Όλα δένουν μια χαρά......


Είμαι ένας ακόμα από το πλήθος που παρακολουθεί άναυδο τις εξελίξεις. Όμως με πολύ κόπο έχω πετάξει από πάνω μου όλα τα ιδεολογικά σκατά που μας έχουν φορτώσει από μωρά παιδιά οι γαμημένοι ελεγκτές των μυαλών. Μοναδική πυξίδα στη ζωή μου είναι η τετράγωνη λογική. Ποτέ ως τώρα δεν έχω μετανιώσει για τις υποδείξεις της. Αλίμονο, όσες φορές άφησα να με παρασύρει το “συναίσθημα”, δηλαδή η λογική του κάτω κεφαλιού, ή ακολούθησα την πεπατημένη της κρατούσας ιδεολογίας , τα αποτελέσματα ήταν οικτρά.
Βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει με τους κανόνες της λογικής και θα τα δείτε όλα τζάμι. Από το ποιος σας πίνει το αίμα καθημερινά, ως το τι ρόλο παίζουν αυτοί οι σαλτιμπάγκοι με τα νούμερα στην πλάτη που κυνηγάνε τα τόπια. Ίσως τελικά να μπορέσετε να πιάσετε το πιο δύσκολο νόημα απ’ όλα: τον λόγο της ύπαρξης του ζητιάνου στη γωνία.Προϋπόθεση της “φιλανθρωπίας” είναι η εξαθλίωση. Χωρίς εξαθλίωση δεν μπορεί να υπάρξει “φιλανθρωπία”. Κανείς από όλους αυτούς τους αρχιπούστηδες που διοικούν την πολυπλόκαμη πολυεθνική του υπαρξιακού ψέματος δεν έχει κάνει ποτέ το παραμικρό για την εξάλειψη της εξαθλίωσης. Κανείς από δαύτους δεν τόλμησε να πάει κόντρα στους ψυχοπαθείς ηγέτες ή να στρέψει τους πολίτες εναντίον τους. Ούτε κάν να κρατήσει ουδέτερη στάση δεν αξιώθηκε. Παντού και πάντοτε η ρουφιανοθρησκεία και οι εκπρόσωποί της ήταν στυλοβάτης των καταπιεστικών καθεστώτων και συνεταίρος τους στη βούτα και στον παράνομο πλουτισμό. Αυτή είναι η καθαρή αλήθεια. Τα υπόλοιπα είναι σάλτσες της κωλοδιανόησης των τοκογλύφων τεμπέληδων με τα καμπριολέ παπάρια.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: