει να υποβάλλει την εκτίμησή της στο Eurogroup, Working group, εκεί όπου η βοήθεια θα επικυρωθεί μέσω του ESM ή του EFSF (σημ. εμείς ζητάμε και από τα δύο αυτά ταμεία).

Άρθρο 7 - Πρόγραμμα μακρο-οικονομικής προσαρμογής

Εδάφιο 1, παράγραφος 3: Το προσχέδιο του προγράμματος μακροοικονομικής προσαρμογής πρέπει να βασίζεται στην εκτίμηση της βιωσιμότητας του κρατικού χρέους όπως αναφέρεται στο άρθρο 6, το οποίο θα πρέπει να ενημερώνεται ώστε να συνυπολογίζει τον υποσχεδιασμό διορθωτικών μέτρων που πρόκειται να παρθούν...κλπ...και στο τέλος κάνει μνεία ότι πρέπει να προσεχθεί στο κράτος-μέλος η πολιτική της ευρωπαϊκής ένωσης ως προς την ανάπτυξη και την εργασία.


Εδάφιο 9: Κράτος-μέλος που υπόκειται σε πρόγραμμα μακροοικονομικής προσαρμογής θα πρέπει να συντάξει λεπτομερή λογιστικό έλεγχο των οικονομικών του δημοσίου τομέα, με σκοπό μεταξύ άλλων να εκτιμήσει τις αιτίες που οδήγησαν στην συσσώρευση του χρέους του σε υπερβολικά επίπεδα καθώς και να εντοπίσει τυχόν ανωμαλίες στην δημιουργία του.

Συμπερασματικά, καταλαβαίνουμε όλοι πως το πόρισμα της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους της Βουλής των Ελλήνων, ακολουθεί ο Λογιστικός Έλεγχος του χρέους. Ένας λογιστικός έλεγχος που σύμφωνα με τον Κανονισμό του ESM, θα πρέπει να αναζητήσει τις πιθανές αιτίες δημιουργίας του δημοσίου χρέους μας, αλλά και ανωμαλίες που συνέτειναν στη δημιουργία του. Λέω λοιπόν, μήπως φωτογραφίζονται όλοι οι διατελέσαντες Πρωθυπουργοί της Ελλάδος που έφθασαν με τις πολιτικές τους το δημόσιο χρέος μας σε δυσθεώρητα ύψη; Μήπως, ο λογιστικός έλεγχος θα ανοίξει κελιά στον Κορυδαλλό για να τους υποδεχθεί; Μήπως, ο Σόιμπλε πέραν του συμφέροντος της χώρας του, με την εκνευριστική και ανεξήγητη εμμονή του υπέρ της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους, ήθελε να προστατέψει και τους εν Ελλάδι υποτακτικούς του;

Όμως, από πλευράς της, η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να αποδείξει πως αυτό το Μνημόνιο θα είναι όντας το τελευταίο και θα φροντίσει τα χρήματα που θα λάβει να μην πάνε για άλλη μια φορά σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο.


«Οι Ευρωπαίοι ζητούν από την Ελλάδα πράγματα που οι ίδιοι φοβούνται»

Οι Ευρωπαίοι δανειστές απαιτούν από την Ελλάδα να προχωρήσει σε επίπονα μέτρα που αυτοί, αν χρειαζόταν να τα επιβάλλουν στους λαούς τους, θα βίωναν μια κατάσταση... ... φόβου και κοινωνικής αναταραχής. Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων σε δημοσίευμά του το πρακτορείο Reuters. Σύμφωνα με το πρακτορείο, το νέο πρόγραμμα προς την Ελλάδα φιλοδοξεί να την μετατρέψει από «κακό παιδί της Ευρώπης» σε παράδειγμα. Για να το καταφέρει αυτό θα πρέπει να περικόψει κι άλλο τις δαπάνες της και να «τρέξει» ένα, έστω, μικρό πρωτογενές πλεόνασμα. Την ίδια στιγμή, η Γαλλία εμφανίζει ελλείμματα. Τα μέτρα που ζητούνται από την Αθήνα, αναφέρει το άρθρο, δύσκολα θα μπορούσαν να περάσουν από τις περισσότερες πρωτεύουσες των χωρών της Ευρωζώνης. Ήδη, στην Ελλάδα σημειώθηκαν οι πρώτες ταραχές στους δρόμους για τις κινήσεις λιτότητες που πρόκειται να πραγματοποιήσει η κυβέρνηση. Οι περισσότεροι αναλυτές, καίτοι συμφωνούν πως το συνταξιοδοτικό σύστημα της Ελλάδας χρήζει μεταρρύθμισης, εντούτοις σημειώνουν πως οι στόχοι που έχουν τεθεί είναι επί της ουσίας ανεφάρμοστοι. Ειδικά σε μια ήπειρο που ολοένα γερνάει. Το 2010, ο Σαρκοζί προσπάθησε να αυξήσει τα όρια συνταξιοδότησης κατά δύο έτη (στα 62) και δέχθηκε την έντονη αντίδραση του κόσμου με μαζικές διαδηλώσεις σε όλη τη γαλλική επικράτεια. Το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο Ολάντ, αλλά το αποτέλεσμα είναι το εξής: το 2020 η τρύπα του συνταξιοδοτικού συστήματος της Γαλλίας θα φτάσει τα 9,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα «πρέπει» του νέου προγράμματος, τα όρια συνταξιοδότησης θα ανέβουν στα 67 έτη.Οι αξιωματούχοι της ΕΕ αρνούνται ότι χρησιμοποιούν άλλα μέτρα και σταθμά στην περίπτωση της Ελλάδας, σημειώνοντας πως για πολλά χρόνια η χώρα δεν κατάφερε να προωθήσει κάποιες δομικές μεταρρυθμίσεις. Οι υποστηρικτές της «περισσότερης Ευρώπης» υποστηρίζει ότι οι αυστηρότεροι κανόνες εντός της Ευρωζώνης, θα μπορούσαν να είχαν αποτρέψει την ελληνική κρίση. Το ερώτημα είναι αν από εδώ και πέρα θα υπάρξει ένα σύστημα που θα καταφέρει να αποτρέψει την επόμενη.

πηγη

Αλλάζει τα μεσάνυχτα το όριο σωρευτικών αναλήψεων

Αλλάζει τα μεσάνυχτα το όριο σωρευτικών αναλήψεωνΑπό τα μεσάνυχτα του Σαββάτου και κάθε Σάββατο μέχρις ότου σταματήσουν τα capital controls θα ξεκινάει η τραπεζική εβδομάδα αναλήψεων που δίνει το δικαίωμα στους καταθέτες να τραβούν ή 60 ευρώ την ημέρα ή έως 420 ευρώ σωρευτικά την εβδομάδα. Από τις 00:00 του Σαββάτου (25 Ιουλίου) θα αρχίσει να «μετράει» η νέα εβδομάδα, όπου ισχύει ημερήσιο όριο ανάληψης 60 ευρώ ή 420 ευρώ, συνολικά, μέχρι το επόμενο Σάββατο της 1ης Αυγούστου. Δηλαδή το όριο ανάληψης δεν αλλάζει (60 ευρώ) αλλά αν δεν πάει κάποιος την πρώτη ημέρα να τα κάνει ανάληψη, τότε έχει δικαίωμα ανάληψης 120 ευρώ τη δεύτερη ημέρα (Κυριακή) ή 180 ευρώ την επόμενη (Δευτέρα) ή 240 την Τρίτη ή 300 την Τετάρτη ή 360 την Πέμπτη. Αλλιώς θα μπορεί να πάρει μαζεμένα τα 420 ευρώ συνολικά μέχρι τα μεσάνυχτα κάθε Παρασκευής.Σταθάκης: Πρόταση για έγκριση των εισαγωγών από τις τράπεζεςΤην αποσυμφόρηση των εισαγωγών πρώτων υλών και ενδιάμεσων αγαθών που χρησιμοποιούνται από τις ελληνικές μεταποιητικές επιχειρήσεις, αποφάσισε το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής, μεταθέτοντας στις τράπεζες τις αποφάσεις για την έγκρισή τους.Παράλληλα, θα ληφθούν μέτρα και για την ομαλή εισαγωγή φαρμάκων, τροφίμων και άλλων, δημόσιου ενδιαφέροντος, αγαθών.Μετά τη συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής, ο Υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργος Σταθάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Μετά από εκτενή συζήτηση στο ΚΥ.Σ.ΟΙ.Π. αποφασίστηκε να διευκολυνθεί η πλήρης εξομάλυνση των εισαγωγών πρώτων υλών και ενδιάμεσων αγαθών που χρησιμοποιούνται από την ελληνική μεταποίηση. Για τον σκοπό αυτό προτάθηκε η αποκέντρωση των αποφάσεων για τις εισαγωγές, στο επίπεδο των εμπορικών τραπεζών, με βάση κανόνες διαφάνειας και μέχρι ενός ορισμένου ποσού. Παράλληλα θα ληφθούν επιπρόσθετα μέτρα για την ομαλή εισαγωγή φαρμάκων, ειδών διατροφής και άλλων αγαθών κοινωνικού και δημοσίου ενδιαφέροντος.»
Πηγή: real.gr

Κυρίαρχος του πολιτικού σκηνικού ο Τσίπρας

Προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της Νέας Δημοκρατίας αν και με πτώση των ποσοστών του κυβερνώντος κόμματος καταγράφεται στη νέα μέτρηση της Metron Analysis που δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Παραπολιτικά».Συγκεκριμένα στην…εκτίμηση ψήφου τα ποσοστά είναι τα εξής:
ΣΥΡΙΖΑ: 41,2%
ΝΔ: 21,9%
Χρυσή Αυγή: 7,5%
Ποτάμι: 7,5%
ΚΚΕ: 5,1%
ΑΝΕΛ: 3,4%
ΠΑΣΟΚ: 4,4%
Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών: 1,6%
Ένωση Κεντρώων: 4%
ΑΝΤΑΡΣΥΑ: 1,4%
Ο Πρωθυπουργός έχει 61% θετικών γνωμών για το πρόσωπό του, με τις αρνητικές να αγγίζουν το 36%, ενώ μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο είχε 15% αρνητικές γνώμες.Πολύ υψηλό παραμένει το ποσοστό των πολιτών που επιθυμούν την παραμονή της χώρας στο ευρώ σε ποσοστό 78%, ενώ μόλις το 19% επιθυμεί την επιστροφή στη δραχμή.

Αυτά είναι τα μέτρα που πάνε στη Βουλή και τρομάζουν την κυβέρνηση

Το δεύτερο πακέτο που καλείται να ψηφίσει η ελληνική Βουλή την Τετάρτη περιλαμβάνει μέτρα στα οποία πολλοί βουλευτές τόσο της συμπολίτευσης όσο και της αντιπολίτευσης έχουν δηλώσει την αντίθεσή τους.Η φορολογία στους αγρότες και το περιβόητο ταμείο των 50 δισεκατομμυρίων ευρώ είναι μόλις δύο από τα «αγκάθια» που καλείται να ξεπεράσει το Μέγαρο Μαξίμου προκειμένου να μην έχει και νέες απώλειες στην ψηφοφορία της Τετάρτης.
Τα μέτρα που καλείται να ψηφίσει η Βουλή
 
Για τους αγρότες καταργούνται σταδιακά οι φοροαπαλλαγές, ενώ αυξάνονται οι φόροι. Ο φορολογικός συντελεστής αυξάνεται από το 13% στο 26%, ενώ καταργείται η επιδότηση πετρελαίου για τις αγροτικές καλλιέργειες.
  • Για τα ενοίκια προβλέπεται αύξηση των συντελεστών φορολόγησης των εισοδημάτων ως εξής: α) Από το 11% στο 15% για εισόδημα έως 12.000 ευρώ, β) Από το 33% στο 35% για εισόδημα πάνω από 12.000 ευρώ
  • Υιοθέτηση νέου Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας με στόχο την επιτάχυνση της δικαστικής διαδικασίας.
  • Ο ΕΝΦΙΑ διατηρείται για δύο ακόμη χρόνια. Μάλιστα οποιαδήποτε αλλαγή στις αντικειμενικές αξίες που προωθείται δεν θα πρέπει να διαταράξει τον εισπρακτικό στόχο για τη διετία 2015- 2016 και τα έσοδα των 2,650 δισ. ευρώ κατ’ έτος.
  • Αυξάνεται από τις 10.000 στις 25.000 ευρώ το όριο απαλλαγής των μικρών επιχειρήσεων από το καθεστώς του ΦΠΑ.
  • Μειώνεται σταδιακά το κονδύλι για επίδομα θέρμανσης. Δεν αποκλείεται όμως να μειωθεί ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης του πετρελαίου που έχει εξισωθεί με αυτόν του κίνησης.    
  • Η εισφορά αλληλεγγύης μονιμοποιείται και ενσωματώνεται στη φορολογική κλίμακα για να παρακρατείται κάθε μήνα από τους μισθούς και τις συντάξεις.
  • Στα ληξιπρόθεσμα σχεδιάζονται αλλαγές των ρυθμίσεων του 2014 και 2015 για τις δόσεις στην εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία, προκειμένου να εξαιρεθούν οι μεγαλοφειλέτες αλλά και όσοι δεν αποπληρώνουν κανονικά τις τρέχουσες υποχρεώσεις. Επίσης θα αυξηθούν τα επιτόκια που εφαρμόζονται σήμερα τα οποία θα πρέπει να προσδιορίζονται με βάση το επιτόκιο της αγοράς.
  • Σταδιακή κατάργηση των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων
  • Αλλαγές σε πλειστηριασμούς α' κατοικίας και στα όρια κατασχέσεων από τραπεζικούς λογαριασμούς.
    Μέχρι τις 22 Ιουλίου θα πρέπει να έχουν ψηφιστεί:
  •         Η θέσπιση του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, η οποία μπορεί να επιταχύνει σημαντικά τη δικαστική διαδικασία και να μειώσει τις δαπάνες.
  •         Η μεταφορά στο εθνικό δίκαιο της οδηγίας για την ανάκαμψη και την εξυγίανση πιστωτικών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων για επενδύσεις με τη συνδρομή της ΕΕ
Σε δεύτερη φάση η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να έρθει σε συμφωνία με τους Θεσμούς και να περάσει από τη Βουλή τους εφαρμοστικούς νόμους:
  •     Να πραγματοποιήσει φιλόδοξες μεταρρυθμίσεις στο συνταξιοδοτικό.
  •     Να προσδιορίσει πολιτικές ώστε να αντισταθμίσει πλήρως τον δημοσιονομικό αντίκτυπο της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση του 2012.
  •     Να εφαρμόσει τη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος ή εναλλακτικά μέτρα που θα συμφωνηθούν αμοιβαία έως τον Οκτώβριο του 2015.
  •     Να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις στην αγορά προϊόντων με σαφές χρονοδιάγραμμα (εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ), που θα αφορούν, μεταξύ άλλων: α) τη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων της Κυριακές, β) τις περιόδους εκπτώσεων, γ) το ιδιοκτησιακό καθεστώς των φαρμακείων,Δ) το γάλα και τα αρτοποιεία. Σε επόμενη φάση θα ακολουθήσουν τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και η μεταποίηση.
  •     Να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ.
  •     Να γίνει αυστηρή επανεξέταση και εκσυγχρονισμός των συλλογικών διπραγματεύσεων, των εργατικών κινητοποιήσεων και των ομαδικών απολύσεων.
  •     Να γίνουν βήματα ενίσχυσης των τραπεζών (πρόβλεψη για τα «κόκκινα» δάνεια).
  •     Να προχωρήσουν οι ιδιωτικοποιήσεις και να μεταφερθούν περιουσιακά στοιχεία της χώρας σε ανεξάρτητο Ταμείο με έδρα την Ελλάδα.
  •     Να αποπολιτικοποιήσουν την ελληνική δημόσια διοίκηση.
  •     Η επιστροφή της τρόικας στην Αθήνα για επιτόπιους ελέγχους, με την κυβέρνηση να «οφείλει να διαβουλεύεται και να συμφωνεί με τους Θεσμούς όσον αφορά όλα τα νομοσχέδια στους σχετικούς τομείς, αρκετό χρόνο πριν από την υποβολή τους σε δημόσια διαβούλευση ή στη Βουλή».
  •     Να τροποποιήσει νομοθετικές πράξεις που δεν συνάδουν με τη συμφωνία της 20ής Φεβρουαρίου, αλλιώς να προσδιορίσει σαφή ισοδύναμα.πηγή

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΜΑΚΡΥ ΧΕΡΙ» ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Γράφουν ο Νίκος Χειλαδάκης
«Ο κόσμος δεν θα καταστραφεί από τους ανθρώπους που κάνουν το κακό, αλλά από εκείνους που βλέπουν και επιτρέπουν να γίνει το κακό». A.A.
Το ότι η Ελλάδα αποτέλεσε το τραγικό θύμα για παραδειγματισμό όλης της Ευρώπης και σε παγκόσμια προέκταση στην επιβολή μιας μακιαβελικής  τοκογλυφικής Νέας Τάξης, δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για να το κατανοήσει κανείς. Δυστυχώς όμως πρέπει να καταφύγουμε σε ξένους αναλυτές για να καταλάβουμε καλυτέρα το μαύρο παρασκήνιο όλης αυτής της σύγχρονης ελληνικής τραγωδίας καθώς η ελληνική πληροφορηση υστερεί.
Φοτο1Ένας από τους μεγαλύτερους βετεράνους Αυστριακούς Δημοσιογράφους- Οικονομολόγους επί χρόνια πρόεδρος της Investment Bank, ο Manfred Pretitsch, σε μια πρόσφατη καταπληκτική έρευνα παραθέτει τους βασικούς παράγοντες που συνετέλεσαν στην ελληνική μνημονιακή καταστροφή.
Σύμφωνα με τον Αυστριακό Οικονομολόγος, ο μεγάλος αρχιτέκτονας της σημερινής τοκογλυφικής Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι το περίφημο «ECFR», δηλαδή το European Council of Foreign Affairs που ιδρύθηκε στα μέσα του 2007 από τον Τζ. Σόρος και στο οποίο είναι μέλη πολλές προσωπικότητες που διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην περιοχή τη δεκαετία του 90, όπως οι Μάρτι Αχτισάαρι, ( ο αρχιτέκτονας της δυάλυσης της Γιουγκοσλαβίας), Τζουλιάνο Ντ’Αμάτο, Γιόσκα Φίσερ, Ντομινίκ Στρος-Καν κ.ά. Το Συμβούλιο αυτό είναι η ευρωπαϊκή προέκταση του περίφημου και μασονικού αμερικανικού Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων, (CFR), μια αδιαφανές οργάνωση που δρα ως σκιώδη κυβέρνησης και έχει μεγάλη επιρροή στην αμερικανική εξωτερική πολιτική. Οι ιδρυτές του ECFR έχουν θέσει ως στόχο τη δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού οργάνου, που θα καταστήσει την Ευρώπη ένα ισχυρό μοχλό επιβολής της Νέας Τάξης ενώ θα υποτάξει τους ευρωπαϊκούς λαούς στην θέληση αυτού του οργάνου με κάθε μέσο. Σήμερα έχει εκατοντάδες εργαζομένους σε 20 χώρες και λαμβάνει κονδύλια από ένα ευρύ φάσμα μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων, εθνικές κυβερνήσεις, επιχειρήσεις και ιδιώτες. Η γερμανική κυβέρνηση είναι ο πιο στενός συνεργάτης αυτού του Συμβουλίου.
Στις 7 Νοέμβρη 2008, αυτό το νεοσύστατο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων, (ECFR), δημοσίευσε μία πρωτοφανή σε βάρος και διεισδυτικότητα έκθεση αναφορικά με τις ευρωρωσικές σχέσεις. Σύμφωνα με την έκθεση αυτή την οποία υπέγραφαν οι Μαρλ Λέοναρντ και Νίκου Ποπέσκου, οι χώρες της Ευρώπης χωρίζονταν σε πέντε κατηγορίες: α) τις εχθρικές απέναντι στη Ρωσία, (Πολωνία, Λιθουανία), που η έκθεση ονομάζει «μαχητές» του νέου ψυχρού πολέμου, β) τους ψυχρούς πραγματιστές (Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Λετονία, Ολλανδία, Σουηδία, Ρουμανία και Αγγλία), που, ενώ διατηρούν καλές οικονομικές σχέσεις μαζί της, δεν παύουν να την κριτικάρουν πολιτικά ως αντιδημοκρατική χώρα, γ) τους φιλικούς πραγματιστές (Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Φιλανδία, Ουγγαρία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Σλοβακία, Σλοβενία και Πορτογαλία), των οποίων τα άμεσα οικονομικά συμφέροντα υπαγορεύουν μια κατά βάση φιλική στάση απέναντί της, δ) τους στρατηγικούς εταίρους, (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία), που σε κρίσιμους τομείς, όπως η ενέργεια, οι σχέσεις με τις χώρες της ανατολικής Ευρώπης, έχουν συνάψει διμερείς συμφωνίες με τους Ρώσους σε βάρος των στρατηγικών συμφερόντων της Ένωσης.
ε) Η τελευταία κατηγορία σύμφωνα με την έκθεση, περιλαμβάνει την Ελλάδα και την Κύπρο. Τις χώρες αυτές η έκθεση τις ονομάζει δούρειους ίππους της Ρωσίας στην ΕΕ!!! Αυτό που τις χαρακτηρίζει είναι ότι οι κυβερνήσεις τους υπερασπίζονται σε πολλές περιπτώσεις τις θέσεις της Ρωσίας, και μάλιστα αποτελούν τη δίοδο με την οποία η Ρωσία αναγγέλλει και περνάει την πολιτική της στην ΕΕ, και δε διστάζουν να ασκήσουν βέτο σε αποφάσεις της ΕΕ, όταν αυτές έρχονται σε σύγκρουση με τη ρώσικη πολιτική. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, (εδώ θυμούμαστε την κυβέρνηση Καραμανλή), «κάθε πιθανό βήμα της ΕΕ στην ανατολική γειτονιά που θα μπορούσε έστω και θεωρητικά να ταράξει τους Ρώσους έχει δεχτεί την εναντίωση της Ελλάδας». Αυτή  η εναντίωση έχει εφαρμοστεί στην πολιτική της ΕΕ για τη Λευκορωσία, την περιοχή της Μαύρης Θάλασσας και τη Γεωργία. Ένα πρόσφατο παράδειγμα ήταν μια πρόταση, τον Απρίλη του 2007 του Ειδικού Αντιπροσώπου της ΕΕ για το Νότιο Καύκασο, για να αυξηθεί η ανάμιξη της ΕΕ στις αποσχισθείσες γεωργιανές περιοχές της Αμπχαζίας και Νότιας Οσετίας με το διορισμό συνδέσμων για τη διαχείριση συνόρων. Η Ελλάδα ήταν το μόνο μέλος της ΕΕ που άσκησε βέτο εναντίον της. Ειδικά για τη χώρα μας, όπως τόνιζε η έκθεση αυτή, η αποκάλυψη της «ύπουλης», (!!!), πολιτικής της εναντίον της Ε.Ε. δε θα βοηθούσε μόνο την Ευρώπη, αλλά και τον ελληνικό λαό να αντιληφθεί το εσωτερικό πολιτικό παιχνίδι και τις αιτίες της καταπίεσής του, οικονομικής και πολιτικής, και θα του επέτρεπε να αντισταθεί πιο αποφασιστικά απέναντι στο… ρωσικό «σοσιαλιμπεριαλισμό», στην τεράστια καταστροφή και το… ιστορικό «πισωγύρισμα» που έχει προκαλέσει εδώ και δύο δεκαετίες στην Ελλάδα!!! Αλλα το πιο επίκύνδινο ειναι η πιθανότητα η Ρωσία να βάλει «χέρι» στον ενεργιακό πλούτο της ανεξάρτητης Ελλάδας!!! Με όλα αυτά δεν είναι και πολύ δύσκολο για να καταλάβει κανείς τα τελευταία γεγονότα και τον άθλιο τρόπο με τον οποίο αυτή η Ευρωπαϊκή Ένωση συμπεριφέρθηκε στην χώρα μας. Και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί ο ελληνικός λαός ρίχτηκε στον Καιάδα από ένα ανάπηρο, μισέλληνα, Γερμανό τοκογλύφο!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Η λίστα με τους δημοσιογράφους που φέρονται να πήραν χρήματα από το ΚΕΕΛΠΝΟ





Το koutipandoras.grαποκαλύπτει τη λίστα που κατέθεσε στο πειθαρχικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ ο Πάνος Καμμένος με τα media shops, τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους που φέρονται να έλαβαν συνολικά 21 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ (
 Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων). Στη λίστα υπάρχουν ποσά που δημιουργούν ερωτήματα, ποσά με άγνωστους παραλήπτες ενώ σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, σε ορισμένες περιπτώσεις κάποια ποσά δεν έχουν καταλήξει στο σύνολό τους στους αναγραφόμενους παραλήπτες. 

Σε αρκετές περιπτώσεις το μέγεθος κι η ακροαματικότητα των Μέσων δε δικαιολογογούν τα ποσά. Για παράδειγμα, είναι απορίας άξιο πώς τα ΜΜΕ του Νίκου Χατζηνικολάου που κατέχει το μεγαλύτερο ραδιόφωνο της χώρας, ιστοσελίδες με μεγάλη αναγνωσιμότητα και δύο εφημερίδες, έλαβε 398.000 ευρώ ενώ μεμονωμένοι δημοσιογράφοι που κατέχουν ενδεχομένως μια ιστοσελίδα μικρότερης αναγνωσιμότητας έλαβαν πολύ περισσότερα χρήματα. Με ποιό σκεπτικό το ΚΕΕΛΠΝΟ αποφάσισε ποια ποσά θα πάνε πού;

Δημοσιογραφικές πληροφορίες εμφανίζουν ορισμένους από τους παραλήπτες των ποσών αυτών να λειτουργούν ως μεσάζοντες ώστε να μεταφερθεί χρήμα προς συγκεκριμένους πολιτικούς. Η αναντιστοιχία ποσών και Μέσων που παρατηρείται συνάδει με αυτές τις πληροφορίες.
Ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων έδωσε τη λίστα αυτή στο πειθαρχικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ μαζί με 153 δημοσιογράφους που εμφανίζονται να είναι στο μισθολόγιο του ΚΕΕΛΠΝΟ αλλά το θέμα δεν μπορεί να αφορά μόνο στη δημοσιογραφική δεοντολογία. Το ΚΕΕΛΠΝΟ είναι δημόσιος φορέας κι ως εκ τούτου τα 21 εκατομμύρια της λίστας είναι δημόσιο χρήμα του οποίου η χρήση πρέπει να δημοσιεύεται και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπόκειται στο καθεστώς των προσωπικών δεδομένων. 

Του θέματος πρέπει να επιληφθεί εισαγγελέας ο οποίος θα εξετάσει αν τα χρήματα αυτά πήγαν όντως για την καμπάνια του ΚΕΕΛΠΝΟ ή αν πρόκειται πρακτικά για χρηματισμό δημοσιογράφων από την κυβέρνηση Σαμαρά μέσω του ανεξέλεγκτου κι αμαρτωλού, όπως έχει αποκαλύψει το HOT DOC, ΚΕΕΛΠΝΟ. Καθώς πρόκειται για δημοσιογράφους και ΜΜΕ σε συνθήκες μνημονίου όπου συγκεκριμένες γνώμες και στάσεις έπρεπε να ακούγονται, δημιουργούνται υποψίες πως τα χρήματα αυτά εξυπηρετούσαν κι άλλους από το δηλωμένο σκοπό. 

Για χρήμα που δεν πήγαινε... για τη γρίπη μίλησε ο Πάνος Καμμένος

Η λίστα που δημοσιεύει το koutipandoras.gr κατέθεσε λίγο πριν τη 1 το μεσημέρι στο πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ. Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας έκανε λόγο για χρήματα που μοιράστηκαν προκειμένου να προωθήσουν συγκεκριμένες καμπάνιες κάνοντας την ίδια στιγμή επιθέσεις στο κυβερνητικό έργο.

Ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ έπραξε αυτό που δήλωσε αμέσως μετά τη λήξη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και της Εκτελεστικής Επιτροπής του κόμματος για κατάθεση της «χρυσής» λίστας δημοσιογράφων.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Καμμένος εξερχόμενος του κτηρίου της ΕΣΗΕΑ, στον κατάλογο συμπεριλαμβάνονται περισσότερα από 150 μισθολόγια, πολλά sites και ΜΜΕ καθώς και 37 δημοσιογράφοι.

Ο κ. Καμμένος ζήτησε από το πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ να γίνει διασταύρωση των στοιχείων με τις τραπεζικές καταθέσεις, να ερευνηθούν ποια κονδύλια ήταν αυτά που έλαβαν δημοσιογράφοι και ΜΜΕ, τί διαφήμιζαν και πώς πήραν τα εν λόγω χρήματα.

Η ΕΣΗΕΑ καλείται τώρα να ερευνήσει την τεράστια αυτή υπόθεση και κατά πόσο ΜΜΕ και δημοσιογράφοι έπαιρναν χιλιάδες ευρώ διαφήμιση με αντάλλαγμα να επιτίθενται ανελλιπώς στην κυβέρνηση και το έργο της με στημένα ρεπορτάζ.

πηγή