Αυτούς τους Ολυμπιακούς αγώνες θα τους θυμάμαι ως τον απόλυτο εξευτελισμό της γυναίκας. Το να βλέπεις ένα γυναικείο σώμα μέσα σε στολή βατραχανθρώπου να παίζει βόλεϋ, να τρέχει σε αγώνες ταχύτητας ή κολύμβησης αυτού του επιπέδου δεν το χαίρεσαι. Ούτε το θαυμάζεις. Κλαίει η ψυχή σου. Οι μουσουλμάνοι γελοιοποίησαν τις γυναίκες αθλήτριες υποβάλλοντας τες όχι μόνο στον εξευτελισμό της γελοίας αμφίεσης, αλλά και στο βασανιστήριο του να προσπαθείς να αγωνιστείς με τα χίλια εμπόδια που σου φέρνει η "στολή" σου. Πολύ αμφιβάλλω αν όλες αυτές είχαν πιάσει τις επιδόσεις που απαιτούνται για την συμμετοχή σε μία τέτοια διοργάνωση. Έπρεπε όμως να δοθεί το μουσουλμανικό μήνυμα. Οι πλούσιες μουσουλμανικές χώρες αγοράζουν πλέον τα πάντα. Ακόμη και τους Ολυμπιακούς. Ακόμη και την παγκόσμια συνενοχή στα βασανιστήρια και τον εξευτελισμό της γυναίκας. Οι συμμετοχές αυτές προβάλλονται ως κατόρθωμα και χειραφέτηση των γυναικών στο Ισλάμ. Όχι ως εξευτελισμός. Ούτε ως βασανιστήριο. Προπαγάνδα όσο δεν παίρνει. Οι μουσουλμάνοι βέβαια πέρασαν το μήνυμα τους σε πολλά επίπεδα. Έριξαν μία ροχάλα όσο το Ολυμπιακό στάδιο στα μούτρα όλων των γυναικών του πλανήτη, όλων των αθλητών, όλου του δυτικού κόσμου. Γιατί οι μουσουλμάνοι που έστειλαν γυναίκες αθλήτριες ντυμένες πατρινό καρναβάλι για πάντα για να διαγωνιστούν γνώριζαν πολύ καλά ότι εκατομμύρια μάτια στον πλανήτη θα μπορούσαν να δουν τα βασανιστήρια των γυναικών αυτών live. Και δεν εξευτέλισαν μόνο αυτές τις γυναίκες, που φυσικά έπαιξαν τον ρόλο για τον οποίο προορίζονταν μια χαρά. Ας μην γελιόμαστε. Καμία από αυτές δεν πήγε εκεί για τους αγώνες. Εξευτέλισαν και την Ολυμπιάδα, και την άθλια Επιτροπή που επέτρεψε αυτές τις αθλιότητες και τους θεατές και όλους εμάς που αντί να αστράφτουμε και να βροντάμε καθόμαστε και κοιτάμε ένα ολόκληρο σύστημα να μας βιάζει το μυαλό και την ψυχή. Μέχρι πότε; Μέχρι να φορέσουμε κι εμείς τις μπούρκες και να αρχίσουμε να τρέχουμε μάλλον. Ελένη Παπαδοπούλου Υ.Γ. Όπως πολύ σωστά είπε κάποιος σχολιαστής οι υπόλοιπες αθλήτριες θα έπρεπε να είχαν αποχωρήσει σε ένδειξη διαμαρτυρίας και σεβασμού στο γυναικείο φύλο. Αλλά δεν το έκαναν.πηγή
Make Money Online : http://ow.ly/KNICZ
Το ενδεχόμενο εκλογών έχει στο μυαλό του ο Αλέξης Τσίπρας, σύμφωνα με τον Βασίλη Λεβέντη, ο οποίος υποστηρίζει πως ο πρωθυπουργός σκέπτεται μήπως και δεν προχωρήσει σε Συνταγματική Αναθεώρηση αλλά να διαλύσει τη Βουλή.Οι εκλογές «είναι στο μυαλό του πρωθυπουργού, αφού εγκλωβίστηκε ο κ. Τσίπρας όταν είπε πως θα κάνει αναθεώρηση του Συντάγματος», δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, στο περιθώριο των εκδηλώσεων μνήμης για το ολοκαύτωμα του 1944 στα Ανώγεια, όπου έδωσε το «παρών» το Σάββατο.«Αν αυτό γίνει τα αναθεωρημένα άρθρα θα εγκριθούν από την επόμενη βουλή με 151 έδρες και έτσι κινδυνεύει να λέει ο κ. Τσίπρας για απλή αναλογική και ο Κυριάκος Μητσοτάκης να βάλει 80 έδρες μπόνους και την ενισχυμένη στο Σύνταγμα, διότι θα θέλει 151 βουλευτές. Έτσι ο πρωθυπουργός σκέπτεται μήπως και δεν προχωρήσει σε Συνταγματική Αναθεώρηση αλλά να διαλύσει τη βουλή», τόνισε ο κ. Λέβέντης. .iefimerida.gr
Με τρεμάμενη φωνή ο Φιντέλ Κάστρο εκφώνησε την αποχαιρετιστήρια ομιλία του στο συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος Κούβας λέγοντας στα μέλη του συνεδρίου πως σύντομα θα πεθάνει. Παράλληλα, ο Kάστρο κάλεσε τα μέλη του Κόμματος να «βοηθήσουν ώστε οι ιδέες του να παραμείνουν ζωντανές». «Σύντομα θα είμαι 90 χρονών», είπε ο Κάστρο, στη μεγαλύτερης διάρκειας δημόσια εμφάνιση που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια « για όλους έρχεται η ώρα μας, αλλά οι ιδέες των Κουβανών Κομμουνιστών θα παραμείνουν ως απόδειξη σε αυτόν τον πλανήτη ότι αν λειτουργήσουν με θέρμη και αξιοπρέπεια, μπορούμε να πράξουμε τα υλικά και τα πολιτιστικά αγαθά που χρειάζονται οι άνθρωποι. Και πρέπει να πολεμήσουμε χωρίς ανακωχή για την απόκτησή τους», υπογράμμισε ο Φιντέλ Κάστρο. . Ο 89χρονος ιστορικός ηγέτης της χώρας αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματος, που φώναζαν ρυθμικά το μικρό του όνομα, σύμφωνα με τα κρατικά ΜΜΕ, που μετέδωσαν μαγνητοσκοπημένη την εκδήλωση. Φορώντας φόρμα και μιλώντας καθιστός, η φωνή του Κάστρο ήταν δυνατή αλλά ενίοτε έτρεμε, ενώ έκανε παύσεις για να ρίξει μια ματιά στο χειρόγραφο της ομιλίας του, ενώ ευχαρίστησε όλα τα μέλη του κόμματος που συγκεντρώθηκαν για την ομιλία του. Θητεία Ραούλ Κάστρο μέχρι το 2021
Παράλληλα, στο συνέδριο ανακοινώθηκε ότι ο αδερφός του, Ραούλ Κάστρο, θα παραμείνει επικεφαλής του κόμματος για δεύτερη θητεία. Την ανακοίνωση αυτή σχολιάζουν τα διεθνή μέσα ως ηχηρό μήνυμα πως η επαναστατική γενιά της Κούβας θα εξακολουθήσει να έχει την εξουσία στο νησί, παρά το γεγονός ότι τα μέλη της γερνούν και πεθαίνουν.
Οι πόροι ΦΠΑ καθιερώθηκαν με την απόφαση της 21ης Απριλίου 1970, και τούτο διότι οι παραδοσιακοί ίδιοι πόροι δεν θα επαρκούσαν πλέον για τη χρηματοδότηση του κοινοτικού προϋπολογισμού. Ο μύθος της απόδειξης. Ένα άρθρο που σχολιάστηκε πολύ και έγινε μέσα σε λίγες ημέρες το πλέον δημοφιλές. Οικονομικοί κύκλοι ξεσηκώθηκαν, φοροτεχνικοί διαμαρτυρήθηκαν. Όμως…. Ο μύθος της απόδειξης.
Ο μύθος της απόδειξης είναι ένα απλό παράδειγμα για να κατανοήσει ο απλός κόσμος, για το πως εξαφανίζεται από την αγορά το χρήμα. Ιδιαίτερα δε όταν οι στρόφιγγες της πρόσβασης στην ρευστότητα έχουν κλείσει προ πολλού.
Ο μύθος τις απόδειξης αναδεικνύει την απάτη των Ευρωπαίων εταίρων μας και μιας κάστας οικονομικών παραγόντων που απολαμβάνουν τα πάντα στην υγειά των κορόιδων.
Ο μύθος της απόδειξης, είναι ένα ακόμα μέσω αποπροσανατολισμού και ενοχοποίησης του λαού, ακριβώς όπως την «έστησε» ο Πάγκαλος με την περιβόητη φράση… «μαζί τα φάγαμε»
Ο μύθος της απόδειξης που ψάχνουμε για ρουφιάνους και καταδότες, ώστε να λειτουργήσει ο κοινωνικός αυτοματισμός. Να στρέψουν κυρίως τους δημόσιους υπάλληλους και τους συνταξιούχους εναντίων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς οι «κόφτες» για μισθούς και συντάξεις, θα ενεργοποιούνται κάθε φορά που «κλέβουν» την οικονομία οι δεύτεροι.
Φυσικά για τα δις που αρπάζονται αυτήν την ώρα από τους «επενδυτές» τύπου Siemens και Hochtief … «σιγήν ιχθύος».
Ο μύθος της απόδειξης για τον οποίο δεν μιλά κανένας. Που πάνε τα λεφτά
Είναι η πρώτη λέξη που μαθαίνουν οι τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα
μας μετά το γεια σου. Είναι μία λέξη με διεθνές αντίκρισμα, μία έννοια
με πολλά πρόσωπα, ένας χαρακτηρισμός που τον λες και κολακευτικό για
κάποιους!Φυσικά
αναφέρομαι στην έννοια του «μαλάκα», η οποία δε γνωρίζει φύλο. Η
συγκεκριμένη λέξη δεν αποτελεί στη σημερινή εποχή αποκλειστικά βρισιά,
καθώς για πολλούς θεωρείται ένας φιλικός χαιρετισμός, μία ενθουσιώδης
προσφώνηση, απενοχοποιημένη πια απ’ τον προσβλητικό της τόνο.
Ωστόσο,
συναντάμε καθημερινά τόσους πολλούς μαλάκες, που αξίζει να κάνουμε μια
μνεία σ’ αυτήν την πολυπληθή φάρα που τείνει ν’ αφανίσει το φιλελεύθερο,
σκεπτόμενο νεοέλληνα. Είναι πλέον παντού, μια λαίλαπα μαλάκυνσης μας
έχει κατακλύσει.
Πέρα όμως απ’ την αύξηση των κρουσμάτων, υπάρχει
μια ευρεία χρήση κι αντικατάσταση άλλων επιθέτων, κοσμητικών και μη, απ`
τη λέξη «μαλάκας». Οι άνθρωποι που χαρακτηρίζουμε ως μαλάκες ποικίλουν.Μαλάκας
μπορεί να είναι ο τύπος που σου την έπεσε, σε φλέρταρε, εκμεταλλεύτηκε
ό,τι του έδωσες κι έγινε Λούης μόλις ζήτησες κάτι παραπάνω. Ο μάγκας που
φοβήθηκε να πάρει το ρίσκο όταν έπρεπε. Εκείνος που έχασε την ευκαιρία
να σε διεκδικήσει όταν τον ήθελες και τη ζητά μετά από χρόνια! Καλός
μαλάκας ήταν κι αυτός!
Εκείνος που σε συναντά στο πεζοδρόμιο,
πέφτει πάνω σου, χύνει τον καφέ του, λερώνει το σακάκι σου και δε λέει
ένα συγγνώμη. Ο αναίσθητος που οδηγεί σαν τρελός περνώντας απ` όλες τις
μπάρες με τα λασπόνερα και σε κάνει μαύρο, καθώς εσύ περπατάς αμέριμνος
στο πεζοδρόμιο.
Ο τύπος που σε παίρνει για δουλειά δοκιμαστικά για
ένα μήνα με την υπόσχεση της μελλοντικής εποικοδομητικής συνεργασίας
και μόλις περάσει ο χρόνος αυτός σε διώχνει για να ακολουθήσει την πάγια
τακτική πρόσληψης άλλων κορόιδων για εθελοντική εργασία.
Θα
ξέφευγε απ’ τη δαιδαλώδη κατηγόρια το αφεντικό που σε φεσώνει; Ή εκείνος
που μιλά πίσω απ’ την πλάτη σου σε άλλους συναδέλφους; Τι να πούμε και
για εκείνον που σου πετάει μπηχτές, λες κι είσαι ηλίθιος και δεν
καταλαβαίνεις!Δεν μπορεί να λείπει απ’ τη φάρα αυτή, εκείνος που
δεν έστειλε ένα ρημάδι «ευχαριστώ» για την ευχή που του έδωσες, εκείνος
που σε τύφλωσε στα ψεύδη και σε έκανε να μη χωράς να περάσεις απ’ την
πόρτα, εκείνος που δε σήκωνε τηλέφωνα, εκείνος που δε σε έκανε μία φορά
να αισθανθείς ξεχωριστός, εκείνος που φοβήθηκε το «σ’ αγαπάω» και το
«μου λείπεις». Να αναφέρω κι άλλους μαλάκες;Πώς λέγεται εκείνος
που διακατέχεται από μία φασίζουσα ιδεολογία, εκείνος που δε βλέπει πέρα
απ’ τη μύτη του, που πάσχει από ξενοφοβία, που κάνει διακρίσεις, που
βάζει ταμπέλες, που αδιαφορεί για τον άνθρωπο; Δεν είναι μαλάκας αυτός;
Εκείνος
που το παίζει έξυπνος χωρίς να έχει διαβάσει ποτέ στη ζωή του, εκείνος
που κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια, εκείνος που δε σέβεται τη
διαφορετικότητα, εκείνος που σε μειώνει τονίζοντας τη δική του
ανωτερότητα;Εκείνος που δε σου δίνει το χέρι του, όταν το έχεις
ανάγκη, γιατί σκέφτεται μόνο το δικό του συμφέρον, εκείνος που σε ξεχνά
κι εκείνος που σε γεμίζει ανασφάλειες. Είναι κι αυτοί μαλάκες.Εκείνος
που σε μεγαλώνει με το φόβο του αύριο, εκείνος που δε σου μαθαίνει το
νόημα της ανθρωπιάς, αλλά μόνο της υλιστικής ικανοποίησης, εκείνος που
στο βωμό του χρήματος θυσιάζει ζωές κι εκείνος που από ψώνιο τα
δοκιμάζει όλα, χωρίς να θέλει ουσιαστικά, απλώς για να είναι
περπατημένος.Οι μαλάκες που θα περάσουν απ’ τη ζωή μας είναι
πολλοί. Είναι εκείνοι που θα μας κάνουν αυτό που είμαστε σήμερα.
Άνθρωποι που μας πλήγωσαν, μας εξαπάτησαν, μας εκμεταλλεύτηκαν, μας
μείωσαν, μας εξευτέλισαν, μας σνόμπαραν. Χάραξαν μία ουλή μέσα μας ή
αποτέλεσαν μία κακή ανάμνηση, ένα παράδειγμα προς αποφυγήν. Στην υγειά
τους, λοιπόν!
Μιας κι είναι τόσοι πολλοί, εκατομμύρια άνθρωποι σε
όλα τα μήκη και πλάτη της Γης, που αντικειμενικά δεν μπορείς να τους
ξεφύγεις, μάθε να τους προσπερνάς.
Κανένας μαλάκας δεν άλλαξε. Μία φορά μαλάκας, πάντα μαλάκας.
Πηγή: PillowFights http://pillowfights.gr
κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει
Μια παλλαική αντίσταση χωρίς προηγούμενο κόντρα στον τρόμο που επιχειρούν να σπείρουν τα παπαγαλάκια του Αλεξιάδη. Από τους ηρωικούς πορτιέρηδες της Ρόδου ως το τελευταίο μπακάλικο της Επικράτειας. Οι Ελληνες αντιστέκονται στην φορολογική χούντα. Και αντιστέκονται με απαράμιλλο σθένος και γενναιότητα. Γυναίκες, άνδρες, παιδιά, gay, λεσβίες και str8 αρνούνται να πληρώσουν το κράτος.... Γράφει ο Τζο Ντασέν
Κανείς δεν κόβει απόδειξη, κανείς δεν ζητάει απόδειξη. Κανείς δεν πληρώνει φόρους, ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, χαράτσια. Το παλλαικό Κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ την Φορολογική Χούντα εξαπλώνεται χωρίς προηγούμενο.Πάνω από 1,5 εκατομμύριο άνεργοι νέοι σαπίζουν στο περιθώριο. Εχουν γονείς, φίλους, αδέλφια. Κανείς από όλους αυτούς δεν πληρώνει σάλιο στο φαύλο ελληνικό δημόσιο, το οποίο νοιάζεται μόνο για τους νταβατζήδες και τους δημοσίους υπαλλήλους.Οι δημόσιοι υπάλληλοι αποτελούν την ιερή αγελάδα του Τσίπρα, τον στρατό κατοχής της κυβερνητικής φορολογικής χούντας. Απέναντι σ΄αυτούς όλοι οι υπόλοιποι. Και η νίκη θα έλθει με την μη πληρωμή των βάναυσων φόρων. Η Φορολογική Χούντα θα καταρρεύσει όταν εσύ εκεί έξω αποβάλεις το φόβο. Οπως έκαναν οι ηρωικοί πορτιέρηδες της Ρόδου. Κι όταν η Φορολογική Χούντα αισθανθεί ότι πλέον ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ θα αρχίσουν να τρέμουν οι ίδιοι μην έχουν την τύχη του Μουαμάρ Καντάφι. Τότε θα αρχίσουν να ιδρώνουν για τα Φορολογικά Δεινά που προκάλεσαν στον τόπο και στους πολίτες.Τότε οι μέρες τους θα μετράνε αντίστροφα, όπως συνέβη με τον Παπανδρέου, τον Βενιζέλο, τον Παπαδήμο, τον Σαμαρά.Ολοι αυτοί οι νοσηροί κρατιστές τρέμουν την στιγμή που εσύ εκεί έξω θα πάψεις να πληρώνεις το κράτος, το δημόσιο.Οταν γίνεις πραγματικός Απάτσι. Οχι. Δεν φοβούνται τις διαδηλώσεις. Αυτές τις προβοκάρουν με τους γνωστούς αγνώστους. Αυτό που τρέμουν είναι η στιγμή που οι Ελληνες θα πάψουν να πληρώνουν το δημόσιο-όπως άλλωστε κάνουν και οι αγαπημένοι τους νταβατζήδες. Τότε δεν θα τους βγαίνει κανείς προυπολογισμός και θα ενεργοποιηθεί ο κόφτης των μισθών των κηφήνων του Δημοσίου, του πελατειακού κράτους που στηρίζει τον Τσίπρα.
Τότε θα έλθει το τέλος τους… Πηγή
κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει
Μια παλλαική αντίσταση χωρίς προηγούμενο κόντρα στον τρόμο που επιχειρούν να σπείρουν τα παπαγαλάκια του Αλεξιάδη. Από τους ηρωικούς πορτιέρηδες της Ρόδου ως το τελευταίο μπακάλικο της Επικράτειας. Οι Ελληνες αντιστέκονται στην φορολογική χούντα. Και αντιστέκονται με απαράμιλλο σθένος και γενναιότητα. Γυναίκες, άνδρες, παιδιά, gay, λεσβίες και str8 αρνούνται να πληρώσουν το κράτος.... Γράφει ο Τζο Ντασέν
Κανείς δεν κόβει απόδειξη, κανείς δεν ζητάει απόδειξη. Κανείς δεν πληρώνει φόρους, ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, χαράτσια. Το παλλαικό Κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ την Φορολογική Χούντα εξαπλώνεται χωρίς προηγούμενο.Πάνω από 1,5 εκατομμύριο άνεργοι νέοι σαπίζουν στο περιθώριο. Εχουν γονείς, φίλους, αδέλφια. Κανείς από όλους αυτούς δεν πληρώνει σάλιο στο φαύλο ελληνικό δημόσιο, το οποίο νοιάζεται μόνο για τους νταβατζήδες και τους δημοσίους υπαλλήλους.Οι δημόσιοι υπάλληλοι αποτελούν την ιερή αγελάδα του Τσίπρα, τον στρατό κατοχής της κυβερνητικής φορολογικής χούντας. Απέναντι σ΄αυτούς όλοι οι υπόλοιποι. Και η νίκη θα έλθει με την μη πληρωμή των βάναυσων φόρων. Η Φορολογική Χούντα θα καταρρεύσει όταν εσύ εκεί έξω αποβάλεις το φόβο. Οπως έκαναν οι ηρωικοί πορτιέρηδες της Ρόδου. Κι όταν η Φορολογική Χούντα αισθανθεί ότι πλέον ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ θα αρχίσουν να τρέμουν οι ίδιοι μην έχουν την τύχη του Μουαμάρ Καντάφι. Τότε θα αρχίσουν να ιδρώνουν για τα Φορολογικά Δεινά που προκάλεσαν στον τόπο και στους πολίτες.Τότε οι μέρες τους θα μετράνε αντίστροφα, όπως συνέβη με τον Παπανδρέου, τον Βενιζέλο, τον Παπαδήμο, τον Σαμαρά.Ολοι αυτοί οι νοσηροί κρατιστές τρέμουν την στιγμή που εσύ εκεί έξω θα πάψεις να πληρώνεις το κράτος, το δημόσιο.Οταν γίνεις πραγματικός Απάτσι. Οχι. Δεν φοβούνται τις διαδηλώσεις. Αυτές τις προβοκάρουν με τους γνωστούς αγνώστους. Αυτό που τρέμουν είναι η στιγμή που οι Ελληνες θα πάψουν να πληρώνουν το δημόσιο-όπως άλλωστε κάνουν και οι αγαπημένοι τους νταβατζήδες. Τότε δεν θα τους βγαίνει κανείς προυπολογισμός και θα ενεργοποιηθεί ο κόφτης των μισθών των κηφήνων του Δημοσίου, του πελατειακού κράτους που στηρίζει τον Τσίπρα.
Τότε θα έλθει το τέλος τους… Πηγή
κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει
Μια παλλαική αντίσταση χωρίς προηγούμενο κόντρα στον τρόμο που επιχειρούν να σπείρουν τα παπαγαλάκια του Αλεξιάδη. Από τους ηρωικούς πορτιέρηδες της Ρόδου ως το τελευταίο μπακάλικο της Επικράτειας. Οι Ελληνες αντιστέκονται στην φορολογική χούντα. Και αντιστέκονται με απαράμιλλο σθένος και γενναιότητα. Γυναίκες, άνδρες, παιδιά, gay, λεσβίες και str8 αρνούνται να πληρώσουν το κράτος.... Γράφει ο Τζο Ντασέν
Κανείς δεν κόβει απόδειξη, κανείς δεν ζητάει απόδειξη. Κανείς δεν πληρώνει φόρους, ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, χαράτσια. Το παλλαικό Κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ την Φορολογική Χούντα εξαπλώνεται χωρίς προηγούμενο.Πάνω από 1,5 εκατομμύριο άνεργοι νέοι σαπίζουν στο περιθώριο. Εχουν γονείς, φίλους, αδέλφια. Κανείς από όλους αυτούς δεν πληρώνει σάλιο στο φαύλο ελληνικό δημόσιο, το οποίο νοιάζεται μόνο για τους νταβατζήδες και τους δημοσίους υπαλλήλους.Οι δημόσιοι υπάλληλοι αποτελούν την ιερή αγελάδα του Τσίπρα, τον στρατό κατοχής της κυβερνητικής φορολογικής χούντας. Απέναντι σ΄αυτούς όλοι οι υπόλοιποι. Και η νίκη θα έλθει με την μη πληρωμή των βάναυσων φόρων. Η Φορολογική Χούντα θα καταρρεύσει όταν εσύ εκεί έξω αποβάλεις το φόβο. Οπως έκαναν οι ηρωικοί πορτιέρηδες της Ρόδου. Κι όταν η Φορολογική Χούντα αισθανθεί ότι πλέον ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ θα αρχίσουν να τρέμουν οι ίδιοι μην έχουν την τύχη του Μουαμάρ Καντάφι. Τότε θα αρχίσουν να ιδρώνουν για τα Φορολογικά Δεινά που προκάλεσαν στον τόπο και στους πολίτες.Τότε οι μέρες τους θα μετράνε αντίστροφα, όπως συνέβη με τον Παπανδρέου, τον Βενιζέλο, τον Παπαδήμο, τον Σαμαρά.Ολοι αυτοί οι νοσηροί κρατιστές τρέμουν την στιγμή που εσύ εκεί έξω θα πάψεις να πληρώνεις το κράτος, το δημόσιο.Οταν γίνεις πραγματικός Απάτσι. Οχι. Δεν φοβούνται τις διαδηλώσεις. Αυτές τις προβοκάρουν με τους γνωστούς αγνώστους. Αυτό που τρέμουν είναι η στιγμή που οι Ελληνες θα πάψουν να πληρώνουν το δημόσιο-όπως άλλωστε κάνουν και οι αγαπημένοι τους νταβατζήδες. Τότε δεν θα τους βγαίνει κανείς προυπολογισμός και θα ενεργοποιηθεί ο κόφτης των μισθών των κηφήνων του Δημοσίου, του πελατειακού κράτους που στηρίζει τον Τσίπρα.
Τότε θα έλθει το τέλος τους… Πηγή
κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει
Μια παλλαική αντίσταση χωρίς προηγούμενο κόντρα στον τρόμο που επιχειρούν να σπείρουν τα παπαγαλάκια του Αλεξιάδη. Από τους ηρωικούς πορτιέρηδες της Ρόδου ως το τελευταίο μπακάλικο της Επικράτειας. Οι Ελληνες αντιστέκονται στην φορολογική χούντα. Και αντιστέκονται με απαράμιλλο σθένος και γενναιότητα. Γυναίκες, άνδρες, παιδιά, gay, λεσβίες και str8 αρνούνται να πληρώσουν το κράτος.... Γράφει ο Τζο Ντασέν
Κανείς δεν κόβει απόδειξη, κανείς δεν ζητάει απόδειξη. Κανείς δεν πληρώνει φόρους, ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, χαράτσια. Το παλλαικό Κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ την Φορολογική Χούντα εξαπλώνεται χωρίς προηγούμενο.Πάνω από 1,5 εκατομμύριο άνεργοι νέοι σαπίζουν στο περιθώριο. Εχουν γονείς, φίλους, αδέλφια. Κανείς από όλους αυτούς δεν πληρώνει σάλιο στο φαύλο ελληνικό δημόσιο, το οποίο νοιάζεται μόνο για τους νταβατζήδες και τους δημοσίους υπαλλήλους.Οι δημόσιοι υπάλληλοι αποτελούν την ιερή αγελάδα του Τσίπρα, τον στρατό κατοχής της κυβερνητικής φορολογικής χούντας. Απέναντι σ΄αυτούς όλοι οι υπόλοιποι. Και η νίκη θα έλθει με την μη πληρωμή των βάναυσων φόρων. Η Φορολογική Χούντα θα καταρρεύσει όταν εσύ εκεί έξω αποβάλεις το φόβο. Οπως έκαναν οι ηρωικοί πορτιέρηδες της Ρόδου. Κι όταν η Φορολογική Χούντα αισθανθεί ότι πλέον ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ θα αρχίσουν να τρέμουν οι ίδιοι μην έχουν την τύχη του Μουαμάρ Καντάφι. Τότε θα αρχίσουν να ιδρώνουν για τα Φορολογικά Δεινά που προκάλεσαν στον τόπο και στους πολίτες.Τότε οι μέρες τους θα μετράνε αντίστροφα, όπως συνέβη με τον Παπανδρέου, τον Βενιζέλο, τον Παπαδήμο, τον Σαμαρά.Ολοι αυτοί οι νοσηροί κρατιστές τρέμουν την στιγμή που εσύ εκεί έξω θα πάψεις να πληρώνεις το κράτος, το δημόσιο.Οταν γίνεις πραγματικός Απάτσι. Οχι. Δεν φοβούνται τις διαδηλώσεις. Αυτές τις προβοκάρουν με τους γνωστούς αγνώστους. Αυτό που τρέμουν είναι η στιγμή που οι Ελληνες θα πάψουν να πληρώνουν το δημόσιο-όπως άλλωστε κάνουν και οι αγαπημένοι τους νταβατζήδες. Τότε δεν θα τους βγαίνει κανείς προυπολογισμός και θα ενεργοποιηθεί ο κόφτης των μισθών των κηφήνων του Δημοσίου, του πελατειακού κράτους που στηρίζει τον Τσίπρα.
Τότε θα έλθει το τέλος τους… Πηγή
Η Ενωση Ελληνικών Τραπεζών ενημερώνει τους πολίτες με απαντήσεις σε 29 ερωτήματα σχετικά με το τι ισχύει σήμερα στα capital control, περιγράφοντας τα νέα δεδομένα, όπως αυτά διαμορφώθηκαν μετά τις τελευταίες «αποφάσεις χαλάρωσης». 1. Τι ισχύει με τις αναλήψεις μετρητών;
Η ανάληψη μετρητών από τους συναλλασσόμενους από τραπεζικό κατάστημα ή ΑΤΜ δεν μπορεί να υπερβαίνει ημερησίως το ποσό των 60 ευρώ ανά καταθέτη, ανά τράπεζα. Ωστόσο, παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς του ημερήσιου ορίου των 60 ευρώ σε επόμενη ημέρα ή ημέρες και πάντως το αργότερο στο τέλος κάθε δεύτερης εβδομάδας (κάθε δεύτερη Παρασκευή). Δηλαδή, κάθε δύο εβδομάδες ο δικαιούχος μπορεί να κάνει ανάληψη έως του ποσού των οκτακοσίων σαράντα (840) ευρώ κατ’ ανώτατο όριο.
Επίσης, εξαιρούνται των απαγορεύσεων και περιοριστικών μέτρων οι αναλήψεις μετρητών έως του ποσοστού του 100% συνολικά, από χρηματικά ποσά τα οποία κατατίθενται σε τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων νομικών και φυσικών προσώπων, σε μετρητά, τηρουμένων των διατάξεων της νομοθεσίας για την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας.
2. Επιτρέπεται η ανάληψη μετρητών σε ξένο νόμισμα από τραπεζικό κατάστημα;
ΝΑΙ, μέχρι του ημερήσιου ορίου του ισόποσου (με βάση την ισχύουσα ημερήσια συναλλαγματική ισοτιμία) των 60 ευρώ στο ξένο νόμισμα. Και στην περίπτωση αυτή ισχύει η δυνατότητα μεταφοράς του ημερήσιου ορίου σε επόμενη ημέρα και πάντως το αργότερο στο τέλος κάθε δεύτερης εβδομάδας (κάθε δεύτερη Παρασκευή).
3. Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη χρεωστική μου κάρτα για αναλήψεις μετρητών στο εξωτερικό;
ΝΑΙ, σύμφωνα με το ημερήσιο ή/και εβδομαδιαίο μέγιστο όριο ανάληψης ποσού που ισχύει και εντός Ελλάδος.
4. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την πιστωτική ή προπληρωμένη μου κάρτα για αναλήψεις μετρητών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό;
ΟΧΙ, η συγκεκριμένη συναλλαγή δεν επιτρέπεται.
5. Επιτρέπεται η κατάθεση επιταγής;
ΝΑΙ, επιτρέπεται η κατάθεση τραπεζικών και ιδιωτικών επιταγών αποκλειστικά και μόνο σε πίστωση τραπεζικού λογαριασμού. Πληρωμή επιταγών με μετρητά δεν επιτρέπεται.
6. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την πιστωτική, χρεωστική ή/και προπληρωμένη μου κάρτα για να κάνω αγορές στην Ελλάδα;
ΝΑΙ. Οι πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες μπορούν να χρησιμοποιούνται κανονικά για αγορές αγαθών και υπηρεσιών εντός Ελλάδος, μέχρι το όριο που προβλέπει η σύμβασή σας με την τράπεζα εφόσον οι επιχειρήσεις από τις οποίες γίνεται η αγορά των αγαθών ή υπηρεσιών εκκαθαρίζουν τις συναλλαγές καρτών σε λογαριασμό που τηρούν σε τράπεζα που λειτουργεί στην Ελλάδα.
Αντίθετα, εάν οι επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα έχουν εγκαταστήσει τερματικό αποδοχής καρτών πληρωμών (POS) από τράπεζα του εξωτερικού και η εκκαθάριση των συναλλαγών καρτών γίνεται σε λογαριασμό που τηρούν σε τράπεζα του εξωτερικού, οι πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες που έχουν εκδοθεί από τράπεζες και ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος που λειτουργούν στην Ελλάδα απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται.
7. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την πιστωτική, χρεωστική ή/και προπληρωμένη μου κάρτα για να κάνω αγορές στο εξωτερικό ή από το internet;
ΝΑΙ, εφόσον βρίσκεστε στο εξωτερικό μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις κάρτες σας για αγορές αγαθών και υπηρεσιών: παρακατω ΕΔΩ
Κοντά στα επίπεδα του επταμήνου Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2015 κρατήθηκαν φέτος, παρά τα capital controls, οι αγοραπωλησίες κατοικιών στη Θεσσαλονίκη, καθώς οι εξαιρετικά χαμηλές τιμές στην αγορά, που έχουν υποχωρήσει ακόμη και στα 300 ευρώ ανά τετραγωνικό, έπεισαν πολλούς πολίτες ν' αποκτήσουν ένα ακίνητο. Αντίθετα, μεγάλο πλήγμα δέχτηκε το επαγγελματικό ακίνητο, με τις πωλήσεις σε αυτή την κατηγορία να καταγράφουν μείωση της τάξης του 50%.Διαμέρισμα πωλήθηκε προς 6.000 ευρώ
Αναλυτικότερα, όπως προκύπτει από την επεξεργασία στοιχείων, που προέρχονται από τη βάση δεδομένων του κτηματομεσιτικού δικτύου Oikies Real Estate, η αγορά κατοικίας στη Θεσσαλονίκη «κρατήθηκε» στο επτάμηνο του 2016, χάρη ακριβώς στις δελεαστικές τιμές. «Η μεγάλη μείωση των τιμών που σημειώθηκε στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, μείωση που συνεχίζεται, αν και με βραδύτερους ρυθμούς, έχει ως αποτέλεσμα να φτάνουν να πωλούνται διαμερίσματα στην τιμή ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Ενδεικτικά αναφέρεται καταγεγραμμένη πώληση διαμερίσματος στη Θεσσαλονίκη, στη τιμή των 6.000 ευρώ» υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Στον αντίποδα της χαμηλότερης τιμής πώλησης (300 ευρώ/τ.μ.), η υψηλότερη διαμορφώθηκε στο επτάμηνο στα 1.818 ευρώ/τ.μ. Οι αγοραστές προτίμησαν τα μικρά και μεσαία ακίνητα, ενώ σημαντική ζήτηση (το 29% της συνολικής) εκδηλώθηκε και για τις πολύ μεγάλες κατοικίες, άνω των 150 τετραγωνικών.Οι ενοικιαστές προτιμούν πλέον μικρά και παλιά ακίνητα ηλικίας έως και άνω των 50 ετών Εξάλλου, στις ενοικιάσεις κατοικιών καταγράφηκε μικρή πτώση της τάξης του 5%. Η χαμηλότερη τιμή ενοικίασης διαμορφώθηκε στα 2,5 ευρώ/τ.μ. και η υψηλότερη στα 5 ευρώ/τ.μ. Στις ενοικιάσεις προτιμήθηκαν τα παλαιότερα ακίνητα, έως και άνω των 50 ετών, με το 56% των προτιμήσεων να συγκεντρώνουν τα διαμερίσματα των δεκαετιών 1960-1980. Τα παλαιότερα ακίνητα, της ίδιας περιόδου, προτιμήθηκαν και στις περιπτώσεις αγοράς κατοικιών και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι στις ενοικιάσεις, αφού τα επέλεξαν 61% των αγοραστών. Σχετικά με τα τετραγωνικά μέτρα, προτιμούνται προς ενοικίαση, όπως άλλωστε και προς αγορά, τα μικρά διαμερίσματα, 61 μέχρι 70 και 71 μέχρι 80 τετραγωνικών (14% και 16% της ζήτησης για ενοικίαση αντίστοιχα).
Του Άγη Βερούτη Ψηλό καπέλο και ξυπόλητος. Καραγκιόζης. Θα επιβάλουν παντού το ηλεκτρονικό χρήμα λέει! Κλειδί είναι η λέξη "επιβάλλουν”. Ήδη ψηφίστηκε ο φορολογικός νόμος όπου ανάλογα με το εισόδημα θα πρέπει κάποιος να ξοδεύει υποχρεωτικά 10%, 20% ή 25% του εισοδήματός του σε ηλεκτρονικές συναλλαγές! Γελοιότητες, σε μια χώρα με πάνω από 40 διαφορετικά φορολογικά συστήματα αναλόγως ποιος είσαι και τί κάνεις, και με 700.000 δημόσιους υπαλλήλους στα 11 εκατομμύρια κατοίκους, όταν η Βρετανία έχει 400.000 δημόσιους υπαλλήλους για 65 εκατομμύρια κατοίκους. Το φαιδρό της ιστορίας είναι πως το 40% των οικονομικά ενεργών Ελλήνων έχει πλέον πεταχτεί εκτός "Συστήματος” και άρα δεν έχει δυνατότητα χρήσης ηλεκτρονικών συναλλαγών είτε διότι βρίσκεται στον Τειρεσία και δεν έχει πλαστικό χρήμα, είτε διότι το κράτος έχει μπλοκάρει τους τραπεζικούς λογαριασμούς του, είτε διότι δεν δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές οι έμποροι που συναλλάσσεται διότι οι προμήθειες που ζητούν οι τράπεζες είναι αποικιοκρατικές. Επίσης φαιδρότερη είναι μια κυβέρνηση που αντί να μειώσει το κόστος του κράτους σε ανεκτά από την κοινωνία επίπεδα, μειώνοντας τον αριθμό των ΔΥ σε ένα ανώτατο λογικό όριο των 250-300 χιλιάδων ανθρώπων, και ιδιωτικοποιώντας τις υπόλοιπες υπηρεσίες, επιμένει να σιτίζει το ήμισυ του ελληνικού πληθυσμού από το κράτος, ενόσω το υπόλοιπο 40% των Ελλήνων ζει κάτω από το όριο της φτώχειας.Το κόστος της διαφθοράς είναι 6,5% του ΑΕΠ ή €11 δις το χρόνο. Το κόστος της γραφειοκρατίας είναι 6% ή €10 δις το χρόνο. Σύνολο €21 δις. Αυτοί όμως ψάχνουν για €1-€2 δις από την εφαρμογή των ηλεκτρονικών συναλλαγών, για να πληρώνουν απρόσκοπτα 300.000 αργόμισθους και σφραγιδοκένταυρους. Για τη διαφθορά τίποτα, πλην της εναλλαγής κουμπάρων στις άδειες της τηλεόρασης. Το κόστος υλοποίησης της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, δηλαδή να περάσουμε όλη την ελληνική κρατική μηχανή σε e-government θα ήταν αν το δίναμε σε μια από τις τεράστιες παγκόσμιες εταιρείες που έχουν την τεχνογνωσία, ίσως κάτω από €1 δις. Όσα πετάμε δηλαδή ως κοινωνία σε γραφειοκρατία και διαφθορά κάθε 15 ημέρες! Αλλά δεν το κάνουμε. Γιατί άραγε; Μήπως η διαφθορά βολεύει κάποιους; Όταν θα κατρακυλήσουμε στην Οικονομική Ελευθερία από την 138η θέση στην 178η μη μου μυξοκλαίτε.Με 69η θέση στην κρατική Διαφθορά και θέλουμε και ηλεκτρονικό χρήμα! Με τη μισή κοινωνία εκτός συστήματος!Με ένα κράτος άρπαγα και απατεώνα, η επιβολή του ηλεκτρονικού χρήματος είναι ένα βήμα πιο κοντά στον καθεστωτισμό και τη Δραχμή.Είμαι υπέρ του ηλεκτρονικού χρήματος αλλά όχι με αυτόν τον διεφθαρμένο δημόσιο τομέα, και τη φορολογία στα επίπεδα που βρίσκεται.Εφόσον αδελφέ δεν θέλεις e-government, βάλε θανατική ποινή στην κρατική διαφθορά και σου στηρίζω ηλεκτρονικό χρήμα στην Ελλάδα.Αλλιώς συμμετέχεις στον εξανδραποδισμό των μικρών.Όταν ο κρατικός υπάλληλος εισβάλλει στην ιδιωτική ζωή σου με τις traceable αγορές, τότε θα σας πω τί εστί καθεστώς. Επίσης όταν οι υπάλληλοι της ΓΓΠΣ πουλήσουν λαθραία την database σε επιχειρήσεις ή τράπεζες ή λωποδύτες, που θα ξέρουν πότε αγόρασες το κόσμημα στη γυναίκα σου και πότε έχει περίοδο, να σας δω πως θα κλαίτε.Η ιδιωτικότητα είναι από τα ακρογωνιαία ανθρώπινα δικαιώματα, και ουσιαστικά καταρρίπτεται με αυτή την τροπή. Επίσης ανοίγει ο δρόμος για τη Δραχμή. Όταν θα καταργηθούν τα μετρητά, η αλλαγή νομίσματος είναι εφικτή σε 3 μέρες, με μια ΠΝΠ που επιβάλλει στις τράπεζες να αλλάξουν το νομισματικό πρόσημο από EUR σε GRD. Με ένα νόμο και ένα άρθρο! Ούτε νομισματοκοπεία ούτε πραξικοπήματα, αλλά μια μετατροπή από ευρώ στο νέο νόμισμα άνευ αξίας, ενώ η κυβέρνηση θα βρεθεί με συναλλαγματικά αποθεματικά όσες οι καταθέσεις που θα μετατρέψει: δηλαδή €120 δις.Το ηλεκτρονικό νόμισμα σε μια κρατικίστικη κυβέρνηση αντιευρωπαϊκή, υπέρ της γραφειοκρατίας και της διαφθοράς, υπέρ της διόγκωσης του δημοσίου, χωρίς ικανούς οικονομολόγους της πραγματικής οικονομίας, με 42 φορολογικά συστήματα και 5 εκατομμύρια ανθρώπους σιτιζόμενους από φόρους που μαζεύει από τους υπόλοιπους το δημόσιο, είναι σαν να δίνεις το κλειδί της κάβας σε έναν αλκοολικό.
Ακολουθήστε τον Άγη Βερούτη στο twitter @Agissilaos
Μὲ μιὰ λεπτὴν ἀκαθόριστη χινοπωριάτικη γεύση - Κλεισμένα παράθυρα κι οἱ ἄνθρωποι τόσο λησμονημένοι - Γιατί μᾶς ἄφησαν ὅλοι; Γιατί μᾶς ἄφησαν ὅλοι; Κι ἕσφιγγα τὰ χέρια σου Δὲν εἶχε τίποτα τ᾿ ἀλλόκοτο ἡ κραυγή μου ...» Και αφού δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο ας ενώνουμε την κραυγή μας με αυτή του Μανώλη Αναγνωστάκη όση απελπισία και αν κρύβουν οι στίχοι το ... «Δὲ χάσαμε μόνο τὸν τιποτένιο μισθό μας Στὸ τέλος τὸ ἴδιο τὸ σπίτι μας μὲ ὅλα τὰ ὑπάρχοντα. Δὲ βγάλαμε ποτὲ καλὸ χαρτί, χάναμε• χάναμε ὁλοένα Πῶς θὰ φύγουμε τώρα; ποῦ θὰ πᾶμε; ποιὸς θὰ μᾶς δεχτεῖ; Δῶστε μας πίσω τὰ χρόνια μας κλέφτες !» Βλέπω τον ποιητή «ξεχασμένο κι ατίθασο να περπατά κρατώντας μια σπίθα τρεμόσβηστη στις υγρές του παλάμες» και δανείζομαι για μια ακόμη φορά για αυτή τη στήλη τους τελευταίους στίχους του , γιατί είναι τόσο ζωντανοί και εκφράζουν απόλυτα την τραγωδία του λαού μας. Και τώρα τι κάνουμε; Ποιος θα μας γλιτώσει από την αβεβαιότητα που τόσο ανάγλυφα αποτυπώνει ο Μανώλης Αναγνωστάκης . Δεν φτάνουν οι τράπεζες που κυνηγούν τους φουκαράδες, οι οποίοι σε καλές εποχές πήραν ένα δάνειο για να αγοράσουν ένα σπίτι. Δεν φτάνει ο ΕΝΦΙΑ. Δεν φτάνουν τόσα που έχουμε στο κεφάλι μας... Οι άνεργοι, οι χαμηλοσυνταξιούχοι κι αυτοί στον ιδιωτικό τομέα με τους πενιχρούς μισθούς που τους προσφέρει η μαύρη εργασία κινδυνεύουν εν τέλει να τα χάσουν όλα και όχι τους κατέχοντες με τα κότερα και τις πισίνες, που αν και χρωστάνε δεν τους ενοχλεί κανείς. Οι μέρες και οι νύχτες μας είναι σκεπασμένες από ένα πέπλο πόνου και απόγνωσης . «Στυγνή ληστεία» χαρακτήρισε ο Νόαμ Τσόμσκι μεγαλύτερος διανοούμενος στον κόσμο την στάση των δανειστών και των τοκογλύφων απέναντι στη χώρα μας και δήλωσε απερίφραστα: «Η Ελλάδα καταστρέφεται βάσει σχεδίου» . Ο Μίκης Θεοδωράκης από την πλευρά του πιστεύει ακράδαντα ότι «ο 'Έλληνας ξυπνά, όταν τα όρια της ντροπής και της βίας έχουν φτάσει στο έσχατο τους !» Κι εγώ αναρωτιέμαι μήπως ξεπεράστηκαν προ πολλού αυτά τα όρια . Μα τι πάθαμε; Και μη μου πείτε, ότι μας ψεκάζουν... Δεν το δέχομαι και χωρίς πολύ σκέψη υποστηρίζω, ότι αφού όλοι υφιστάμεθα τον ψεκασμό γιατί κάποιοι, έστω κάποιοι αντιδρούν; Ας αντιδράσουμε λοιπόν, για να μη μείνουμε μόνοι... «Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει.»(Μπ. Μπρεχτ). Πρέπει να το αποτρέψουμε αυτό. Αλλιώς θα μείνουμε ταπεινωμένοι και αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ.
(Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ΛΙΜΑΝΙ, τον Ιούνιος 1998 με τον τίτλο.: «Δημοσκοπήσεις και Μαθηματικά»),
Μια από τις πιο γνωστές, αλλά και αποτελεσματικές, μεθόδους επηρεασμού της κοινής γνώμης, είναι η παρουσίαση δημοσκοπικών αποτελεσμάτων και αυτό ασχέτως της εγκυρότητάς τους. Ο αγώνας προβολής προσώπων, κομμάτων ή παρατάξεων, στηρίζεται στην ανάλυση βαθύτερων κοινωνιολογικών φαινομένων τα οποία θέλουν τους αναποφάσιστους πολίτες-καταναλωτές να συντάσσονται, σε ένα μεγάλο βαθμό, με τους πιθανότερους τελικούς νικητές. Η τάση αυτή θεωρείται λογική, από κάποιους, εφόσον, όπως όλοι γνωρίζουμε, κάποιοι πολίτες δεν επιλέγουν στις εκλογές με βάση ιδεολογικά η γενικότερα κριτήρια , αλλά λαμβάνοντας υπόψη το προσωπικό τους συμφέρον το οποίο τους επιβάλλει να συνταχθούν στο πλευρό του πιθανότερου νικητή, ο οποίος θα έχει την δυνατότητα να εξυπηρετήσει τις όποιες τυπικές ή άτυπες επιδιώξεις τους. Αμεσο αποτέλεσμα αυτής της τάσης είναι, σε πολλές περιπτώσεις, το «μαγείρεμα» των δημοσκοπικών αποτελεσμάτων, υπέρ προσώπων ή σχηματισμών, έτσι ώστε, η έννοια δημοσκόπηση, στην συνείδηση πολλών πολιτών να αποτελεί συνώνυμο της έννοιας «εξαπάτηση».
Οι βασικές αρχές
Προκειμένου να ξαναβρούν οι πολίτες την εμπιστοσύνη τους σ’ αυτό που λέγεται Μαθηματική Επιστήμη και κατ’ επέκταση στην έννοια της Μαθηματικά ορθής Δημοσκόπησης, θα προσπαθήσουμε, με απλά λόγια, να περιγράψουμε μερικά βασικά κριτήρια που θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους οι αναγνώστες τέτοιων δημοσκοπικών ερευνών, προκειμένου να κρίνουν την ορθότητά τους.Αρχικό και τεράστιο πρόβλημα μιας Δημοσκόπησης είναι η συγκρότηση ενός συνεπούς λεγομένου δείγματος ερωτώμενων πολιτών. Αυτό σημαίνει ότι το δείγμα των επιλεγέντων πολιτών που θα συμμετάσχουν στην δημοσκόπηση, θα πρέπει να περιγράφει επακριβώς, ποσοστιαία βέβαια, την δομή της κοινωνίας της δημοσκοπούμενης περιοχής (διάφορες ηλικίες, φύλο, διάφορα μορφωτικά επίπεδα, διάφορα επαγγέλματα, διάφορα οικονομικά επίπεδα, τοπικές διαφοροποιήσεις κλπ). Μια τέτοια πλήρης κατανομή του δείγματος δεν είναι εφικτή για δύο λόγους. Πρώτον λόγω ανυπαρξίας αντίστοιχων αναλυτικών στοιχείων από την Στατιστική Υπηρεσία και δεύτερον λόγω του τεράστιου αριθμού των πολιτών που θα έπρεπε να δημοσκοπηθούν.Τα σφάλματα που δημιουργούνται λόγω των προηγούμενων προβλημάτων είναι τεράστια και ποτέ δεν αναφέρονται σε καμία δημοσκόπηση.
Για παράδειγμα αναφέρουμε ότι ένα ανεκτό μέγεθος δείγματος για την Α’ Εκλογική Περιφέρεια Πειραιά είναι 1250 ερωτώμενοι. Το δείγμα αυτό βέβαια είναι ανεκτό αν οι ερωτώμενοι πουν την αλήθεια, αν πουν ψέματα το σφάλμα πολλαπλασιάζεται.
Βέβαια ένα είναι αληθές ότι δείγματα 1000 και 2000 ερωτώμενων, σε πανελλαδικό επίπεδο, μόνο γέλια μπορούν να προκαλούν στους Μαθηματικούς κύκλους ως προς την ορθότητα του τελικού αποτελέσματος.Στην συνέχεια της δημοσκόπησης βέβαια υπεισέρχεται και μια σειρά άλλων σφαλμάτων λόγω των μεθόδων μαθηματικής επεξεργασίας. Τα σφάλματα αυτά είναι ασυγκρίτως μικρότερα από τα προηγούμενα, που οφείλονται στην κακή κατανομή του δείγματος, και τα μόνα τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις παρουσιάζονται. Ασφαλώς διότι είναι αρκετά μικρά και έτσι δεν αποκαλύπτουν με την «πρώτη ματιά» το εσφαλμένο του τελικού αποτελέσματος. Στην πραγματικότητα μια «έντιμη», σε μαθηματικό επίπεδο, δημοσκόπηση, πρέπει να αναφέρει στην ταυτότητά της το άθροισμα των προηγούμενων σφαλμάτων, γεγονός που ποτέ δεν γίνεται.
Το τι σημαίνει όμως σφάλμα ενός δημοσκοπικού αποτελέσματος μπορούμε να το κατανοήσουμε από το επόμενο παράδειγμα. Έστω ότι έχουμε δύο κόμματα με ποσοστά 22% και 20% με πιθανό τελικό σφάλμα μέτρησης 5%. Αυτό σημαίνει ότι, ακόμα και αν όλα τα στοιχεία της Ερευνας είναι ορθά, η επιστημονική δημοσκόπηση αποφαίνεται ότι τα ποσοστα του πρώτου κόμματος κυμαίνονται μεταξύ 17% και 27% και του δεύτερου μεταξύ 15% και 25%. Οπως βλέπουμε, όταν λαμβάνουμε υπόψη μας τα δημιουργούμενα σφάλματα, σαν αποτέλεσμα μιας επιστημονικά ορθής δημοσκόπησης, έχουμε μια περιοχή ποσοστών μέσα στην οποία κυμαίνεται η δύναμη των κομμάτων και όχι απόλυτα ποσοστά.Με απόλυτα ποσοστά το πρώτο κόμμα με 22% μπορεί να πανηγυρίζει ότι προηγείται του άλλου. Με αναγραφή όμως των ποσοστών σφάλματος κανένας δεν μπορεί να αναγνωρίσει από την δημοσκόπηση πιο κόμμα προηγείται του αλλου.
Το ερώτημα είναι βέβαια απλό. Ο διαφημιζόμενος κώδικας δεοντολογίας των εταιριών δημοσκόπησης επιβάλλει ή όχι την αναγραφή του συνολικού σφάλματος των μετρήσεων; Αν όχι, γιατί; Αν ναι γιατί δεν εγκαλούνται αυτοί που ασελγούν στον «σώμα» των Μαθηματικών, αλλά και της ενημέρωσης της κοινωνίας των πολιτών; Επιτέλους ας επιτρέψουν στα Μαθηματικά να επιβιώσουν αξιοπρεπώς έξω από παιχνίδια σκοπιμότητας και εξουσίας.Η Επιστήμη είναι το τελευταίο καταφύγιο του πολιτισμού μας, ας μην την κάνουμε και αυτή ένα ευτελές όργανο των όποιων κοινωνικών ή οικονομικών σκοπιμοτήτων.
Ο Τσίπρας ετοιμάζει σκληρή νομοθεσία με φυλακίσεις και χαράτσι μέχρι και 90% σε όσους έχουν χρήματα αδήλωτα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Καλά για το εξωτερικό καλύτερα να.... το ξεχάσουμε. Περισσότερο προπαγανδιστικό μοιάζει, παρά σοβαρό.Φαίνεται λοιπόν πως η κατάσταση στις τράπεζες είναι μάλλον εντελώς απελπιστική. Όμως, ποιος θα φανερώσει τα χρήματά του ή θα πάει να τα καταθέσει στις τράπεζες, όταν κινδυνεύει να του μείνουν μόνο το 10%;; Αλήθεια πόσο πληρώνονται αυτοί οι εγκέφαλοι που σκαρφίζονται αυτές τις ασυναρτησίες;; Υπάρχει λύση να αποκαλυφθούν τα πάντα, αλλά δεν συμφέρει την καθεστωτική ολιγαρχία. Επομένως, πάλι οι αδύνατοι θα την πληρώσουν.hassapis-peter Πηγή: http://dinatos.blogspot.com/2016/08/blog-post.html#ixzz4GAeXCuM3
Αυτό βέβαια είναι προσωπικό του θέμα. Όπως και το να γελάνε μαζί του με την αστειότητα του.
Όμωςο κύριος Μητσοτάκης είναι και αναιδής.
Και αυτό δεν έχει να κάνει τόσο με τα προσωπικά του χαρακτηριστικά – τα οποία στο φινάλε δεν μας ενδιαφέρουν κιόλας.
Η αναίδεια του όμως μας αφορά. Και μας ενδιαφέρει. Διότι είναι στοιχείο της πολιτικής του ταυτότητας και της ταξικής του καταγωγής.
Μετά τον Γιώργο Παπανδρέου, που κι αυτός ήταν …εξόριστος, εμφανίστηκε, ως άλλος αντιστασιακός(!), να μας πει ότι σε ηλικία 6 μηνών ήταν πολιτικός κρατούμενος… Η αναίδεια του κυρίου Μητσοτάκη συνίσταται στο γεγονός ότι αυτά τα λέει σε μια χώρα (στην οποία θέλει να γίνει πρωθυπουργός), όπου:
Υπάρχει μια τοποθεσία που λέγεται Γιούρα – απέχει αρκετά από το Παρίσι. Εκεί, στα Γιούρα, σε συνθήκες «φιλόξενες», η τάξη που πολιτικά εκπροσωπεί ο κύριος Μητσοτάκης έστελνε 12χρονα και 13χρονα παιδιά.
Υπάρχει μια τοποθεσία που λέγεται φυλακές Αβέρωφ. Εκεί η τάξη του κυρίου Μητσοτάκη «φρονημάτιζε» εκατοντάδες παιδιά. Μάλιστα, τα πολιτικά ανδρείκελα εκείνων των εποχών είχαν την «καλοσύνη» για την διασφάλιση των ανέσεων των παιδιών να έχουν δύο θαλάμους κράτησης. Ο ένας «υποδεχόταν» τα μωρά έως δύο ετών. Ο άλλος τα παιδιά από δύο έως πέντε ετών.
Υπάρχει μια τοποθεσία που λέγεται Ωρωπός. Εκεί, στις φυλακές, το πολιτικό σύστημα της ολιγαρχίας που υπηρετεί ο Μητσοτάκης, έστελνε μανάδες μαζί με τα παιδιά τους.
Υπάρχει μια περιοχή που λέγεται Τρίκερι. Πάνω από 230 ήταν τα παιδιά (ανάμεσα τους και 70 μωρά) που γνώρισαν τη «στοργή» του καθεστώτος που άλλοτε το υπηρετούσαν «Λαϊκά Κόμματα» και ΕΡΕ και σήμερα «Νέες Δημοκρατίες».
Ο τόπος που θέλει να τον κυβερνήσει αυτό το «εξαμηνίτικο εξόριστο» που ακούει στο όνομα Μητσοτάκης, είναι σπαρμένος από φυλακές και εξορίες. Τις έφτιαξε η τάξη των προυχόντων και των πολιτικών της εκπροσώπων για να «αναμορφώνει» μωρά, παιδιά , γυναίκες και άντρες.
Είναι προφανές ότι αυτά ο Μητσοτάκης δεν τα διδάχθηκε στο Χάρβαρντ. Δεν σημαίνει ωστόσο ότι δεν τα γνωρίζει κιόλας. Κι εδώ ακριβώς βρίσκεται το θέμα.
Γνωρίζουν, εντούτοις ασχημονούν. Αρκετές φορές δεν το κάνουν καν από πρόθεση. Πολύ απλά οι άνθρωποι είναι «αλλού».
Αυτό το «αλλού» κάθε άλλο παρά τους αθωώνει. Εδώ δεν ισχύει το «αθώος λόγω βλακείας». Εδώ, ίσα – ίσα, έχουμε μια καταφανή απόδειξη της λουδοβίκειας αντίληψης που τρέφουν για την ύπαρξη τους. Οι άνθρωποι θεωρούν ότι είναι κατασκευασμένοι από ανώτερα υλικά.
Έτσι αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους.
Βλέπετε η συνείδηση τους καθορίζεται από το γεγονός ότι είναι και συμπεριφέρονται ως μέλη της άρχουσας τάξης.
Συνεπώς, αυτό που είπε ο Μητσοτάκης το πιστεύει. Και το εννοεί. Όντως νομίζει ότι ήταν «κρατούμενος». Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό του, διότι μέχρι εκεί φτάνει η αντίληψη της τάξης του για το τι σημαίνει αντίσταση. Διωγμός. Θυσίες. Για αυτούς στέρηση είναι ό,τι αλλάζει τους συνήθεις τρόπους της καλοπέρασης τους.
Και είναι κι αυτό ασφαλές δείγμα ότι οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν την Ελλάδα με όρους τουρισμού. Σχετίζονται με τους κατοίκους της με όρους αφέντη- ιθαγενή. Και φυσικά αντιλαμβάνονται την Ιστορία της σαν ένα υποκεφάλαιο της προσωπικής και οικογενειακής τους βιογραφίας.
Εκείακριβώς έγκειται η αναίδεια τους.
Η αναίδεια τους συνιστά έκφραση της απόστασης που τους χωρίζει από την πραγματική Ελλάδα. Τους καημούς της, τις τραγωδίες της, το μεγαλείο των κανονικών ανθρώπων της. Για αυτούς η Ελλάδα δεν είναι παρά ένας τόπος που η σχέση τους μαζί της είναι ότι γεννήθηκαν για να τον κυβερνήσουν.
Δικαιωματικά.
Θα το ξαναπούμε: Η συμπεριφορά τους πολύ λιγότερο οφείλεται στα προσωπικά τους γνωρίσματα απ’ ότι με τα πολιτικά και ταξικά τους χαρακτηριστικά.
Είναι η τάξης τους που είναι «αλλού». Ωστόσο βρίσκεται εδώ. Θρονιασμένη πάνω στην καμπούρα του ελληνικού λαού. Του λαού, που δεν ξέρουμε πότε, αλλά σε αυτόν εναπόκειται να τους στείλει -οψέποτε το αποφασίσει -εκεί που τους αξίζει: «Αλλού». Κι αυτούς και την τάξη τους και την αναίδεια τους και τον λουδοβικισμό τους.
Υ.Γ: Ακούσαμε ότι, για να δικαιωθεί ο ισχυρισμός του Μητσοτάκη ότι υπήρξε «έξι μηνών πολιτικός κρατούμενος», επιχειρήθηκε συσχέτιση των λεγομένων του με την υπόθεση Μπελογιάννη. Αλλά κατόπιν πληροφορηθήκαμε πως το ευφυές αυτό εγχείρημα ανήκει στον κύριο Χωμενίδη. Οπότε το θέμα στερείται, πάραυτα, οποιασδήποτε σημασίας.