Άδεια στις γυναίκες του Δημοσίου για γυναικολογικό έλεγχο

Αναρτήθηκε 13 Νοεμβρίου 2019, 20:42 στην Κατηγορία: Ελλάδα         -ΠΗΓΗ-


Τη σχετική νομοθετική ρύθμιση προωθεί το υπ. Εσωτερικών

Νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα δίνεται άδεια μίας ημέρας το χρόνο στις γυναίκες υπαλλήλους του Δημοσίου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, καθώς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για να υποβάλλονται σε γυναικολογικό έλεγχο, ανακοίνωσε ότι θα προωθήσει το υπουργείο Εσωτερικών.
Όπως σημειώνει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η νομοθετική ρύθμιση που θα καταθέσει ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος και η οποία θα έχει ισχύ από την πρώτη του νέου έτους, θα αναφέρει:
«Στο άρθρο 50 του Κώδικα Κατάστασης Δημόσιων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν.3528/2007) και στο άρθρο 57 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ν. 3584/2007), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν, προστίθεται παράγραφος 9 ως εξής:
α) «Στις υπαλλήλους χορηγείται κατόπιν βεβαίωσης του θεράποντος ιατρού μία (1) ημέρα άδεια το έτος με αποδοχές προκειμένου να υποβληθούν σε ετήσιο γυναικολογικό έλεγχο».
β) Ως ημερομηνία έναρξης ισχύος της ρύθμισης του προηγούμενου εδαφίου ορίζεται η 1η Ιανουαρίου 2020».
Επίσης, ο κ. Θεοδωρικάκος συναντήθηκε με εκπροσώπους της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Women Act» που ως σκοπό έχει την προώθηση των γυναικών σε θέσεις ηγεσίας και ευθύνης. Στη συνάντηση παρίσταντο η γενική γραμματέας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα κυρία Βιβή Χαραλαμπογιάννη, η γενική γραμματέας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων Μαρία Συρεγγέλα και οι Μαίη Ζαννή, Μαρία Γιαννιού, Έλενα Τσαγκαράκη και Ρούλα Τσίνα.

ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΟ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜΟΝ 1 ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Προς
τους Προέδρους της Ελληνικής και Κυπριακής Δημοκρατίας
τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος
τους Υπουργούς Εξωτερικών Ελλάδος & Κύπρου
την Ηγεσία της Εκκλησίας Ελλάδος & Κύπρου

Κοιν:
τους Αρχηγούς Πολιτικών κομμάτων Ελλάδος & Κύπρου
τα μέλη των Κοινοβουλίων Ελλάδος & Κύπρου
τους Ευρωβουλευτές Ελλάδος & Κύπρου.
τα ΜΜΕ Ελλάδος & Κύπρου
τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
τους αντιπροσώπους κρατών – μελών του ΟΗΕ

Η παράνομη μετανάστευση μαζί με το δημογραφικό αποτελούν τα μεγαλύτερα προβλήματα επιβίωσης του έθνους μας. Η συνεχιζόμενη ανεξέλεγκτη εισροή παράνομων μεταναστών —εκ των οποίων ένα ελάχιστο ποσοστό είναι πραγματικά πρόσφυγες— σε ένα ουσιαστικά χρεωκοπημένο κράτος και με την ένοχη ανοχή κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, αυξάνει τα ήδη μεγάλα προβλήματα στην οικονομία, την δυνατότητα εύρεσης εργασίας, την υγειονομική περίθαλψη και την παιδεία, αλλοιώνει την ταυτότητα και τον πολιτισμό του έθνους μας και έχει συμβάλει σε μια αύξηση της εγκληματικότητας που είναι πρωτόγνωρη για τη χώρα μας.
 Η πολυπολιτισμική πολιτική των κομμάτων εξουσίας δημιουργεί εθνολογικές και θρησκευτικές μειονότητες, που αλλοιώνουν την συνοχή και ιδιοπροσωπία της Ελληνικής κοινωνίας και όπως αποδείχθηκε στην Γαλλία, στη Σουηδία και αλλού, δημιουργούν μια χώρα ανταγωνιστικών κοινοτήτων. Η χορήγηση στέγης, επιδομάτων και ΑΜΚΑ στους παράνομους μετανάστες, την ώρα που Έλληνες, κάποτε νοικοκυραίοι, έχουν γίνει ρακοσυλλέκτες στην προσπάθεια για επιβίωση, ενώ οι νέοι μας είναι άνεργοι και φεύγουν με συνεχώς επιταχυνόμενο ρυθμό για το εξωτερικό , είναι παράλογη, προκλητική και απαράδεκτη από μια κυβέρνηση που υποτίθεται πως ο πρωταρχικός της ρόλος είναι να φροντίζει για τον λαό που την ψήφισε. Οι περισσότερες ΜΚΟ που εργάζονται με ανθρωπιστικό πρόσχημα αφήνονται να δρουν ανεξέλεγκτα και ύποπτα, ενώ πλουτίζουν οι κάθε μορφής δουλέμποροι.


 Η παράνομη μετανάστευση δημιουργεί μια σύγχρονη παγκόσμια τάξη εξαθλιωμένων εργαζομένων προς εκμετάλλευση, και όλα αυτά με την χρηματοδότηση εξωθεσμικών κέντρων που υποστηρίζονται από νεοφιλελεύθερα αριστερά και δεξιά κόμματα. Από στρατηγική άποψη, έχει γίνει πασιφανές πως η παράνομη μετανάστευση υποκινείται από την Τουρκία ως όπλο για τη δημιουργία στην Ελλάδα πολυπληθούς ισλαμικής μειονότητας, η οποία, είτε με αυθόρμητη είτε με προκληθείσα αντιπαράθεση, θα μπορεί στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί καταλλήλως, όπως έγινε στην Κύπρο.
Η πολιτική ηγεσία οφείλει να αναλογιστεί τις εθνικές της ευθύνες αντί να αναλώνεται σε ιδεολογικές τάχα αλλά και κομματικές αντιπαραθέσεις όταν διακυβεύεται η βιωσιμότητα της πατρίδας. Καλούμε την κυβέρνηση να τηρήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις και να εφαρμόσει αποφασιστικά και αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης, όπως:
1) Να κλείσουν ερμητικά τα ελληνικά σύνορα και να φυλάσσονται από τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας με την χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων. Να ζητηθεί δυναμικά και πιεστικά από την ΕΕ οι παράνομοι μετανάστες και πρόσφυγες να καταγράφονται και να ταυτοποιούνται στην Τουρκία. Από εκεί, όσοι δικαιούνται άσυλο, να ταξιδεύουν νόμιμα κατευθείαν προς τα κράτη όπου επιθυμούν να ζήσουν. Αν η Τουρκία δεν το δέχεται, ας δημιουργήσει ο ΟΗΕ ασφαλείς ζώνες στις εμπόλεμες περιοχές από όπου θα καταγράφονται και θα ταξιδεύουν πρόσφυγες. Είναι άδικο και τραγικό να πληρώνει η Ελλάδα με την ίδια της την ύπαρξη τούς πολέμους για τους οποίους δεν φέρει απολύτως καμμία ευθύνη.
2) Να αποκλειστεί η δράση της FRONTEX στα Ελληνικά χωρικά ύδατα και στον Έβρο καθόσον δεν δρα αποτρεπτικά αλλά διεκπεραιωτικά και στην ουσία υποβοηθά την εισροή παράνομων μεταναστών. Η παρουσία της FRONTEX στο Αιγαίο θα ήταν χρήσιμη μόνο εάν πραγματοποιούσε περιπολίες από κοινού με την τουρκική Ακτοφυλακή στα μικρασιατικά παράλια, ώστε να αποτρέπει τον απόπλου πλοιαρίων.
3) Για τους ήδη παρανόμως εισελθόντες, να συντομευτούν άμεσα και με κάθε τρόπο οι διαδικασίες χορήγησης ασύλου μόνο σε όσους δικαιούνται. Παράνομοι μετανάστες από χώρες που δεν βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση, πρέπει να αποστέλλονται πίσω στις χώρες τους με συνοπτικές διαδικασίες. Όσοι δεν διαθέτουν επίσημα χαρτιά (διαβατήριο, ταυτότητα) ή έχουν καταδικαστεί για ποινικά αδικήματα, να απελαύνονται με ταχείες διαδικασίες.
4) Η διαχείριση του προβλήματος πρέπει να διενεργείται υπό ελληνική διοίκηση, για να υπάρχει υπεύθυνος κρατικός έλεγχος αντί για την παρατηρούμενη ασυδοσία και αυθαιρεσία καλοπληρωμένων ΜΚΟ, τα οποία μάλιστα κατηγορούν την Ελλάδα για τις συνθήκες διαβίωσης παράνομων μεταναστών και προσφύγων στα κέντρα φιλοξενίας.
5) Η διασπορά των παράνομων μεταναστών σε διάφορα σημεία της χώρας αποτελεί στρατηγικό και πολιτισμικό κίνδυνο και πρέπει να αποφευχθεί. Η αποσυμφόρηση των νησιών να γίνει με τις απελάσεις όσων δεν δικαιούνται άσυλο.
6) Να τροποποιηθεί η σχετική νομοθεσία ώστε να αποθαρρύνεται η παράνομη μετανάστευση και να τιμωρούνται αυστηρά οι εργοδότες που απασχολούν μετανάστες χωρίς άδεια εργασίας ή εκείνοι που ενοικιάζουν σπίτια σε όσους δεν έχουν άδεια εισόδου στην χώρα.
7) Να απαιτηθεί η κατάργηση της άδικης και παράλογης συνθήκης του Δουβλίνου ΙΙΙ. Για τους ήδη εισελθόντες πρόσφυγες, να απαιτηθεί η ισοκατανομή τους σε όλες τις χώρες της ΕΕ ανάλογα με τον γηγενή πληθυσμό και την οικονομική δυνατότητα της κάθε χώρας. 
8) Να καταργηθεί ο νόμος 4332/2015 που αναφέρεται στην Τροποποίηση Διατάξεων Κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 7/6.9.2015. Ο νόμος αυτός βασίζεται σε τροποποίηση του γνωστού νόμου Ραγκούση της κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου (νόμος 3838/2010), ο οποίος κηρύχθηκε αντισυνταγματικός από το Συμβούλιο Επικρατείας.
Αναμένουμε την υπεύθυνη ανταπόκριση της κυβέρνησης στο μέγιστο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα μας. Καλούμε τον Ελληνικό λαό σε συνεχή επαγρύπνηση και δράσεις,προτού τα αποτελέσματα του φαινομένου γίνουν μη αναστρέψιμα. Όσοι συμφωνούν με την επιστολή μας, καλούνται να προσθέσουν την υπογραφή τους, στέλνοντας στο IHAHellas@gmail.com επώνυμο, όνομα, επάγγελμα, πόλη και χώρα διαμονής.

Οι υπογράφοντες,
1. Αθανασούλης Γεράσιμος Α., Καθηγητής ΕΜΠ, Αθήνα
2. Αλεβίζος Γιάννης, 7ο Λύκειο Αθηνών , Παγκράτι, Αθήνα
3. Αμπατζόγλου Ιωάννης MSc, PhD, Ακτινοφυσικός ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης, Αλεξανδρούπολη, Ελλάς
4. Αναστασοπούλου Ιωάννα, Καθηγήτρια Ακτινοχημείας και Βιοφασματοσκοπίας, ΕΛΛΑΣ
5. Ανδρεάτος Αντώνιος, Καθηγητής Πληροφορικής Σχολής Ικάρων, ΕΛΛΑΣ
6. Άντωνοπούλου Άλεξάνδρα, Όδοντίατρος, Βαλτιμόρη, Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
7. Αργυρού Φανούλα, ερευνήτρια/δημοσιογράφος/συγγραφέας, Λονδίνο, UK
8. Αρωνιάδου Βασιλική, Ph.D., Research Professor, Bethesda, MD, ΗΠΑ
9. Βαρδουλάκης Αντώνιος-Ιωάννης, Ομότιμος Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ΕΛΛΑΣ
10. Βασιλειάδης Δαμιανός, Eκπαιδευτικός, Sυγγραφέας, ΕΛΛΑΣ
11. Γεωργιάδης Γεώργιος, Υποστράτηγος ε.α., Πρόεδρος ΕΑΑΣ Ξάνθης
12. Γιαννόπουλος Παναγιώτης Χρ., Καθηγητής, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πάτρα, ΕΛΛΑΣ
13. Γκατζούλη Νίνα, Συνταξιούχος Καθηγήτρια, University of New Hampshire, ΗΠΑ
14. Γκορίτσα Άννα Event Manager, Πρόεδρος Θυγατέρων της Πηνελόπης (ΑΧΕΠΑ) Εσπερίδες, Αθήνα ΕΛΛΑΣ
15. Δανιάς Ευάγγελος, Υποστράτηγος ε.α., Επίτιμος Πρόεδρος ΕΑΑΣ, Θεσσαλονίκη-ΕΛΛΑΣ
16. Δημητρόπουλος Νίκος, Υποψήφιος Διδάκτωρ, Πρόεδρος ΑΧΕΠΑ Κέρκυρας, ΕΛΛΑΣ
17. Δρ. Δημούτσος Ανδρέας, ΕΛΛΑΣ
18. Ευαγγελίου Χρήστος Κ., Ομότιμος Καθηγητής Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Τάουσον, ΗΠΑ
19. Ευθυμίου Παύλος, Ομότιμος Καθηγητής Δασολογίας και Φυσ. Περιβάλλοντος, ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Ελλάς
20. Ιωαννίδου Αντιγόνη , Εκπαιδευτικός-Πολιτικός Επιστήμων, Μελίσσια Αττικής – Ελλάδα
21. Καδόγλου Τριανταφυλλιά, Καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας, Ιστορίας και Λογοτεχνίας, ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Ελλάς
22. Κακούλη-Duarte Θωμαή, PhD, Director enviroCORE | Lecturer in Biosciences, Department of Science and Health, Institute of Technology Carlow, Kilkenny Road, Carlow, IRELAND
23. Καραΐσκος Κώστας, Μαθηματικός Μ.Ε., Δημοτικός Σύμβουλος Κομοτηνής, ΕΛΛΑΣ
24. Καρακατσάνης Σ. Θεόκλητος, Επίκουρος Καθηγητής Δ.Π.Θ., Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π. Ελλάδα.
25. Καρακατσάνης Κωνσταντῖνος, τ. Καθηγητής Πυρηνικῆς Ἰατρικῆς ΑΠΘ
26. Καραμήτσος Δημήτριος, Ομ. καθηγητής Ιατρικής ΑΠΘ& Συγγραφέας, Θεσσαλονίκη, Ελλάς
27. Καραντζίκος Αθανάσιος, Αντιστράτηγος εα, Πρόεδρος Ο/21 Μακεδονίας-Θράκης
28. Καραφωτιάς Παναγιώτης Ι., Καθηγητής Διεθνών Σχέσεων, τ. Διευθύνων Σύμβουλος του Γραφείου ΟΗΕ για Ελλάδα, Κύπρο, Ισραήλ
29. Κατηφόρης Βασίλειος Χ. , Distinguished Teaching Professor Emeritus, Dept. of Mathematics, SUNY, Potsdam NY 13676, USA
30. Κατσούφης Ηλίας, Ομότιμος Καθηγητής Ε.Μ.Πολυτεχνείου, Ελλάδα
31. Κελεσίδης Bασίλειος, PhD, Drilling Engineering Professor, Χανιά, Ελλάς
32. Κολοβός Αλέξανδρος, Ph.D., Advanced Analytics Professional, San Diego, ΗΠΑ
33. Κοντογιαννίδης Νικόλαος, Ph.D., P.E., Former Professor of Mathematics, Senior Electrical Engineer, Jacksonville, Florida, USA
34. Κοτρώτσιος Παύλος (Kotrotsios Paul), MBA Founder & Publisher, Hellenic News of America. Founder & President, Hermes Expo International Immediate Past President of the Hellenic American National Council, HANC, USA
35. Κοκκάλης Αλέξανδρος, καθηγητής Πολυτεχνικής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο 
Θράκης, Ελλάδα
36. Κόντης Ιωάννης, Υποστράτηγος ε.α., τ. Στρατ. Ακόλουθος, Θεσσαλονίκη-ΕΛΛΑΣ
37. Κουμάκης Λεωνίδας, Νομικός, Συγγραφέας, ΕΛΛΑΣ
38. Κουρούμαλης Ηλίας, Ομότιμος Καθηγητής Γαστρεντερολογίας Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
39. Κυριακού Αναστασία, Φυτοπαθολόγος (Ινστιτούτο Γεωργικών Ερευνών), Λευκωσία, Κύπρος
40. Κυριακού Γιώργος, Καθηγητής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
41. Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος –Αμφικτύων, Υποστράτηγος ε.α- Συγγραφεύς Αθήνα, ΕΛΛΑΣ
42. Κώστα-Τσολάκη Μαγδαληνή, Νευρολόγος-Ψυχίατρος, Θεολόγος, Καθηγήτρια Ιατρικής ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάς
43. Λιβαδά Αλεξάνδρα Μακιγιερ, Βαλτιμόρη-ΗΠΑ
44. Λιρίτζης Ιωάννης, Ph.D (Edin.) Professor of Archaeometry, University of the Aegean Dept. of Mediterranean Studies, Ελλάς 
45. Μανιάς Στέφανος, Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ, Ελλάς
46. Mανιός Ιωάννης Κ., Υποπτέραρχος – Ιατρός, Ελλάς
47. Μέρμηγκας Λευτέρης, Professor (Ret.), Pathology, SUNYAB
48. Μίλλερ Βαρβάρα, Καθηγήτρια Μπαλέτου/ χορογράφος, Βάλτιμόρη, Μαίρυλαντ
ΗΠΑ
49. Μιχαηλίδης Δημήτριος, Χειρουργός, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα
50. Μοσχοβάκης Αντώνης, Καθηγητής Φυσιολογίας, Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης
51. Μπακάλης Ναούμ, τ. Διευθυντής Ερευνών, Ελλάς
52. Μπαλτατζής Παναγιώτης, Ιατρός, Βαλτιμόρη Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
53. Μπαλόγλου Γιώργος, πρώην αναπληρωτής Καθηγητής πολιτειακού Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης, Θεσσαλονίκης
54. Μπουλούμπασης Διονύσης, Ζωγράφος-Αγιογράφος, Βαλτιμόρη-ΗΠΑ
55. Μωραΐτης Νικόλαος, Ph.D. Διεθνείς Σχέσεις, Θεωρία Διεθνούς Συστήματος, Συγκριτική Πολιτική, Εξωτερική Πολιτική των ΗΠΑ, Συγκριτική πολιτική, U.S.A
56. Νεγρεπόντη-Δελιβάνη Μαρία, Πρ. Πρύτανης και Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Μακεδονία, Ελλάδα
57. Νιάρχος Πάνος, Professor (ret.) Indiana University, USA
58. Νικηφορίδης Δημήτριος, Νευρολόγος, Θράκη- ΕΛΛΑΔΑ 
59. Νούτσης Κωνσταντίνος, Ιατρός Δερματολόγος, τ .Συντονιστής Διευθυντής Δερματολογικής Κλινικής Ευαγγελισμού
60. Ντόκος Σωκράτης, PhD, Associate Professor, Graduate School of Biomedical Engineering, UNSW Sydney, NSW 2052, Australia
61. Οικονομιδης Σπύρος, Ομότιμος καθηγητής, California State University, East Bay, USA
62. Όκος Αντώνιος, MD, Retired, School of Medicine, Seattle, WA, USA
63. Παναγόπουλος Αλέξιος, Ακαδημαϊκός, Doctor of Political Sciences, Member of the International Slavic Academy of Sciences, Moscow, ΕΛΛΑΣ
64. Πανοσκάλτσης Βασίλης, Καθηγητής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
65. Πανουσιάδης Νικόλαος, Μηχανολόγος Μηχανικός ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, ΕΛΛΑΣ
66. Παπαγιάννης Γρηγόριος, καθηγητής Βυζαντινής Φιλολογίας, Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ
67. Παπαδόπουλος Δημήτριος Π., Ομότιμος Καθηγητής Π.Σ. / Δ.Π.Θ., Ελλάς
68. Παπαδόπουλος Κυριάκος, Καθηγητής Χημικών Μηχανικών, Tulane University, Νέα Ορλεάνη, ΗΠΑ
69. Dr Παπαδόπουλος Νικόλαος, MD, PhD, FEBO, Ομότιμος Καθηγητής Ιατρικής Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΕΛΛΑΣ
70. Παπαδοπούλου Μαρία, Δρ Πολιτικός Μηχανικός, Ελλάδα
71. Παπαθεμελής Στέλιος, Πρώην Υπουργός Δημοσίας Τάξεως, Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάς
72. Παπακώστας Στέφανος, ΜΒΑ, Τέως καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Ελλάς
73. Παπαμαρινόπουλος Σταύρος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών, ΕΛΛΑΣ
74. Παπανικολάου Ευαγγελία, Δρ Θεολογίας, εκπαιδευτικός, Γλυφάδα, ΕΛΛΑΣ
75. Παύλος Γιώργος, Καθ. Φυσικής και φιλοσοφίας, ΔΠΘ
76. Πελεκάνος Νικόλαος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
77. Πελίδου Συγκλητή-Ερριέττα, Επ. Καθ. Νευρολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα, ΕΛΛΑΣ
78. Πουλάρικας Αλέξανδρος, Δρ., Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμας, ΗΠΑ
79. Ρήγος Ευάγγελος, Πλοίαρχος Ε.Ν. -Πρόεδρος ΙΗΑ – τ. Director of Hellenism ΑΧΕΠΑ-Αθηνών HJ1, Κόρινθος, ΕΛΛΑΣ
80. Ρότσα-Σωτηροπούλου Ρόντα Σ., Συνταξιούχα Καθηγήτρια Κολλεγίου, Βαλτιμόρη, Μέριλαντ, ΗΠΑ
81. Ρουπακιά Σοφία, IHA Network Administration, Λονδίνο.
82. Σαραντόπουλος Αθανάσιος Δ., PhD, MBA, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Γλυφάδα
83. Σίδερης Κοσμάς, Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, ΕΛΛΑΣ
84. Σίνη Μάρθα, Ξεναγός στό Walters Art Museum, Μέλος Ιδρυτικού Συμβουλίου του Hellenic Heritage Museum of Maryland, Δημιουργός Πολιτιστικών Εκθέσεων, Βαλτιμόρη, Μαίρυλαντ, ΗΠΑ
85. Dr. –Ing. Σπαθόπουλος Θόδωρος, Πρώην Διευθυντής Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας, Παλαιό Φάληρο, ΕΛΛΑΣ
86. Σταμπολιάδης Ηλίας, τ. Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης, ΕΛΛΑΣ
87. Ταγκαλάκης Γεώργιος, Ph.D., Ερευνητής – Εκπαιδευτικός, Αθήνα, Ελλάς
88. Τερέζης Άθανάσιος, Διευθυντής έπιχειρήσεως, Σικάγο, ΗΠΑ
89. Τριανταφύλλου Γεωργία, Καθηγήτρια Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Τέμπλ, ΗΠΑ
90. Τσαπκίνη Κυράνα, Επίκουρη Καθηγήτρια Νευρολογίας, Johns Hopkins University, Βαλτιμόρη, ΗΠΑ
91. Τσατσανίφος Χρήστος, Δρ. Πολιτικός Μηχανικός, Doha, Qatar
92. Υψηλάντη Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Κύπρου, ΚΥΠΡΟΣ
93. Φυτρολάκης Νικόλαος, Ομότιμος καθηγητής Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, ΕΛΛΑΣ
94. Φούφα Ελένη, Professor, English/Humanities, SUNY ERIE Buffalo, NY, USA
95. Χατζόπουλος Ιωάννης Ν., MSCE, PhD Ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου, T. καθηγητής Πανεπιστημίου CSUF, Πύργοι Θερμής, Μυτιλήνη, ΕΛΛΑΣ

LETTER IN ENGLISH
ILLEGAL MIGRATION
THE SINGLE MOST CRITICAL NATIONAL PROBLEM OF GREECE

To:
The Presidents of the Greek and Cypriot governments
The Prime Minister of Greece
The Ministers of foreign affairs of Greece and Cyprus
The leadership of the Church of Greece and Cyprus
Cc:
The leaders of all political parties of Greece and Cyprus
The Members of the Parliament of Greece and Cyprus
The Members of the European Parliament
The Members of the United Nations Parliamentary Assembly

Illegal immigration along with the demographic crisis constitute the most serious issues regarding the survival of our nation. The continuing uncontrolled influx of illegal immigrants – of which a very small percentage are actually refugees – into a virtually bankrupt stateexacerbates already severe problems in the economy, employment prospects, health care and education, and has altered the identity and culture of our nation contributing to an increase in crime that is unprecedented for our country. The policy of multiculturalism of the ruling parties creates ethnic and religious minorities that will eliminate the homogeneity and social cohesion of Greek society and, as it has already occurred in France, Sweden and elsewhere, will create a nation of antagonistic communities. Government policies which grant housing and social security allowances to illegal immigrants, while many Greeks – once homeowners – now survive by searching through trash bins, and our unemployed youth flee their homeland to go abroad at an ever accelerating pace, are irrational, provocative and unacceptable from a government whoseprimary role is assumed to be to defend and support the Greek people. Most NGOs supposedly operating on a humanitarian basis are left to act unrestrained and deviously while all kinds of traffickers are enriched. Illegal immigration creates a modern worldwide class of destitute workers, all funded by non-institutional organizations supported by the neoliberal left and right parties. From a strategic point of view, it has become apparent that illegal immigration is being instigated by Turkey as a weapon for the creation of a large Islamic minority in Greece, which, either spontaneously or provoked by controversy, will be exploited in the future, as it was in Cyprus.
The political leadership must consider its national responsibilities rather than spending time on supposed ideological but also party-based controversies when the survival of the country is at stake. We call on the government to honor its pre-election commitments and to take decisive and effective measures to tackle illegal immigration, such as:
1) To seal the Greek borders which must be guarded by the Armed Forces and Security Forces using modern technological means. To immediately and insistently urge the European Union (EU) to have the registration and identification of illegal immigrants and refugees in Turkey. From there, those who are entitled to asylum may travel legally to the countries where they wish to live. If the Turkish government rejects this proposal, the United Nations could establish safe zones in the conflict regions where refugees will be registered and then travel as refugees. It is unfair and tragic for Greece to pay for the consequences of wars for which it has absolutely no responsibility and by doing so endanger its very own existence.
2) To prohibit the actions of the European Border and Coast Guard Agency (FRONTEX) in Greek territorial waters and at the Evros River, as this agency does not act as a deterrent but rather as a facilitator in the influx of illegal immigrants. The presence of FRONTEX in the Aegean would only be useful if it implemented patrol operations along with the Turkish Coast Guard on the Asia Minor coast to prevent departures.
3) For asylum seekers who have already entered illegally, procedures for granting asylum mustbe speeded up immediately and by all possible means only to those who are eligible. Illegal immigrants from countries that are not in a state of war must be promptly returned to their countries. Those who are not in possession of official documents (passport, identity card) or have been convicted of criminal offenses should be deported by fast track procedures.
4) Illegal immigration should be managed by the Greek authorities in order to have responsible state control instead of the well-paid and arbitrarily functioning NGOs. 
5) The dispersal of illegal immigrants to various parts of the country should be avoided as it presents great risks. The overcrowded conditions on the islands must be relieved with the deportation of those not entitled to asylum.
6) To demand the repeal of the unfair and unreasonable Dublin III Regulations Treaty. Refugees who have already entered Greece must be dispersed across all EU countries according to each country’s local population and financial capacity. 
7) To repeal of Law 4332/2015 referring to the Modification of Provisions of the Code of Greek Citizenship published in Government Gazette A 7 / 6.9.2015. This law is based on an amendment to the well-known Ragousis law of the government of George Papandreou (Law 3838/2010), which was declared unconstitutional by the Council of State.
We look forward to an accountable government response to this most urgent problem facing our country. We also call on the Greek people to be in constant vigilance and take action before the effects of this state of affairs become irreversible. Those who support this endeavor are invited to add their signature by sending an email to IHAHellas@gmail.com including their surname, name, profession, city and country of residence.

ΠΗΓΗ: INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION, 13.11.2019. Claymont, Delaware 19793, USA.


ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,