ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ......

....Στην συγκεκριμένη περίπτωση μας ενοχλούν οι τσάντες, τα σκουπίδια που βρίσκονται στο δρόμο. Μάλιστα οι αντιδράσεις κάποιων ήταν τόσο ' εκκωφαντικές ' που το Υπ. Εσωτερικών και Υγείας άρχισαν τους ψεκασμούς (για λόγους υγείας) και αναμένεται να τα μαζέψουν ιδιωτικές εταιρίες. Τα πραγματικά σκουπίδια όμως, ούτε τα 'ψεκάσαμε', ούτε τα 'μαζέψαμε' βρίσκονται αμέριμνα στα έδρανα της Βουλής και το χειρότερο...ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΝΕ!
Δεν μας ακούνε γιατί είναι μαζεμένα και προστατευόμενα από τον ίδιο τον λαό. Απολαμβάνουν την ανομία μέσω της νομιμοποίησης των ίδιων από τον λαό. Ένας λαό που σαφώς έχει χάσει κάθε ορθό πολιτικό κριτήριο, που κοιτάει πως θα βολευτεί στο Δημόσιο, πως θα λουφάξει και όλα τα σχετικά και χιλιοειπωμένα. 
Ένα θετικό βήμα των καιρών, είναι πως στον δρόμο δεν κατεβαίνει μόνο η βδελυγματική ράτσα των επαγγελματιών συνδικαλιστών, αλλά και οι απλοί πολίτες. Είναι δείγμα ότι αρχίσαμε σιγά σιγά να συνερχόμαστε ύστερα από τα απανωτά χαστούκια που φάγαμε από τους εκλεγμένους για τα συμφέροντά μας.
Ακόμη θετικότερο μήνυμα είναι ότι η αντίδραση αυτή δεν υπάρχει μόνο στην Ελλάδα, αλλά παίρνει σάρκα και οστά σε όλη την υφήλιο...
Ας κοιτάξουμε λοιπόν τα άλλα σκουπίδια πρώτα, τα «προστατευόμενα» από αυτά κινδυνεύουμε περισσότερο.
Από αυτά χάνουμε την αξιοπρέπεια μας!
Από αυτά θα μείνουμε χωρίς σπίτι μέσα στην παγωνιά!
Από αυτά θα πεθάνουμε από ασιτία!
Από αυτά στέρεψε το 'πηγάδι των ονείρων μας'!
ΥΓ: Δεν είμαι καθαρίστρια για όσους διαφωνήσουν μαζί μου, να μην μου γράψουν λοιπόν κάτι τέτοιο άδικος κόπος. Ούτε συγγενή ούτε φίλο που να δουλεύει στον καθαρισμό έχω.
ΥΓ2: Επειδή μιλάω για αγώνα και διαδηλώσεις, πρέπει να δηλώσω πως δεν είμαι αριστερή, ούτε κομουνίστρια, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είμαι δεξία. Την άποψη μου για τον κομουνισμό μπορείτε να την δείτε εδώ . Προτιμώ να μην εντάσσω τις απόψεις μου σε ιδεολογίες, γιατί θα καλυφθούν οι πρώτες από τις δεύτερες.

Συγγραφή από τη Διελκυστίνδα, για το http://dielkustinda.blogspot.com/       ...απόσπασμα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: