Ποιοι απεργούν την Πέμπτη -Μπλακ άουτ σε όλη την Ελλάδα

Ποιοι απεργούν την Πέμπτη -Μπλακ άουτ σε όλη την ΕλλάδαΣε απεργιακό κλοιό θα βρίσκεται η χώρα την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, ημέρα της Γενικής Απεργίας που έχουν εξαγγείλει τα συνδικάτα ενάντια στο σχέδιο της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης της κυβέρνησης, με τη ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ, που ηγούνται της κινητοποίησης, να προσκαλούν σε μαζική συμμετοχή.Το καθολικό αίτημα των κινητοποιήσεων είναι να αποσυρθεί το σχέδιο για το ασφαλιστικό το οποίο, όπως υποστηρίζουν, καταργεί τον κοινωνικό χαρακτήρα της ασφάλισης και οδηγεί σε νέες μειώσεις των συντάξεων.Στην απεργία της Πέμπτης συμμετέχουν η ΓΣΕΒΕΕ(επαγγελματοβιοτέχνες) και ΕΣΕΕ(έμποροι) οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στη Μητροπόλεως μπροστά στα γραφεία της ΕΣΕΕ στις 11:00. Συμμετέχουν, επίσης, ελεύθεροι επαγγελματίες, γιατροί και φαρμακοποιοί αλλά και συνολικά ο επιστημονικός κλάδος (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί, φοροτεχνικοί).Επίσης, απεργούν ΠΟΕ-ΟΤΑ, ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, ενώ νέα 48ωρη απεργία εξήγγειλε η ΠΝΟ-ΝΑΤ με την κινητοποίηση να αρχίζει στις 6 το πρωί της Πέμπτης (4 Φεβρουαρίου) και να ολοκληρώνεται στις 6 το πρωί του Σαββάτου (6 Φεβρουαρίου).
Στην απεργία συμμετέχουν, ακόμη, η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος, οι οδηγοί ταξί και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ στους δρόμους παραμένουν οι αγρότες οι οποίοι ενισχύουν τα μπλόκα. Κλειστά θα είναι και τα βενζινάδικα λόγω της συμμετοχής στην απεργια της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων(ΠΟΠΕΚ).
Στην πλατεία Κλαυθμώνος ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, στην Ομόνοια το ΠΑΜΕ  
Η κεντρική συγκέντρωση ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ είναι στις 11 πρωί στην πλατεία Κλαυθμώνος, ενώ δική του συγκέντρωση θα πραγματοποιήσει στις 10: 30 στην Ομόνοια το ΠΑΜΕ, που συμμετέχει και αυτό στις κινητοποιήσεις και κάνει το δικό του κάλεσμα για μαζική συμμετοχή.
Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς 
  • Την Πέμπτη οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία.
  • Τα αστικά λεωφορεία θα κινηθούν από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ (το βράδυ τα οχήματα θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις 8 μ.μ.)
  • Ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το τραμ θα πραγματοποιήσουν δρομολόγια από τις 10:00 έως τις 15:00 ώστε να εξυπηρετήσουν τους διαδηλωτές που θα πάρουν μέρος στις συγκεντρώσεις της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.
  • Τέλος, στην 24ωρη απεργία θα συμμετέχουν και οι περίπου 30.000 ιδιοκτήτες ταξί όλης της χώρας.
Κινητοποιήσεις σήμερα και αύριο
Ο χορός των κινητοποιήσεων ανοίγει από σήμερα με τη στάση εργασίας (11:00-16:00) των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ, στο Τραμ, στο Μετρό και σε λεωφορεία και τρόλεϊ ενώ αύριο (Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου) απεργούν οι δημοσιογράφοι από τις 6 το πρωί ως την ίδια ώρα της επόμενης ημέρας.
Πηγή: iefimerida.gr
- See more at: http://www.tsantiri.gr/ellada/poioi_apergoun_tin_pempti_-mplak_aout_se_oli_tin_ellada/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter#sthash.XFDtE6Ar.dpuf

Στάση πληρωμών,παροχή ρευστότητας στην οικονομία και ομαλή μετάβαση στη δραχμή

Στην αρχική φάση, η χώρα κηρύσσει  στάση πληρωμών, διοχετεύοντας ρευστότητα στην οικονομία με “Υποσχετικές του Δημοσίου” (Άτοκα Γραμμάτια Ελληνικού Δημοσίου (ΑΓ/ΕΔ,  Interest-Free Bonds of the Hellenic StateIFB/HS), σε ισοτιμία 1:1 προς το ευρώ. Με δεδομένα τα capital controls και την καθιέρωση των συναλλαγών μέσω ηλεκτρονικού  χρήματος, μπορεί να χορηγηθεί με τον τρόπο αυτό μέρος των μισθών, συντάξεων, παροχών κοινωνικής προστασίας κλπ. Μια «Υποσχετική» που θα πιστώνεται στις κάρτες των δικαιούχων μισθωτών, συνταξιούχων κλπ., θα ισούται με ένα ευρώ και θα χρησιμοποιείται  για συναλλαγές στην εσωτερική αγορά με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου. Επισημαίνεται εδώ ότι, σε σύνολο τρεχουσών ετήσιων δαπανών του κρατικού προϋπολογισμού ύψους περίπου 56 δις ευρώ κατά την τρέχουσα περίοδο, οι δαπάνες για μισθούς, συντάξεις, ασφάλιση, περίθαλψη και κοινωνική προστασία, ανέρχονται περίπου σε 33 δις, ξεπερνούν δηλ. το 60% του συνόλου των δαπανών. Στην περίπτωση που ποσό 25 δις, δηλ. περίπου τα 2/3 από τα ως άνω 33 δις χορηγηθούν σταδιακά μέσω των «Υποσχετικών», τότε προκύπτει ένα τεράστιο ισοδύναμο ετήσιας εσωτερικής ρευστότητας ανάλογου ποσού.

Η δραχμή δεν είναι στόχος αλλά το μέσο για την ανόρθωση της χώρας

Το υπερτιμημένο, σκληρό ευρώ, σε συνδυασμό με την πολιτική της αυστηρής και αντιαναπτυξιακής λιτότητας στα οποία επιμένει το Βερολίνο, ευθύνονται κυρίως για την περιδίνηση ύφεσης και φτώχειας, στη δραματική μείωση του ΑΕΠ της  Ελλάδας και κατά δεύτερο λόγο των χωρών της νότιας κυρίως ευρωζώνης [9]. Αλλά και για το γεγονός ότι ολόκληρη η ευρωζώνη, βρίσκεται στην ουρά της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης ( βλ. Ιστόγραμμα 3). Η απαλλαγή από το μνημόνιο, η έξοδος από την κρίση, η ανάταξη της ελληνικής οικονομίας, αυτή η ίδια η ύπαρξη της χώρας, δεν μπορούν να γίνουν παρά μόνο με τη συντεταγμένη  μετάβαση στη δραχμή. Η υπόθεση ότι το Μνημόνιο μπορεί να ανατραπεί χωρίς απαλλαγή από το καταστροφικό ευρώ, είναι ένα πολιτικάντικο ψέμα. Το ευρώ είναι απόλυτα αλληλένδετο με το μνημόνιο και τη σύγχρονη ελληνική τραγωδία, τη δραματική συρρίκνωση της ελληνικής οικονομίας και των εισοδημάτων που δεν έχει τέλος (Βλ. Ιστόγραμμα  1).που δεν έχει τέλος.