.Αόρατη κυβέρνηση το Κατοχικό Ταμείο!


Οι εξωφρενικές εξουσίες (!!!) του Εποπτικού που περιέχει το αναθεωρημένο Μνημόνιο
 Θα διορίζει συμβούλους, θα υπογράφει συμβάσεις, θα αλλάζει νόμους και δεν θα δίνει λογαριασμό σε κανέναν
 Εν λειτουργία το Μαξίμου Θεσσαλονίκης

 «Αόρατη κυβέρνηση» το νέο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων
Ως αόρατη κυβέρνηση θα λειτουργεί το νέο Κατοχικό Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, που συστάθηκε κατ' επιταγή του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε!
Οπως προκύπτει και από το ανανεωμένο Μνημόνιο που ετοιμάζεται να υπογράψει η κυβέρνηση, το Κατοχικό Ταμείο θα μπορεί να πουλάει δημόσια περιουσία κατά το δοκούν, καθώς οι θεσμικοί περιορισμοί στη λειτουργία του είναι προσχηματικοί!...
Πολύ χαρακτηριστική φωτογραφία! Προσέξτε το ύφος και των δύο...
Το Εποπτικό Συμβούλιο του νέου Υπερταμείου (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας - ΕΕΣΠ Α.Ε. θα ονομάζεται) θα λειτουργεί ουσιαστικά αυτόνομα από το Ελληνικό Δημόσιο, αν και τρία από τα πέντε μέλη του έχουν επιλεγεί από την κυβέρνηση. Ως προαπαιτούμενο της ολοκλήρωσης της αξιολόγησης είναι η ψήφιση του εσωτερικού κανονισμού του Υπερταμείου, ώστε η επιλογή του διοικητικού συμβουλίου (του εκτελεστικού βραχίονα, δηλαδή) να αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα του πενταμελούς Εποπτικού Συμβουλίου, όπως και τα θέματα αμοιβών. Το Εποπτικό Συμβούλιο θα είναι αυτό που θα επιλέξει τον διευθύνοντα σύμβουλο και μπορεί ανά πάσα στιγμή να «ξηλώνει» το Δ.Σ. του Υπερταμείου. Εως τον Φεβρουάριο του 2017 το Εποπτικό Συμβούλιο καλείται να επιλέξει και τα διοικητικά συμβούλια των θυγατρικών του Υπερταμείου και συγκεκριμένα της ΕΤΑΔ (ελέγχει 70.000 κρατικά ακίνητα), της ΕΔΗΣ (στην οποία θα περάσουν όλες οι ΔΕΚΟ) και του ΤΑΙΠΕΔ. Στο ανανεωμένο Μνημόνιο αναφέρεται πως έως τον Μάρτιο πρέπει να έχουν περάσει στο Υπερταμείο όλα τα περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου, με βάση και τις σχετικές τεχνικές εισηγήσεις. Κατά τα άλλα, το ανανεωμένο Μνημόνιο προβλέπει την ολοκλήρωση του διαγωνισμού του ΔΕΣΦΑ, ακόμα κι αν χρειάζονται νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, την άμεση έναρξη των διαδικασιών επιλογής συμβούλων για τους υπόλοιπους διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ, μεταξύ των οποίων τα Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛ.ΠΕ.), η ΔΕΗ, η ΔΕΠΑ, η ΕΥΔΑΠ, η ΕΥΑΘ και το 5% του ΟΤΕ, την κατασκευή και τη λειτουργία έξι σταθμών διοδίων (Βενέτικο, Θεσσαλονίκη, Αλιάκμονας, Ασπροβάλτα, Καβάλα και Στρυμονικό) στην Εγνατία Οδό και την ολοκλήρωση της διαδικασίας για το Ελληνικό έως τον Ιούνιο του 2017.
Στο κείμενο αναφέρεται, επίσης, ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε αλλαγή της νομοθεσίας για την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (μολονότι ψηφίστηκε πρόσφατα) με βάση και παρατηρήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Επιπλέον, το ΤΑΙΠΕΔ πρόκειται να ξεκινήσει διαγωνισμό πώλησης του 30% που κατέχει στη Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών (ΔΑΑ), η οποία διαχειρίζεται το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στα Σπάτα. Ειδικά για την Εγνατία Οδό αναφέρεται, επίσης, πως θα εκδοθούν υπουργικές αποφάσεις, οι οποίες θα προβλέπουν ότι οι σταθμοί διοδίων τίθενται σε λειτουργία αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή τους, ενώ θα εγκριθεί και η νέα πολιτική διοδίων. Οσο για τους στόχους των εσόδων του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων, οι οποίοι φαίνεται ότι βρίσκονται ακόμα σε επεξεργασία, στο κείμενο αναφέρεται πως τα έσοδα θα φτάσουν τα 2,5 δισ. για το 2016, εκτίμηση που δεν επιβεβαιώθηκε. Από το ίδιο κείμενο προκύπτει πάντως ότι ο στόχος για την τριετία 2016-2018 φτάνει τα 5,8 δισ. ευρώ. Η κυβέρνηση δεσμεύεται, επίσης, να προχωρήσει το σημερινό σχέδιο αξιοποίησης όλων των περιουσιακών στοιχείων του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο θα επικαιροποιηθεί με βάση τη νέα συμφωνία.

Ρέγκλινγκ: Νέο «όχι» για τη διαγραφή του χρέους!
Και για μεσοπρόθεσμα μέτρα ελάφρυνσης

Και πάλι στον πάτο βρίσκεται η Ελλάδα, σύμφωνα με τον επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) Κλάους Ρέγκλινγκ, ο οποίος επέρριψε την ευθύνη γι' αυτό στον πρώην υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη. Παράλληλα, υποστήριξε ότι ούτε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) ούτε οι Ελληνες ζητούν διαγραφή χρέους, υποβαθμίζοντας και εν συνεχεία απορρίπτοντας το αίτημα για άμεσο καθορισμό των μεσοπρόθεσμων μέτρων ελάφρυνσης του χρέους. Μιλώντας στην αυστριακή εφημερίδα «Der Standard», ο κ. Ρέγκλινγκ υποστήριξε ότι το 2014 είχαν καταγραφεί ανάπτυξη και μείωση της ανεργίας κατά δύο μονάδες, ενώ το κράτος ήταν ξανά σε θέση να δανειστεί από τις αγορές. Και πρόσθεσε: «Μετά είχαμε την υποτροπή το πρώτο εξάμηνο του 2015 με μια νέα κυβέρνηση. Με έναν υπουργό Οικονομικών, που προσπάθησε να ακολουθήσει μια εντελώς διαφορετική στρατηγική, η οποία υπήρξε πολύ ακριβή για την Ελλάδα... Τώρα είμαστε για δεύτερη φορά στον πάτο. Εάν η Ελλάδα είχε παραμείνει το 2015 σε πορεία μεταρρυθμίσεων, θα μπορούσαμε να έχουμε εξοικονομήσει πολύ χρόνο και χρήματα».
Ο επικεφαλής του ESM υποστήριξε επίσης ότι η Ελλάδα έλαβε το 2012 τη μεγαλύτερη ελάφρυνση χρέους στην Ιστορία, που ελαφραίνει τον Προϋπολογισμό της κατά περισσότερο από 8 δισ. ευρώ ετησίως, και ξεκαθάρισε ότι η βιωσιμότητα του χρέους θα αναλυθεί το 2018, όταν τελειώσει το πρόγραμμα, και «αν τελικά χρειαστεί, θα βελτιωθούν ακόμα μία φορά οι όροι, όπως για παράδειγμα ο χρόνος αποπληρωμής του χρέους». Κατά τα λοιπά, ο κ. Ρέγκλινγκ ζήτησε περαιτέρω μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας και ιδιωτικοποιήσεις, καθώς και βελτιώσεις σε αρκετά σημεία του Προϋπολογισμού, τα οποία όμως δεν προσδιόρισε.
Πηγή

.Τέλη κυκλοφορίας: Στο Taxisnet το μπουγιουρντί – Ίδια με πέρυσι


http://i0.wp.com/policenet.gr/sites/default/files/field/image/%CE%A4%CE%AD%CE%BB%CE%B7-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-2017.jpg
Στο Taxisnet (www.gsis.gr) αναρτήθηκαν το βράδυ της Τρίτης τα ειδοποιητήρια για την πληρωμή τελών κυκλοφορίας οχημάτων του 2017.Οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν να εισέρχονται στη σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή με τους προσωπικούς τους κωδικούς προκειμένου να δουν την ταυτότητα οφειλής και να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας έως την 31η Δεκεμβρίου.
Εκπρόθεσμη πληρωμή των τελών συνεπάγεται, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, πρόστιμο ισόποσο με την αξία τους.
Τα τέλη κυκλοφορίας παραμένουν αμετάβλητα σε σχέση με πέρυσι