ΕΡΕΥΝΑ-ΣΟΚ...ΔΙΑΔΩΣΤΕ


Ερευνα-σοκ: Από τα 220 δισ. των μνημονίων μόνο 9,7 δισ. στην Ελλάδα.

 
Λιγότερο από το 5% των δανείων, ύψους 220 δισεκατομμυρίων ευρώ, που δόθηκαν για τη στήριξη της Αθήνας στα πέντε πρώτα χρόνια των μνημονίων, κατέληξαν στον ελληνικό προϋπολογισμό, ενώ τα υπόλοιπα πήγαν στη διάσωση των ευρωπαϊκών τραπεζών. Αυτό αναφέρει 24σέλιδη έρευνα της "Ευρωπαϊκής Σχολής Μάνατζμεντ και Τεχνολογίας" (ESMT) του Βερολίνου, η οποία δημοσιεύεται, κατ΄ αποκλειστικότητα, σήμερα (04/05) από την Handelsblatt. Οπως καταδεικνύουν τα στοιχεία, το 95% των μνημονιακών δανείων διατέθηκαν για να σωθούν ευρωπαϊκές τράπεζες και μάλιστα σε βάρος του συνόλου. «Η έρευνα αποδεικνύει ότι η Ευρώπη και το ΔΝΤ έσωσαν τα περασμένα χρόνια κυρίως τις τράπεζες και άλλους ιδιώτες πιστωτές» προσθέτει η γερμανική εφημερίδα. «Με τα πακέτα βοήθειας σώθηκαν κυρίως ευρωπαϊκές τράπεζες» δηλώνει στο οικονομικό μέσο ο διευθυντής της ESMT, Γιοργκ Ρόχολ, ο οποίος συμμετέχει και στο γνωμοδοτικό συμβούλιο του γερμανικού Υπουργείου Οικονομικών.  Σύμφωνα με την έρευνα, 86,9 δισ. ευρώ πήγαν στην εξόφληση παλαιών χρεών, 52,3 δισ. για εξόφληση τόκων και 37,3 δισ. για την επανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών. Η "Ευρωπαϊκή Σχολή Μάνατζμεντ και Τεχνολογίας" του Βερολίνου προσκομίζει για πρώτη φορά στην 24σέλιδη έρευνα ένα λεπτομερή υπολογισμό, όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, καθώς οι οικονομολόγοι της ανέλυσαν κάθε ένα δάνειο ξεχωριστά επί βδομάδες για να διαπιστώσουν που πήγαν τα λεφτά,
Το συμπέρασμα, σύμφωνα με τη μελέτη, είναι αποκαλυπτικό: μόνο 9,7 δισ., δηλαδή λιγότερο από το 5% μπήκαν στον ελληνικό προϋπολογισμό και επομένως ήταν προς όφελος των πολιτών. Το μεγαλύτερο μέρος χρησιμοποιήθηκε για την εξυπηρέτηση παλαιών οφειλών και την πληρωμή των τόκων. «Πρόκειται για κάτι που υπέθεταν όλοι αλλά το γνώριζαν λίγοι και επιβεβαιώνεται τώρα από την εν λόγω έρευνα: Εδώ και έξι χρόνια η Ευρώπη προσπαθεί μάταια να τερματίσει την κρίση στην Ελλάδα με δάνεια και απαιτεί συνεχώς σκληρότερα μέτρα και μεταρρυθμίσεις. H αιτία της αποτυχίας βρίσκεται όμως προφανώς λιγότερο στην πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης και περισσότερο στο σχεδιασμό των προγραμμάτων βοήθειας» σημειώνει η Handelsblatt. Οπως αναφέρει η εφημερίδα, οι υπολογισμοί αυτοί εγείρουν αμφιβολίες για τον σχεδιασμό των προγραμμάτων βοήθειας, αφού με τα δάνεια εξυπηρετήθηκαν χρέη, αν και η Ελλάδα είναι από το 2010 ντε φάκτο χρεοκοπημένη.  Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ιδίως η σωτηρία των τραπεζών αποδείχθηκε καταστροφική για τους φορολογούμενους. Συνολικά, διοχετεύθηκαν από τα δύο πακέτα βοήθειας 37,2 δισ. ευρώ στις ελληνικές τράπεζες.  Η βοήθεια όμως αυτή εκμηδενίσθηκε εν τω μεταξύ πλήρως, αφού από την ανακεφαλαιοποίηση του 2013 έχασαν σχεδόν το 98% της αξίας τους στο χρηματιστήριο. «Το κούρεμα του ελληνικού χρέους θα έπρεπε να ήταν πιο σκόπιμο, είναι ήδη στην αρχή των προγραμμάτων βοήθειας το 2010» τονίζει ο Γιόργκ Ρόχολ και προσθέτει: «Θα έπρεπε βέβαια η γερμανική κυβέρνηση να είχε στηρίξει πιθανόν τις γερμανικές τράπεζες με κρατική ενίσχυση, αλλά θα είχε γίνει σαφές τουλάχιστον που πάνε τα λεφτά». Ο διευθυντής της ESMT σημειώνει με έμφαση ότι «πολλές διαμάχες μεταξύ Βερολίνου και Αθήνας θα είχαν έτσι αποφευχθεί και το κόστος για τους Γερμανούς φορολογούμενους θα ήταν μικρότερο».
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=504458&catID=4

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ "ΔΟΥΛΩΝ" ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ....

Εκπαίδευση «δούλων» στα ελληνικά σχολεία - Τέλος στην αξιολόγηση, καταργείται η ιστορία των Ελλήνων



http://www.prisonplanet.gr/images/Polina/28_4_10_5/Brick2-4.JPG 
Η κομμουνιστική νοοτροπία ορίζει να υπάρχει ισότητα προς τα κάτω και κανείς να μην μπορεί να ξεχωρίσει από το ..
πλήθος. Στην ουσία αυτό ονομάζεται ρομποτοποίηση των ανθρώπων.Σε αυτή την κατεύθυνση, η αριστερότατη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ κατήργησε τα πρότυπα σχολεία και την αριστεία με τις ρυθμίσεις Μπαλτά. Τώρα έρχονται και τα σχέδια του κ. Αντώνη Λιάκου, εκλεκτού του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη, για εισαγωγή στα πανεπιστήμια με λίστα και κατάργηση της βαθμολόγησης στα γυμνάσια. Επίσης, προτείνεται αντικατάσταση κεφαλαίων της Ιστορίας με μαθήματα που αγγίζουν περισσότερο την επικαιρότητα, στο πλαίσιο της «άρσης της λογικής της επανάληψης σε κύκλους των σχολικών αντικειμένων (π.χ. στο μάθημα της Ιστορίας) με έμφαση στο χρονικό και τοπικό παρόν και εξασφάλιση της εσωτερικής συνοχής της ύλης που διδάσκεται σε διαφορετικά αντικείμενα (π.χ. Λογοτεχνία – Ιστορία – Γεωγραφία)», όπως τονίζεται σε έκθεση του κ. Λιάκου. Στην ουσία, οι Έλληνες να ξεχάσουν την δια πυρός και σιδήρου ιστορία τους, ώστε να σβηστεί από το μυαλό τους το ανυπότακτο του ελληνικού πνεύματος απέναντι στις επιταγές των παγκοσμιοποιητών. Να προχωρήσει η χειραγώγηση των νέων και καταπολέμηση της αυθόρμητης σκέψης! Να γίνουμε όλοι δούλοι!
Δεν θα τους περάσει… Τουλάχιστον όχι σε όλους!
ΠΗΓΗ

Πηγή: http://dinatos.blogspot.com/2016/05/blog-post_13.html#ixzz47gJBRzCp