Επιτροπή επεξεργάζεται το νέο πλαίσιο για τα τέλη κυκλοφορίας, το οποίο θα περιλαμβάνει αλγόριθμους που θα συνεκτιμούν παλαιότητα, αξία, ρύπους, κυβικά, ώστε τελικά να υπάρχει αναλογικότερη επιβάρυνση στους ιδιοκτήτες και να επιστρέψουν στην κυκλοφορία ακινητοποιημένα οχήματα.Τα παραπάνω έκανε γνωστά σήμερα η υφυπουργός Οικονομικών Κ. Παπανάτσιου μιλώντας στον ρ/σ «Στο Κόκκινο» ενώ τόνισε ότι το νέο πλαίσιο για τα τέλη κυκλοφορίας θα γίνει το ταχύτερο δυνατό γνωστό , ώστε να ξέρει και η αγορά τι θα ισχύσει. Σε εξέλιξη είναι η επεξεργασία του νέου πλαισίου για τα τέλη κυκλοφορίας από επιτροπή, με στόχο αυτά να γίνουν πιο αναλογικά, όπως είπε η κ. Παπανάτσιου, «για την παλαιότητα, την αξία, τις εκπομπές ρύπων, τα κυβικά ... με αλγόριθμους που θα συμπεριλάβουν όλα αυτά για να δώσουν κάποιο πιο αναλογικό αποτέλεσμα σε σχέση με σήμερα», είπε η κ.Παπανάτσιου.«Η προσδοκία μας είναι αυτό να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα, ώστε να ξέρει και η αγορά πώς θα κινηθεί σε σχέση με το αυτοκίνητο», σημείωσε η υφυπουργός Οικονομικών. Μάλιστα, προσέθεσε ότι επιδίωξη είναι με το νέο πλαίσιο για τα τέλη κυκλοφορίας «κάποιοι να πάρουν τις πινακίδες πίσω», για οχήματα που τα προηγούμενα χρόνια επέλεξαν να ακινητοποιήσουν λόγω του υψηλού κόστους. Σχολιάζοντας το γεγονός ότι σήμερα εκτιμάται ότι 4 εκατ. φορολογούμενοι έχουν οφειλές προς το Δημόσιο, η κ.Παπανάτσιου σημείωσε ότι «όσον αφορά τις ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο ... το 90% των χρημάτων αφορούν πολύ μικρό ποσοστό, τα πολύ υψηλά ποσά που οφείλονται είναι το 90%» του συνόλου.
Για τους υπόλοιπους, «σε πρώτη φάση, με τον εξωδικαστικό συμβιβασμό θα δούμε πώς αυτοί οι άνθρωποι θα μπορέσουν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, τι θα μείνει και από κει και μετά πώς θα προχωρήσουμε στους φορολογούμενους με μικροοφειλές», διευκρίνισε. Η υφυπουργός Οικονομικών τόνισε ότι «ο ρυθμός αύξησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών μειώθηκε κατά 35% το 2016, έναντι του 2014 ... τα 94 δισ. ευρώ που ακούγονται για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, ξεκίνησαν με 38 δισ. ευρώ το 2010.Το 40% είχε δημιουργηθεί πριν την κρίση. Άλλο ένα 40% δημιουργήθηκε μέχρι το 2014 και το υπόλοιπο στη διετία 2015-2016». «Είναι σημαντικό ότι έχουμε αύξηση εισπράξεων ληξιπρόθεσμων οφειλών το 2015, έναντι του 2014», όπως υπογράμμισε. Για τα μικροποσά που οφείλουν φορολογούμενοι στο Δημόσιο, «σίγουρα θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση, αλλά σε αυτή τη φάση πρέπει να τελειώσουμε πρώτα με την αξιολόγηση, να μπει σε ένα κανονικό ρυθμό η οικονομία, να τελειώσουμε και με τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, να δούμε τι ποσά θα μας μείνουν και από 'κεί και πέρα πώς θα βοηθήσουμε και τους μικροοφειλέτες να μπορέσουν να κάνουν κάποια διευθέτηση των χρεών τους.
Για τους υπόλοιπους, «σε πρώτη φάση, με τον εξωδικαστικό συμβιβασμό θα δούμε πώς αυτοί οι άνθρωποι θα μπορέσουν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, τι θα μείνει και από κει και μετά πώς θα προχωρήσουμε στους φορολογούμενους με μικροοφειλές», διευκρίνισε. Η υφυπουργός Οικονομικών τόνισε ότι «ο ρυθμός αύξησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών μειώθηκε κατά 35% το 2016, έναντι του 2014 ... τα 94 δισ. ευρώ που ακούγονται για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, ξεκίνησαν με 38 δισ. ευρώ το 2010.Το 40% είχε δημιουργηθεί πριν την κρίση. Άλλο ένα 40% δημιουργήθηκε μέχρι το 2014 και το υπόλοιπο στη διετία 2015-2016». «Είναι σημαντικό ότι έχουμε αύξηση εισπράξεων ληξιπρόθεσμων οφειλών το 2015, έναντι του 2014», όπως υπογράμμισε. Για τα μικροποσά που οφείλουν φορολογούμενοι στο Δημόσιο, «σίγουρα θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση, αλλά σε αυτή τη φάση πρέπει να τελειώσουμε πρώτα με την αξιολόγηση, να μπει σε ένα κανονικό ρυθμό η οικονομία, να τελειώσουμε και με τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, να δούμε τι ποσά θα μας μείνουν και από 'κεί και πέρα πώς θα βοηθήσουμε και τους μικροοφειλέτες να μπορέσουν να κάνουν κάποια διευθέτηση των χρεών τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου