Τι πρέπει να κάνετε για να… μην πληρώσετε τέλη κυκλοφορίας

Πάνω από ένα μήνα έχουν μπροστά τους οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που επιθυμούν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους για να μην χρειαστεί να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας 2019.
Τουλάχιστον έναν μήνα έχουν μέχρι να καταθέσουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους όσοι ιδιοκτήτες θέλουν να… ξεφορτωθούν τα οχήματά τους για να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.
Όπως γίνεται γνωστό, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θα πρέπει να έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για όλους όσοι αποφασίσουν να θέσουν το όχημά τους σε καθεστώς ακινησίας.
Η κατάθεση των πινακίδων γίνεται στην εφορία, προκειμένου οι οδηγοί να αποφύγουν να πληρώσουν τα τέλη για το 2019, τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης που πληρώνουν οι κάτοχοι ΙΧ κυβισμού 1.929 κυβικών εκατοστών και άνω, αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου, η κατάθεση των πινακίδων σημαίνει ότι το αυτοκίνητο αδρανοποιείται και οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας παραμένουν στη ΔΟΥ για έναν χρόνο.

Τα δικαιολογητικά για την κατάθεση πινακίδων

Οι φορολογούμενοι θα πρέπει να έχουν μαζί τους τα εξής δικαιολογητικά:
Άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου.
Πινακίδες.
Φωτοτυπία της δήλωσης εισοδήματος, όπου να αποδεικνύεται ποιος είναι ο κάτοχος του ΙΧ.
Απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους.
Υπεύθυνη δήλωση ότι το αυτοκίνητο θα σταθμεύσει σε κλειστό ιδιόκτητο χώρο.
Αστυνομική ταυτότητα ή σχετική εξουσιοδότηση αν δεν είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης.
Υπεύθυνη δήλωση, με την οποία θα βεβαιώνεται ότι το όχημα δεν θα σταθμεύσει σε δημόσιο δρόμο.

Αυτοί είναι οι αριθμοί κλήσης χωρίς χρέωση για βλάβες στα τηλέφωνα

Βροχή τα παράπονα στο Συνήγορο του Καταναλωτή


ΕΛΛΑΔΑ
12:36
26/11/2018
Αυτοί είναι οι αριθμοί κλήσης χωρίς χρέωση για βλάβες στα τηλέφωνα
AddThis Sharing Buttons
Share to Facebo1Share to Twitterhare to Google+Share to LinkedIn

Τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στους οποίους μπορούν οι καταναλωτές να απευθύνονται χωρίς χρέωση, για θέματα βλαβών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης γνωστοποίησε σήμερα ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Όπως επισημαίνει ο Συνήγορος έχει γίνει αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Σημειώνει, επίσης, ότι ο Κανονισμός Αδειών προβλέπει πως οι γραμμές εξυπηρέτησης των καταναλωτών πρέπει να λειτουργούν τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο καθώς και ότι ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε λεπτά.
Οι τηλεφωνικοί αριθμοί που κοινοποίησαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή οι πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας είναι οι εξής:
  • Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. : 13811
  • FORTHNET Α.Ε. : 13731
  • WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700
  • OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία - Cosmote)
  • VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840
Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους Παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.