Σελίδες

Χωρίς χρέωση οι διελεύσεις στις εθνικές οδούς στις επερχόμενες εθνικές εκλογές


Αναστέλλεται η αύξηση διοδίων της Αττικής Οδού μέχρι την ολοκλήρωση του ελέγχου που βρίσκεται σε εξέλιξη, μετά από εισήγηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, με διάταξη που περιλαμβάνεται στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της κυβέρνησης.Αναστέλλεται η αύξηση των διοδίων της Αττικής Οδού
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου «η πολιτική ηγεσία οφείλει να λαμβάνει άμεσα και αποτελεσματικά μέτρα ενάντια σε κάθε απόπειρα να πληγούν τα συμφέροντα των πολιτών, ιδίως όταν αυτό επιχειρείται από μονομερείς, αιφνιδιαστικές και καταχρηστικές ενέργειες κατά προδήλως καταχρηστική και αυθαίρετη ενάσκηση δήθεν δικαιωμάτων ιδιωτών».Ταυτόχρονα, με σχετική εισήγηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου περιλαμβάνεται διάταξη για τη διευκόλυνση μετακίνησης των εκλογέων και η απαλλαγή τους από την καταβολή διοδίων. Για τη διευκόλυνση της άσκησης του εκλογικού δικαιώματος στις εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019, όλα τα οχήματα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης θα διέρχονται ελεύθερα χωρίς την καταβολή διοδίων από τους μετωπικούς σταθμούς διοδίων των αυτοκινητοδρόμων όλων των έργων παραχώρησης, από την δωδεκάτη πρωινή (12.00 π.μ.) της 6ης Ιουλίου μέχρι την ογδόη πρωινή (8.00 π.μ.) της 8ης Ιουλίου 2019.
https://www.news.gr/ellada/article/1809229/anastellete-i-afxisi-ton-diodion-tis-attikis-odou.html

Τη Δευτέρα 1η Ιουλίου ανοίγει η πλατφόρμα για την προστασία της πρώτης κατοικίας

Την Δευτέρα 1η Ιουλίου ανοίγει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την προστασία της πρώτης κατοικίας, σύμφωνα με τα όσα είπε στο Πρώτο Πρόγραμμα και στον Αλφόνσο Βιτάλη ο Φώτης Κουρμούσης, ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Δημόσιου Χρέους.

Όπως ανέφερε ο κ. Κουρμούσης η ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ξεκινήσει αφορά 180.000 σπίτια που μπορούν να διασωθούν. Μέσω αυτής ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να βρει και την επιδότηση του Δημοσίου που μπορεί να ανέρχεται στο 50% της δόσης. Για την υπαγωγή στη ρύθμιση υπάρχουν περιουσιακά και εισοδηματικά κριτήρια. Η αντικειμενική αξία του σπιτιού δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 250.000 ευρώ και το ετήσιο εισόδημα τα 36.000 ευρώ.
Περίπου ένα μήνα, είπε ο κ. Κουρμούσης, μετά την υποβολή της αίτησης στην πλατφόρμα, οι τράπεζες στην οποία υπάρχουν τα «κόκκινα δάνεια» θα προτείνουν μια ευνοϊκή ρύθμιση. Στη συνέχεια ο πολίτης θα έχει ένα μήνα να αποφασίσει το κατά πόσο επιθυμεί να υπαχθεί στη ρύθμιση και στη συνέχεια υπογράφει τη σχετική σύμβαση και ξεκινά η διαδικασία της επιδότησης.
Μέσα σε ένα μήνα θα ξεκινά η καταβολή της επιδότησης των μηνιαίων δόσεων έως 25 χρόνια. Μέχρι το τέλος του έτους θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα στην Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.

Πηγή: ΕΡΤ

Έρχονται μεγάλες αλλαγές στον Κ.Ο.Κ.!




Η χρήση κινητού τηλεφώνου, η υπερβολική ταχύτητα και σαφώς η κόπωση αποτελούν τις συχνότερες αιτίες ατυχημάτων. Πλέον ο νέος νόμος που θα έχει ισχύ από την 1η Ιουλίου, θα τιμωρεί ακόμα κι όσους οδηγούν ενώ είναι σωματικά και ψυχικά κουρασμένοι, ή αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητό τους. 

Φιλοδοξία του νομοθέτη είναι να δημιουργήσει μια νέα οδηγική συμπεριφορά, η οποία βοηθήσει στο να μειωθεί ο φόρος αίματος στην άσφαλτο. Σύμφωνα λοιπόν με τον νέο νόμο όποιος οδηγεί με μεγάλη ποσότητα αλκοόλ στο αίμα του ή έχοντας κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών ή είναι σωματικά και πνευματικά εξαντλημένος, ή οδηγεί όχημα σε εθνικές ή περιφερειακές οδούς αντίστροφα στο ρεύμα της εκάστοτε κατεύθυνσης, οδηγεί σε πεζοδρόμους, πεζοδρόμια ή πλατείες ή αν οδηγεί όχημα που είναι τεχνικά ανασφαλές ή με ανασφαλή τρόπο φορτωμένο τιμωρείται -αν δεν προβλέπονται βαρύτερες κυρώσεις σε άλλες διατάξεις- με φυλάκιση έως τρία έτη ή με χρηματική ποινή αν από την πράξη προέκυψε κοινός κίνδυνος σε ξένα πράγματα.
Τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους αν από την πράξη προέκυψε κίνδυνος για άνθρωπο, με κάθειρξη έως δέκα έτη αν η πράξη του είχε ως αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη ανθρώπου, με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών αν είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο άλλου ανθρώπου. Αν προκλήθηκε θάνατος μεγάλου αριθμού ανθρώπων, το δικαστήριο μπορεί να επιβάλει ισόβια κάθειρξη.
Τέλος, όποιος οδηγεί επικίνδυνα από αμέλεια και από την πράξη του αυτή προέκυψε κοινός κίνδυνος για ξένα πράγματα ή για άνθρωπο, τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο έτη ή χρηματική ποινή.
Πώς θα αξιολογείται η σωματική ή ψυχική κούραση όμως;
Κατά βάση, το να οδηγεί κανείς ενώ είναι σωματικά εξαντλημένος, ή δεν είναι καλά ψυχολογικά είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Συμφωνούμε σε αυτό, αλλά είναι και το μελανό σημείο του άρθρου 290Α. Γιατί το όργανο της τάξης, πέρα από τα αντικειμενικά ανιχνεύσιμα ενδεχόμενα της κατανάλωσης αλκοόλ ή ναρκωτικών, με ηλεκτρονικά μέσα, πως θα αξιολογεί αντικειμενικά αν κάποιος που βρίσκεται στο τιμόνι είναι ή όχι σε θέση να οδηγήσει με ασφάλεια.
Δηλαδή κάποιος που μπορεί να γυρίζει ανανεωμένος από το γυμναστήριο ο αστυνομικός θα τον κρίνει σαν κουρασμένο και θα τον τιμωρεί, ενώ το στέλεχος μιας εταιρείας που έχει δουλέψει 12ωρο μπροστά από μια οθόνη, έχει θολώσει η ματιά του, αλλά είναι με το κουστούμι του θα είναι οκ για να συνεχίσει να οδηγεί;
πηγή

Νομικά άκυρη η συμφωνία των Πρεσπών σύμφωνα με ανοικτή επιστολή ακαδημαϊκών και νομικών

Μπορεί να έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που υπογράφηκε η Συμφωνία των Πρεσπών, αλλά οι αντιδράσεις δεν έχουν κοπάσει. Δεκάδες δεκάδες πανεπιστημιακοί, νομικοί, στρατηγοί, διπλωμάτες και επιχειρηματίες με επιστολή τους προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη ζητούν να την ακυρώσει όταν εκλεγεί πρωθυπουργός.
Tο κείμενο της επιστολής αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Αξιότιμε κύριε πρόεδρε,
Απευθυνόμαστε σε εσάς που θα έχετε τον αναγκαίο θεσμικό ρόλο ως ο αυριανός πρωθυπουργός και κάνουμε έκκληση να γίνετε ο σημαιοφόρος της ακύρωσης της επαχθούς συμφωνίας των Πρεσπών, την οποία η συντριπτική πλειονότητα του Ελλήνων τη θεωρεί απαράδεκτη και την εκλαμβάνει ως εθνική ήττα και καταστροφή. Σας καλούμε να το διακηρύξετε αυτό σαφώς, πριν από τις επερχόμενες εκλογές, πράξη που είναι βέβαιο ότι ο ελληνικός λαός θα την ανταμείψει με την ψήφο του και η ιστορία θα σας εντάξει σε περίοπτη θέση μέσα στο Πάνθεον των εθνικά δρώντων πολιτικών.

Οι υπογράφοντες –έγκριτοι επιστήμονες, καθηγητές, συνταγματολόγοι, νομικοί, στρατηγοί, διπλωμάτες, πολιτειολόγοι, ιστορικοί, επιχειρηματίες– θεωρούν ότι η συμφωνία των Πρεσπών είναι νομικά άκυρη, καθώς παραβιάζει κατάφωρα το Σύνταγμα, το εθνικό μας δίκαιο αλλά και θεμελιώδεις αρχές του διεθνούς δικαίου, όπως αυτές περί «αληθείας», «καλής πίστεως», «σαφήνειας», καθώς περιλαμβάνει ιστορικά ψεύδη, νομικές παραβιάσεις, ασάφειες, παραπειστικά επιχειρήματα και δόλο. Συναφώς παραβιάζει σειρά άρθρων της σύμβασης της Βιέννης, 1969.
1. Στην ανάθεση καθηκόντων του Μάθιου Νίμιτς υπήρχε εντολή αποκλειστικά και μόνο για το «όνομα», την οποία εντολή αυτός παραβίασε.
2. Στη συμφωνία των Πρεσπών περιλαμβάνονται κραυγαλέα ψευδή στοιχεία όπως στο Μέρος Α΄, άρθρο 1, παρ. γ. και στο άρθρο 7, ενυπάρχει το δομικό ψεύδος, ότι δήθεν αναγνωρίστηκε από τον ΟΗΕ η πλαστή «μακεδονική» γλώσσα κατά την «Τρίτη διεθνή σύνοδο του ΟΗΕ για την τυποποίηση των γεωγραφικών ονομάτων, 1977». Αντιθέτως, στις σημειώσεις της συνόδου στον τόμο l και στο Προοίμιο του τόμου 2 στη σελίδα ΙΙΙ στην απόφαση 17/8- 7/9, 1977 αναγράφεται: «Οι εφαρμοζόμενες ονομασίες και η παρουσίαση του υλικού σε αυτή την έκδοση δεν συνεπάγονται την έκφραση οποιασδήποτε γνώμης εκ μέρους της γραμματείας του ΟΗΕ». Υπενθυμίζουμε ότι χωρίς ανάλογη γλώσσα δεν υπάρχει ούτε εθνότητα ούτε χώρα με το όνομα «Μακεδονία» ή το «μακεδονικός-ή-ό».
3. Με τις παρανομίες του γ.γ. ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες (12- 13/2/2019), ο οποίος αποδέχτηκε την εισαγωγή του θέματος στον Οργανισμό με κοινή (επί του ιδίου επιστολοχάρτου) επιστολή Ελλάδος και της FYROM αναφερόμενη ως «Βόρεια Μακεδονία», με τα δύο εθνόσημα των χωρών. Η πράξη αυτή είναι παράνομη τόσον διότι κατά την ημέρα αποστολής και παραλαβής της επιστολής δεν υπήρχε, και ακόμη δεν υπάρχει χώρα με το όνομα «Βόρεια Μακεδονία» την οποία να έχει εγκρίνει προηγουμένως το Συμβούλιο Ασφαλείας. Ωσαύτως δεν έχει αποσταλεί προς το Σ.Α. του ΟΗΕ ειδική έκθεση του γ.γ., όπως απαιτεί και περιγράφει η Απόφαση 845 Σ.Α. μετά την οποία το Σ.Α. θα κυρώσει ή όχι τη συμφωνία των Πρεσπών, ως οφείλει και κατ’ εφαρμογή της δικής του Απόφασης 817.
4. Αγνοήθηκε κατάφωρα η βούληση της συντριπτικής πλειονότητας του ελληνικού λαού, ο οποίος απαιτούσε δημοψήφισμα αντίστοιχο με εκείνο του λαού της FYROM. Ετσι καταπατήθηκε το θεμελιώδες άρθρο 1, παρ 2 και 3 του ελληνικού Συντάγματος, που προβλέπουν πως: 2. «Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία». Και παρ. 3. «Ολες οι εξουσίες πηγάζουν από τον λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα».
5. Ο υπουργός των Εξωτερικών κ. Νικόλαος Κοτζιάς σύμφωνα με το άρθρο 2 ν. 3566 (ΦΕΚ Α΄ 117/05.06.2007) «Κύρωση ως κώδικα του οργανισμού του υπουργείου Εξωτερικών», είχε τις περιοριστικά εκεί αναφερόμενες αρμοδιότητες, στις οποίες δεν συμπεριλαμβάνεται η συνομολόγηση των διεθνών συνθηκών και συνεπώς γι’ αυτήν απαιτείται, κατά το άρθρο 5β του ν. 3566/2007, ειδική εξουσιοδότησή του. Επ’ αυτού δεν έγινε προηγουμένως καμία ειδική συζήτηση στη Βουλή, για τη λήψη σχετικής απόφασης με σκοπό την παροχή ειδικής προς υπογραφή εξουσιοδότησης-εντολής στον αρμόδιο υπουργό, ούτε τέθηκε προς έγκριση και εξουσιοδότηση στο υπουργικό συμβούλιο το σχέδιο της συμφωνίας, ούτε αποτέλεσε αντικείμενο πολιτικής διαβούλευσης, (αντιθέτως, αυτό συνέβη στη αντισυμβαλλόμενη FYROM), και δεν ζητήθηκε η γνώμη και η αποδοχή της από τον ελληνικό λαό.
6. Ως προς το Διεθνές Δίκαιο, σε συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 6, 7, 26, 27 και 46 της σύμβασης της Βιέννης περί του δικαίου των συνθηκών προκύπτουν τα εξής: ένα κράτος μπορεί εξαιρετικά να επικαλεσθεί, προς ακυρότητα μιας σύμβασης, διάταξη του εσωτερικού του δικαίου εφόσον τυγχάνουν παραβιάσεις. Αυτό μπορεί να γίνει από την επόμενη κυβέρνηση, όπως επιβάλλει η διεθνής συνταγματική τάξη, με μία ρηματική διακοίνωση διαφωνιών, με την οποία η Ελλάς μπορεί να προσβάλει τη συμφωνία των Πρεσπών.
Η συμφωνία των Πρεσπών αποτελεί μια διμερή διακρατική συμφωνία υπό αίρεση που μπορεί να προσβληθεί ως ακυρώσιμη, λόγω παραβίασης των άρθρων 36 παρ.1 και 35 παρ.1 του Συντάγματος, και αφετέρου να θεωρηθεί ως λήξασα, διότι εξαντλήθηκε η προθεσμία που ορίζεται ρητά στη συμφωνία των Πρεσπών έως το τέλος του 2018.
7. Στο δημοψήφισμα που διενεργήθηκε στη FYROM συμμετείχε μόνο το 36,8% των πολιτών και όχι άνω του 50% όπως ως νομιμοποιητική βάση ώφειλε.
8. Ο ΠτΔ της FYROM, Γκιόργκι Ιβανόφ, ουδέποτε υπέγραψε αυτήν τη συμφωνία η οποία και εξ αυτού του λόγου είναι άκυρη.
9. Οι συνταγματικές μεταρρυθμίσεις του Συντάγματος της FYROM ουδέποτε κοινοποιήθηκαν «ως ενιαίο κείμενο» διά ρηματικής διακοινώσεως στην Ελλάδα. Στο Σύνταγμα παραμένουν αλυτρωτικές βλέψεις, οι οποίες ανατρέπουν όσα επιβάλλει η ίδια η συμφωνία των Πρεσπών και αντιτίθενται στις «σχέσεις καλής γειτονίας ομόρων κρατών.
10. Η ρηματική διακοίνωση προς την Ελλάδα δεν φέρει την υπογραφή –ως ώφειλε– του ΠτΔ της FYROM Γκιόργκι Ιβανόφ.
11. Η γειτονική μας χώρα μέχρι σήμερα προβαίνει στη χρήση του ονόματος «Μακεδονία» αποκλειστικώς, χωρίς το «Βόρεια», καταπατώντας συνεχώς τα όσα υπέγραψε περί erga omnes. Συναφές μέγιστο ζήτημα είναι τα αλυτρωτικά εις βάρος της Ελλάδος σύμβολα, τα οποία υπάρχουν στα χαρτονομίσματα και νομίσματά της, αλλά και τα όσα περιλαμβάνει στους στίχους του ο εθνικός ύμνος τής εν λόγω χώρας.
12. Σοβαρά ελλείμματα νομιμότητας έχει η συμφωνία των Πρεσπών και στα εμπορικά ζητήματα όπου η λύση θα συμβεί (;) μετά πενταετία, πράγμα που συνιστά παραπειστικό όρο και παραβιάζει διεθνείς αρχές περί σαφήνειας και καλή πίστεως.
Κύριε πρόεδρε, διατελούμε με την ελπίδα ότι θα λάβετε υπόψη σας τα παραπάνω εκτεθέντα, που συμφέρουν πρωτίστως την Ελλάδα, αλλά και τη μεγάλη παράταξη της οποίας επαξίως ηγείστε.
Θεσσαλονίκη 19-6-2019»
ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ
Αμασλίδης Γεώργιος, Ιατρός Γαστρεντερολόγος
Βαλκάνος Νίκος, Πρόεδρος Φιλοεκπαιδευτικής Μακεδονικής Αδελφότητας
Βασιλειάδης Βασίλειος, πρώην Διευθυντής Κτηματικής Τραπέζης
Γερασιμίδης Θωμάς, Ομ. Καθηγητής Ιατρ. Τμήματος ΑΠΘ
Γκλαβάκης Ιωάννης, πρώην Ευρωβουλευτής
Δασκόπουλος Αντώνιος, Επιχειρηματίας, πρώην πρόεδρος ομάδας 21 Μακεδονίας-Θράκης
Ευθυμίου Παύλος, Ομ. Καθηγητής Δασολογίας, ΑΠΘ
Εφραιμίδης Σταύρος, Ομ. Καθηγητής Ιατρικής Σχολής Πανεπ. Ιωαννίνων
Θεοχάρης Βασίλειος, Συνταξ. Ταξίαρχος Χωροφυλακής
Θωμαϊδης Βασίλειος, Ορθοπεδικός, πρώην διευθυντής ορθοπεδικών κλινικών, Συγγραφέας
Ιντζεσίλογλου Νικόλαος, Ομ. Καθηγητής Νομικής Σχολής ΑΠΘ
Καλαφατίδου Γραμματική, Συνταξ. Δικηγόρος
Καμπά Γραμματική, Συνταξ. Συμβολαιογράφος
Καμπάς Δημήτριος, Συνταξ. Δικηγόρος
Κανδύλης Γεώργιος, Συνταξ. Πρωτοβάθμιος Καθηγητής Ψυχιατρικής Α.Π.Θ
Καραθανάσης Αθανάσιος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Κύπρου
Καραμήτσος Δημήτριος, Ομ. Καθηγ. ΑΠΘ, Πρόεδρος Συνδέσμου Προάσπισης Μακεδονίας-Θράκης
Καραμήτσου Πηνελόπη, Μικροβιολόγος, πρώην Υφηγήτρια Ιατρικής Σχολής ΑΠΘ
Καρατζάς Νικόλαος, Ομ. Καθηγητής ΑΠΘ, μέλος του ΔΣ Ομοτίμων καθηγητών ΑΠΘ
Καρατζίκος Αθανάσιος, Αντιστράτηγος ε.α., Πρόεδρος Ομάδας 21 Μακεδονίας-Θράκης
Καρμπόνης Γιάννης,  Ιατρός ΩΡΛ, Δρ του ΑΠΘ. τέως Νομαρχ. Δ/ντής ΕΟΠΥΥ Θεσσαλονίκης
Κασιμάτης Γεώργιος, Ομ. Καθηγητής Συνταγματολόγος, ΕΚΠΑ
Κεραμιδάς Γεώργιος, Συνταξ. Δημοδιδάσκαλος, Σάπες
Κερέζογλου Ευάγγελος, Επιχειρηματίας, Θεσσαλονίκη
Κεχαγιόγλου Αρης, Χημικός, Ομ. Καθηγητής ΑΠΘ
Κουριαννίδης Ιωάννης, Τραπεζικός, νεοεκλεγείς δημοτικός σύμβουλος Δήμου Θεσ/νίκης
Κουτίτας Χριστόφορος, Ομ. Καθηγητής Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ
Κράββας Νικόλαος, πρώην Δήμαρχος Χαλάστρας
Κωνσταντινίδης Γιώργος, Δικηγόρος και Μουσικός, Γεν.  Γραμματέας ΦΑΑΘ
Λεοντιάδης Ιωάννης, Συνταξ. Επικ. Καθηγητής Ιστορίας ΑΠΘ
Λιάρος Αχιλλέας, Ιατρός Δρ, Πρώην  Διευθυντής ΕΣΥ Ακτινοθεραπ. Ογκολογίας Νοσοκ. ΑΧΕΠΑ
Μάζης Ιωάννης του Θεοδώρου, Καθηγητής Γεωπολιτικής ΕΚΠΑ
Μαράτος Σωτήριος, Συνταξ. Χημικός
Μαυρουδής  Ελευθέριος, Υποστράτηγος ε.α.
Μεγαλοκονόμος Μάνος, Πρέσβης ε.τ., Συγγραφέας
Μηλιωρίτσας Νίκος, Αντιστράτηγος ε.α.
Μιχαηλίδης Αθανάσιος, Δικηγόρος
Μουρέλος Γιάννης, Καθηγητής Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας,  ΑΠΘ
Μπαλασόπουλος Δημήτριος, πρόεδρος Εφετών ε.τ. διοικητικών δικαστηρίων
Μπαρτσόκας Χρήστος, Ομ. Καθηγητής Παιδιατρικής, Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ
Νασιούλας Ιωάννης, Κοινωνιολόγος, νεοεκλεγείς δημοτικός σύμβουλος Δήμου Θεσ/νίκης
Νικολός Θωμάς, Δικηγόρος
Παπαγιάννης Αντώνιος Ιατρός  Γαστρεντερολόγος, υπεύθυνος εκδ. περιοδικού Ιατρικά Θέματα
Παπαγιάννης Γρηγόριος, Καθηγητής βυζαντινής Φιλολογίας, Δημοκρίτειο Πανεπ. Θράκης
Παρασκευόπουλος Ανδρέας, Υποναύαρχος (Ι), ε.α.
Πελαγίδης Ευστάθιος, Ομ. Καθηγητής Ιστορίας Πανεπ. Δυτ. Μακεδονίας
Πιβερόπουλος Μιχάλης, Συνταξ. Ιατρός Μαιευτήρ-Γυναικολόγος
Πολυζωίδης Κωνσταντίνος, Νευροχειρουργός, Ομ. Καθηγητής ΑΠΘ
Πουρνάρης Γεώργιος, Δικηγόρος
Ρούσσης Νικόλαος, Πρόεδρος της Λέσχης Καταδρομέων Θεσσαλονίκης
Ρωμανός Γιώργος, Συγγραφέας- ιστορικός ερευνητής, Αθήνα
Σαμαράς Γρηγόριος, Καθηγητής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Σταλίδης Ανδρέας, Μαθηματικός, διαχειριστής δικτυακού τόπου "Αντίβαρο", αρθρογράφος ΕΣΤΙΑΣ
Σταματίου Εμμανουήλ, Πρεσβευτής ε.τ., τέως γενικός πρόξενος Τορόντο
Σταμπολιάδης Ηλίας, Καθηγητής Μεταλλειολογίας  Πανεπιστημίου Κρήτης
Τσερκέζης Τάσος, Αξιωματικός Πολεμ. Αεροπορίας ε.α, πρόεδρος Θρακικής Εστίας
Τσιτσιμπίκος Χαράλαμπος, Αντιστράτηγος ε.α., Επίτιμος Β΄ υπαρχηγός ΓΕΣ
Τσολάκης Πάνος, Ομ. Καθηγητής Αρχιτεκτονικής Σχολής ΑΠΘ
Χαντζής Δημήτριος, Αντιστράτηγος ε.α., Επίτιμος διοικητής Β' ΣΣ
Χατζηκεφαλάς Στράτος, Επιχειρηματίας
Χατζόπουλος Ιωάννης, Ομ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου και πρώην καθ. Πανεπ. CSUF, ΗΠΑ
Χίντζογλου-Αμασλίδου Δέσποινα, Ιατρός  Μικροβιολόγος και λογοτέχνης
Χρήστου Κωνσταντίνος, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ,
Χρυσάφης Σωτήριος, Ομ. Καθηγητής Οδοντιατρικής Σχολής ΑΠΘ
αλίευση

Εγκύκλιος του ΕΦΚΑ για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων

Ο ΕΦΚΑ με εγκύκλιο κοινοποιεί τις διατάξεις του νόμου (ΦΕΚ Β’, 2324/14-06-2019) που αφορούν τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων.

Όπως επισημαίνεται στην εγκύκλιο, πλέον στη ρύθμιση οφειλών δύναται να ενταχθούν οφειλέτες που πληρούν τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλεξιμότητας, με συνολικές προς ρύθμιση οφειλές προς όλους τους πιστωτές (φορολογική διοίκηση, Κ.Ε.Α.Ο., πιστωτικά ιδρύματα, κ.λπ) που ανέρχονται από ε20.000€ και δεν ξεπερνούν το ποσό των 300.000€.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά την εγκύκλιο.

Η ύπουλη γερμανική τακτική


Οι Έλληνες πρέπει να πάψουν να κατηγορούν τον εαυτό τους για όλα τους τα δεινά, να καταλάβουν πως ήταν μύθος τα ελλείμματα, όπως το ότι ζούσαμε πάνω από τις δυνατότητες μας, να συνειδητοποιήσουν πως η Γερμανία διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην υπερχρέωση της Ελλάδας του 2009, καθώς επίσης ότι δεν χρεοκόπησε η Ελλάδα το 2012, αλλά την χρεοκόπησαν: η Τρόικα σε συνεργασία με τις ανθελληνικές ενδοτικές κυβερνήσεις μετά το 2009 που επέβαλλαν το εκ προμελέτης έγκλημα των μνημονίων και υπέγραψαν το καταστροφικό PSI.  

Το σημαντικότερο γεγονός παγκοσμίως είναι η σύγκρουση των Η.Π.Α. με το Ιράν, με το τελευταίο να στηρίζεται από τη Ρωσία και την Κίνα – όπου δεν αποκλείονται κάθε είδους προβοκάτσιες «ένθεν κακείθεν», για να επιτύχει ο καθένας το στόχο του. Σε εθνικό επίπεδο το σημαντικότερο δεν είναι οι εκλογές, άλλα η επιστροφή της οικονομίας μας στην κρίση (ανάλυση) – ενώ όσο δεν καταλαβαίνουμε το αυτονόητο, το ότι δηλαδή όσο δεν παράγουμε θα βουλιάζουμε (άρθρο), δεν πρόκειται να υπάρξει μέλλον.

Ούτε βέβαια εάν συνεχίσουμε να συγκρουόμαστε μεταξύ μας και να κατηγορεί το ένα κόμμα το άλλο, αφού έτσι δίνουμε τη δυνατότητα στις «γερμανικές δυνάμεις κατοχής και λεηλασίας» να μας εκμεταλλεύονται – ως άριστοι αποικιοκράτες και γνώστες της τακτικής του «διαίρει και βασίλευε». Εν προκειμένω οφείλουμε να γνωρίζουμε πως δραστηριοποιούνται πολιτικά στην Ελλάδα διάφοροι καιροσκόποι κατ’ εντολή των ξένων – είτε με νεοφιλελεύθερο αριστερό μανδύα, είτε με κάποιον άλλο. Επομένως πρέπει να προσέχουμε πολύ, όσον αφορά τις επιλογές μας – υπενθυμίζοντας τα εξής:

«Η εθνική στρατηγική δεν είναι ούτε “δεξιά” ούτε “αριστερή”, ούτε “εθνικιστική” ούτε “διεθνιστική”. Είναι τα πάντα, ανάλογα με τις επιταγές της συγκεκριμένης περίστασης. Αλίμονο στην χώρα και την πολιτική της ηγεσία, αν ερμηνεύει την συγκεκριμένη κατάσταση με “δεξιές” ή “αριστερές” εκτιμήσεις» (Π. Κονδύλης).

Σε ευρωπαϊκό τώρα επίπεδο, το σημαντικότερο θέμα είναι η ψήφιση του φορολογικού νομίσματος από την ιταλική Βουλή και η σύγκρουση της κυβέρνησης της χώρας με την Κομισιόν – πίσω από την οποία κρύβεται η Γερμανία. Εάν η Ιταλία καταφέρει να επιβληθεί, θα ανοίξει ένας καινούργιος δρόμος για την Ελλάδα – τον οποίο είχε κλείσει ερμητικά και ύπουλα ο Γιάννης στις αρχές του 2015 (ο νέος Δούρειος Ίππος σήμερα, ο οποίος τοποθετήθηκε στην Ελλάδα από τον κ. Soros και το σύστημα του), χωρίς καν να το πάρει είδηση το τότε κόμμα του (ΣΥΡΙΖΑ).

Περαιτέρω, όσον αφορά την ελληνική κρίση, έχει ενδιαφέρον το βιβλίο του Γερμανού K. H. Roth που κυκλοφόρησε – γνωστού για τη θέση του υπέρ της πληρωμής των γερμανικών αποζημιώσεων στην Ελλάδα (ανάλυση). Ουσιαστικά επιβεβαιώνει όλα όσα έχουμε αναφέρει για την ύπουλη τακτική που υιοθέτησε η Γερμανία μετά την είσοδο της στην Ευρωζώνη – όπως την πολιτική της φτωχοποίησης του γείτονα με τη συνεργασία της ΕΚΤ και το μισθολογικό dumping. Μοιάζει δε σε τέτοιο βαθμό με τις αναλύσεις μας που θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ακόμη και αντιγραφή – αποδεικνύοντας πως η κρίση χρέους της Ευρώπης δεν ήταν ελληνική, αλλά ευρωπαϊκή και παγκόσμια.

Ειδικότερα, επισημαίνει πως η κύρια αιτία της κρίσης ήταν η αποσταθεροποίηση της ΕΕ από τη γερμανική οικονομική ελίτ που ουσιαστικά κυβερνάει τη χώρα – με τους τρόπους που αναφέραμε και με τους οποίους καταστράφηκαν οικονομικά οι ασθενέστερες ή οι πλέον ανόητες χώρες της ευρωπαϊκής περιφέρειας. Όπως επίσης αναφέρει, κάτι που έχουμε περιγράψει σε πολλές αναλύσεις μας στο παρελθόν, μεταξύ άλλων σε σχέση με το δράμα της Ευρωζώνης (πηγή):

«H εισαγωγή του ευρώ, καθώς επίσης η μεταβίβαση από την ομοσπονδιακή τράπεζα της Γερμανίας στην ΕΚΤ όλων εκείνων των αρμοδιοτήτων του συνολικού ελέγχου της οικονομικής πολιτικής, οδήγησε με το ξεκίνημα της νέας χιλιετίας, στην περαιτέρω ενίσχυση του σκληρού νεοφιλελεύθερου μοντέλου δημοσιονομικής σταθερότητας. Έτσι, κατάφερε να μοιάσει με ένα νομισματικό αντίγραφο του συστήματος του κανόνα του χρυσού.  Ως στόχος για τον πληθωρισμό ορίστηκε η μέγιστη αύξηση των τιμών στο 2%».

Εν προκειμένω θυμίζει τόσο την ανάλυση μας για το βρώμικο μυστικό της ΕΚΤ (πηγή), όσο και για την ανταγωνιστικότητα (πηγή) – όπως επίσης η αναφορά του στον κανόνα του χρυσού, με τον οποίο μοιάζει η υιοθέτηση του κοινού νομίσματος (=σύνδεση των ισοτιμιών με το ευρώ) και η μη δυνατότητα υποτίμησης των εθνικών νομισμάτων για την ανάκτηση της χαμένης ανταγωνιστικότητας των χωρών τους. Σε σχέση δε με την πατρίδα του, τη Γερμανία, γράφει τα παρακάτω:

«Αυτό που είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον για την επιτυχία της Γερμανίας να γίνει ο κύριος αρχιτέκτονας της ευρωπαϊκής ενοποίησης είναι to ότι, μετά την εισαγωγή του ευρώ οι γερμανικές ελίτ έχουν χρησιμοποιήσει όλο και περισσότερο το νέο νόμισμα για να προωθήσουν τα δικά τους οικονομικά συμφέροντα. Ανέπτυξαν ένα μοντέλο που συνδυάζει τη συνεχή μείωση των πραγματικών μισθών με την αύξηση της παραγωγικότητας της εργασίας, η οποία προκαλείται κυρίως με τη συμβολή της τεχνολογίας.

Μεταξύ των ετών 2001 και  2011, η μέση ετήσια αύξηση των ονομαστικών μισθών της Γερμανίας ήταν 1,6%, αλλά οι πραγματικοί μισθοί μειώθηκαν κατά 4,2% κατά την ίδια περίοδο. Εν τω μεταξύ, η παραγωγικότητα της εργασίας αυξήθηκε κατά 1,2% τον χρόνο. Το αποτέλεσμα ήταν μια σταθερή μείωση του δείκτη του μισθολογικού κόστους στην εγχώρια παραγωγικότητα της εργασίας ή στο κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος. Δεδομένου δε του ότι, το κόστος εργασίας ανά μονάδα παραγομένου προϊόντος είναι πιο στενά συνδεδεμένο με τη δομή των τιμών από την προσφορά χρήματος ή με το δημόσιο χρέος, οι Γερμανοί ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσουν το μισθολογικό ντάμπινγκ,  το οποίο είναι επίσης εξαιρετικά κερδοφόρο για τις επιχειρήσεις, ώστε να μειώνουν συστηματικά τις τιμές των εξαγωγών τους.

Στην αρχή της  κρίσης, το κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος στην Ελλάδα και τα άλλα περιφερειακά κράτη της Ε.Ε. ήταν 30% υψηλότερο από ότι στη Γερμανία. Από τη στιγμή που εφαρμόστηκαν τα προγράμματα λιτότητας, αυτό ανέβηκε περισσότερο και έφτασε στο 35%. Υπάρχει στενή σχέση μεταξύ αυτής της διαφοράς κόστους εργασίας και των εξαγωγικών τιμών, έτσι ώστε η γερμανική πολιτική των εντός της Ευρώπης μισθών και το ντάμπινγκ τιμών, ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας για την παρακμή της ελληνικής οικονομίας – πολύ περισσότερο καθώς ο de facto κανόνας του χρυσού απέκλειε τα νομισματικά αντίμετρα.

Για την επισφράγιση αυτής της εξέλιξης έπαιξαν επίσης καθοριστικό ρόλο και «εγχώριοι» παράγοντες: παρατηρήστε την υπερβολική εισαγωγή κεφαλαίων στην Ελλάδα μετά την ένταξη της χώρας στη ζώνη του ευρώ  και τις εξωφρενικές αυξήσεις των τιμών που αυτή είχε ως αποτέλεσμα. Ωστόσο, η κύρια αιτία της δυσπραγίας ήταν η αποσταθεροποίηση της ΕΕ από τη γερμανική οικονομική ελίτ. Πραγματοποιούμενη με το ντάμπινγκ μισθών και τιμών μετά την εισαγωγή του ευρώ, η αποσταθεροποίηση κατέστρεψε οικονομικά τις ασθενέστερες περιφερειακές χώρες».

Επίλογος

Ολοκληρώνοντας, ελπίζουμε να πεισθούν διαβάζοντας και το Γερμανό οι Έλληνες, για όλα όσα έχουμε αναφέρει σε σχέση με τον ύπουλο ρόλο της Γερμανίας ήδη από το 2009 – να πάψουν δηλαδή να κατηγορούν τον εαυτό τους για όλα τους τα δεινά, να καταλάβουν πως ήταν μύθος τα ελλείμματα, όπως το ότι ζούσαμε πάνω από τις δυνατότητες μας (ανάλυση), να συνειδητοποιήσουν πως η Γερμανία διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην υπερχρέωση της Ελλάδας του 2009, καθώς επίσης ότι δεν χρεοκόπησε η Ελλάδα το 2012, αλλά την χρεοκόπησαν: η Τρόικα σε συνεργασία με τις ανθελληνικές ενδοτικές κυβερνήσεις μετά το 2009 που επέβαλλαν το εκ προμελέτης έγκλημα των μνημονίων και υπέγραψαν το καταστροφικό PSI.

Πηγή: Analyst.gr, 16 Ιουνίου 2019