Ενας ανεργος




Ημουν καποτε εργαζομενος. Δεν γνωριζω πως κατεληξα στον καδο των σκουπιδιων,να ψαχνω για κατι φαγωσιμο! Στην εποχη της ευημεριας,παραγονται τοσα σκουπιδια οσο και ανεργοι! Περασα το κατωφλι,οπου εχασα την αξιοπρεπεια,αλλα ανακαλυψα την αγωνια για επιβιωση! Καποτε ζουσα σε πολυκατοικια κουτι, 70 τετραγωνικων,πληρωνοντας ενοικιο και τωρα ζω σε ‘κούτα’,δωρεαν! Ημουν ενας ευησυχασμενος μαλακας,αλλα τωρα,ειμαι οργισμενος,πεινασμενος,χωρις ανεκτικοτητα για τον καραγκιοζη πολιτισμο μας..
ο επομενος πολεμος εχει ξεκινησει πλεον στους σκουπιδοτοπους,για την κατανομη του πλουτου η της φτωχειας!! Φυσικα σ’αυτό εβαλαν το κουλο τους και οι πολιτικοι,που ‘’εσπρωξαν’’ τους ανθρωπους στην χρηματιστηριακη ανακυκλωση,χανοντας την ιδια τους την υπαρξη,δημιουργωντας ετσι μια νομισματικη χωματερη με φτηνα εργατικα χερια και υπερπλουσιους εργοδοτες! Σ’αυτή τη χωματερη τωρα,αποσυντιθενται,η προνοια,το οκταωρο,η ασφαλιση,η παιδεια,η δημοσια υγεια,αλλα και ‘’αξιες’’όπως,ομολογα,τραπεζες,ακινητες περιουσιες!! …κι εγω στο πατο του καδου,περιμενω μηπως και ειμαι το επομενο θυμα του απορριματοφορου…αλλα το τσουναμι των ανεργων,περιμενει τον επομενο σεισμο!!!παντως εγω,T.V δεν εχω,διοδια δεν πληρωνω,ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, γ’αυτό βαλτε το Μνημονιο στον πατο σας,λαμόγια…           http://evanagnosto-evanagnosto.blogspot.com/

5 σχόλια:

ΜΠΕΣΣΥ είπε...

Καταπληκτικό!!!
Πολύ επίκαιρο!
ΜΠΡΑΒΟ!
ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ, Evanagnosto!

evangello είπε...

να εισαι καλα ΝΙΑ!!

ΜΠΕΣΣΥ είπε...

Σε αυτόν τον οικονομικό πόλεμο, έβαλαν το "κουλό τους", μόνο οι "οικονομικοί δολοφόνοι"!
Οι πολιτικοί, απέτυχαν, την ηγεσία ανέλαβαν οι Τραπεζίτες!

evangello είπε...

εχεις απολυτο δικιο μπεσσυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

απιθανο!!!!!!!!!!!