Όλα όσα «κρύβονται» στο ημερολόγιο του Άκη......


«Αν δεν πληρώσω την οικογένεια, τέλος όλα»
Εκτός από τον «Γιάννη», στις σημειώσεις Τσοχατζόπουλου εμφανίζεται και ένα άλλο πρόσωπο. Ο «βοσκός» και δίπλα υπάρχει η σημείωση: έμβασμα και γίνεται αναφορά σε κάποιον που ξέρει το παιχνίδι.
Υπάρχουν επίσης οι προειδοποιήσεις προς τον «Γιάννη». Γράφει ο Άκης Τσοχατζόπουλος: «Σου ζητώ εδώ και ένα χρόνο –και από την προηγούμενη πρωτοχρονιά συμφωνήσατε όλοι σας- να μου επιστρέψεις τα 900.000 ευρώ που πριν από δυο χρόνια δεχτήκατε για (...) λόγους να μου διατεθεί!!! Σήμερα ζητώ –πριν από τα Χριστούγεννα- να μου επιστρέψεις το υπόλοιπο του 1 εκ. που μου είχες υποσχεθεί εσύ και οι δικοί σου να μου επιστρέψετε! Άλλο μεταθέσεις, υπεκφυγές... επί ένα χρόνο χόρτσα λόγια όχι έργα. Αν δεν πληρώσω τώρα τους δανειστές, τους πιστωτές, τους δικηγόρους, την οικογένεια, τις υποχρεώσεις –υποθήκες, δάνεια, χρέη ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ (...) δεν έχετε δικαίωμα να με καταδικάσετε, να με εξαφανίσετε σε εξαφάνιση και εξαΰλωση». «Θα υπάρξουν συνέπειες...» Ζητά επίσης και στήριξη: «Δεν δε με στηρίξεις τώρα, με την άμεση έναρξη αποστολών επιστροφής σε μένα –επιτέλους- που ήταν προτεραιότητά μας εδώ και μήνες –μετά από μήνες υποσχέσεων χωρίς αντίκρισμα –θα δείξεις αν είσαι μαζί μου όπως παλιά – στα 15 χρόνια κυβερνητικής συνεργασίας ’81- ’84- ’94- ’95 και’97-2011. Ή προβληματίζεσαι και σκέφτεσαι άλλες επιλογές σου όπως πριν, πάλι με μεταθέσεις, κοροϊδίες ή και αρνήσεις αυτή τη φορά; Εδώ που φτάσαμε σε βεβαιώ ότι κάθε επιλογή σου θα έχει τις αντίστοιχες ή τις ανάλογες συνέπειες. Επιπλέον, είμαι βέβαιος ότι αυτή τη στιγμή, που από μέρα σε μέρα θα ξεκινήσουν διαδικασίες ανακρίσεων για όλους μας». Σε άλλο σημείο αφού αναφέρει το όνομα του πρώην συνεργάτη του, ο Άκης Τσοχατζόπουλος γράφει: «Κέρδισες έναν ολόκληρο χρόνο να μη γυρίσεις πίσω κάτι από τα λεφτά μου. Γνωρίζω ότι δεν θέλετε, αλλά ότι προβληματίζεστε να αρνηθείτε. Θέλω να γνωρίζεις, να καταλάβεις. ΑΝ ΔΕΝ ΦΕΡΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΡΑ! Σε όλους αυτούς, επειδή είμαστε σε τραγική οικονομική κατάσταση όλοι μας θα ξεσπάσει θύελλα εναντίον μου και εναντίον σου. Γνωρίζω ότι, πλέον τη ζημιά που μου έκανες ολόκληρη τη χρονιά, διότι παρά τις υποσχέσεις, δε μου επέστρεψες καθόλου χρήματα». Οι εκκλήσεις για χρήματα υπάρχουν σε πολλές σελίδες. Σε άλλο σημείο γράφει επίσης: «Ζητώ σήμερα να μου παραδώσεις οπωσδήποτε χρήματα. Εδώ και μήνες παρά τις υποσχέσεις αποστολής επιστροφής σε διάφορους τόπους, απολύτως τίποτα δεν κινήθηκε το 2011. Από το 1 εκ. που συμφωνήθηκε και αποδεσμεύτηκε επίσημα από του «ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΣΟΥ» κατά το Πάσχα μου έδωσαν μόνο 20.000€!!!. Από τα υπόλοιπα 930.000, παρά τη συμφωνία και υποσχέσεις εκτός από (...) αποδέσμευση στον αέρα υπήρξε το απόλυτο μηδέν. Αυτή η μη επιστροφή από το 2010 των 900.000 ευρώ ήταν η μεγαλύτερη ΖΗΜΙΑ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΤΕΛΕΙΩΣ ΖΗΜΙΟΓΟΝΑ ΧΡΟΝΙΑ. Αναγκάστηκα για κάθε μέρα να καλύπτω τα υποσχόμενα, που δεν έρχονταν τελικά ποτέ, από το απόθεμά μου και με χρέη. Τραγική συνέπεια. Το απόθεμα μηδενίστηκε, ενώ τα χρέη μεγάλωναν.

Επιπλέον, μου έχει στερήσει τους τελευταίους μήνες τα λεπτά, που ενώ δημόσια μου έδινες υποσχέσεις και ελπίδες, στην πιο κρίσιμη στιγμή της σύγκρουσης με τους διώκτες μου αυτούς, άθλιους παλιανθρώπους, που επιχειρούν με ψεύδη αλλά και παρανομίες, όπως με βεβαίωσε με πολύ σημαντική απόφαση της Ανώτατης Δικαιοσύνης (...) που έβαλαν τη Βουλή, τη χειραγώγησαν να ασκήσει παράνομα δίωξη ποινική εναντίον μου». Για το deal, γράφει: «Χρήματα θα δοθούν σε αυτούς, αφού γίνει ό,τι ζητήσαμε! Δηλ. μετά τη ΛΥΣΗ. Προσωπικά έχω αποδεχτεί το DEAL! Προϋπόθεση όμως είναι να μου επιστρέψεις επιταγές από το μέρος των χρημάτων που συμφωνήσαμε εδώ και 1-1,5 χρόνο...»

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=141139&nslt=1&catid=4
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι "καυτές" προσωπικές σημειώσεις του Άκη: "Θέλω λεφτά λεφτά λεφτά" - Περίμενε 10 εκατ. από Ρωσία, Ουκρανία, Ιταλία και Ελβετία
Ποιον "δίνει" με τα ημερολόγιά του ο Άκης; Συχνές αναφορές, "φωτογραφίζουν" συνεργάτη του
Β.Σταμάτη: Είμαι σε απόγνωση - Μ' εμένα η δικαιοσύνη δεν είναι τυφλή
Συνήγοροι Άκη: Παραπλανητικές εντυπώσεις τα περί ημερολογίου
Ποιοί έχουν χάσει τον ύπνο τους με το ημερολόγιο του Άκη
Όχι στην αίτηση αποφυλάκισης Τσοχατζόπουλου
''Άκη έχεις πακέτο'' -Τα δώρα φίλων του έφτασαν στον Κορυδαλλό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: