ΜΗΝ μου γ@μ@τε άλλο την Ελλάδα μου…

Aρκεί. Μετά τον βιασμό, ηρθε ο πόνος, ο θυμός, η οργή, η άρνηση, η παραδοχή και στο τέλος, η αποδοχή. Αρκεί.
Μας γ@μήσ@νε. ΟΚ.
ΤΩΡΑ;;;;
Τώρα μάγκες….ζητούνται Έλληνες….Ναι, όπως το λέω, όπως το ακούτε, όπως το γράφω…ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ αδέρφια να διαβάζω αναρτήσεις για το πόσο μ@λ@κες είμαστε. ΔΕΝ το σηκώνω πλέον. ΑΡΚΕΙ.

Ακούστε κάτι…ΟΛΟΙ και ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ…
Στην ίδια χώρα μεγαλώσαμε. Η ίδια Μάνα μας βύζαξε. Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ. Η δικιά μας Ελλάδα.
Η Ελλάδα. Με το φακελάκι του γιατρού. Αλλά και η Ελλάδα με τον αγροτικό γιατρό που σώζει την ζωή μου στην άγονη γραμμή….
Η Ελλάδα. Με την ελεεινή δικαστική εξουσία, αλλά και με τους προσφάτως παραιτηθέντες λειτουργούς, που δεν μάσησαν….
Η Ελλάδα. Με τον εκπαιδευτικό που βολεύτηκε στο δημόσιο, αλλά και με τον Μάκη, τον δάσκαλο του γιου μου , που με πήρε τηλέφωνο για να μου πει ότι τα μάτια του παιδιού μου του φάνηκαν θλιμμένα.
Η Ελλάδα. Με το βολεμένο βουλευτόπαιδο στο ναυτικό, αλλά και με τον Αλέξη-θα μπορούσε να είναι και δικός σας- να πετάει αθόρυβα και να αναχαιτίζει Τούρκους …..Τον Αλέξη, που τώρα πληρώνεται όσο και το Πασόκι του ΚΕΠΥΟ.


Η Ελλάδα. …….

Του εφοριακού που με ληστεύει. Του εφοριακού που με βοηθά. Του μπάτσου που με γράφει γιατί πρέπει. Του μπάτσου που ΔΕΝ με γράφει γιατί χρωστάω 5000 ευρώπουλα Φ.Π.Α. και κάνει τα στραβά μάτια στον τυπικό έλεγχο…Του καθηγητή Πανεπιστημίου που θέλει να έχει την κόρη μου στο κρεββάτι του το βράδυ για να της -εγκρίνει- το διδακτορικό. Του καθηγητή Πανεπιστημίου που ΑΠΟΘΕΩΣΕ το παιδί μου με την βοήθειά του, να πάρει το διδακτορικό….

Η Ελλάδα….

Η ΜΑΝΑ ΜΑΣ. Εμείς, είμαστε παιδιά της. Και σαν παιδιά της, μπορούμε να της τα χώνουμε όσο γουστάρουμε. Δεν επιτρέπουμε όμως, ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥΣΤΗ, να μιλήσει άσχημα για την Μάνα μας. Και κυρίως….δεν την υβρίζουμε ΕΜΕΙΣ.
Γιατί;;
Μα γιατί είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ. Όσοι ΔΕΝ το αντέχουν, στο καλό…


Δεν είμαι ηλίθια, ούτε πάσχω από άννοια… Θυμάμαι και ξέρω. Θυμάμαι ΚΑΙ το 2009 που κραύγαζε η αγορά και κοιμόταν όλο το Δημόσιο, θυμάμαι ΚΑΙ το 2009 (ξανά) που δεν με βοήθησε ΚΑΝΕΙΣ.

ΑΡΚΕΙ. Πέρασε. Τέλος. ΔΕΝ θα δηλητηριάσω άλλο την καρδιά μου με αυτούς που ΔΕΝ βοήθησαν. Θα επικεντρωθώ να βοηθήσω αυτούς που ΜΠΟΡΩ. Γιατί πλέον, τα περιθώρια στένεψαν και η Μάνα ψυχορραγεί….

Τελειώνει….

Καταπιείτε την μιζέρια και την αρνητική σας ενέργεια.
ΔΕΝ έχουμε άλλα περιθώρια.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ.
Έχουμε ΧΟΥΝΤΑ και χρειαζόμαστε ΟΛΟΙ. ΜΑ ΟΛΟΙ!!!!!


Το επικίνδυνο, ξέρετε ποιο είναι;;

Ο εθισμός-και κατά συνέπεια- η εκλογίκευση ενός βιασμού….

Μαζευτείτε να τους ΚΟΨΟΥΜΕ τα @ρχίδια!!!!!!!!!!

ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

Χριστιάνα.
olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια: