ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ.....

Μιχαήλ Στυλιανού – Μας οδηγούν σε εθνικό θάνατο (Βίντεο)
Δημοσιογράφος από το 1953 στην εφημερίδα Ελευθερία και κατόπιν στο BBC στο Λονδίνο από όπου παραιτήθηκε με τον απαγχονισμό των Καραολή και Δημητρίου. Έμεινε ανταποκριτής της Ελευθερίας και κάλυψε όλο το Κυπριακό. Επέστρεψε στην Ελλάδα και έμεινε μέχρι το 1967 όπου και εκπατρίσθηκε στη Γαλλία. Εκεί κατέλαβε τη θέση του διευθυντή της ελληνικής εκπομπής της γαλλικής ραδιοφωνίας. Αυτό υπήρξε και το αποκορύφωμα της καριέρας του. Μετά την πτώση της χούντας υπήρξε για επτά χρόνια Σύμβουλος Τύπου της ελληνικής πρεσβείας και αργότερα ανταποκριτής του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων και του Έθνους.  Επέστρεψε ως γενικός διευθυντής του ΑΠΕ και αποσύρθηκε το 1993. Έκτοτε είναι συνταξιούχος αλλά παραμένει μαχόμενος αγωνιστής της ενημέρωσης.Σύμφωνα με τον κο Στυλιανού, η σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα είναι το αποτέλεσμα μίας εκφυλιστικής διεργασίας που κρατά δεκαετίες. Η διεργασία αυτή ξεκίνησε μετά τον εμφύλιο με την εποχή Καραμανλή. Ο εθνάρχης ήταν ένας έξυπνος πολιτικός χωρίς όμως κουλτούρα. Ήταν επιλογή του Παλατιού και των ξένων. Σε αντίθεση με τον Παναγιώτη Κανελλόπουλο που ήταν και αυτός δεξιός και ως ένα βαθμό ανόητος αλλά άτομο υψηλοτάτης παιδείας, ο Καραμανλής δεν είχε καμία αισθητική. Κατέστρεψε την αισθητική της Αθήνας μη γνωρίζοντας ότι η αισθητική είναι και παιδαγωγική. Κατέστρεψε την αισθητική σε όλα τα επίπεδα, την ιεραρχία των αξιών. Το χρήμα έγινε η θεότητα και έτσι αρχίζει η κατάρρευση. Οι διάδοχοί του ακολούθησαν αυτή την πορεία.Η χούντα ήταν η απόλυτη καταστροφή του πολιτισμικού αγαθού της Ελλάδας. Υπήρξε ο θρίαμβος της χυδαιότητας. Την χαριστική βολή έριξε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν ένας ευγενέστατος άνθρωπος αλλά κυνικός και στερημένος πατριωτισμού. Ήταν ένας ειδωλολάτρης, εξουσιομανής και βασικά αδιάφορος. Τότε εισέρχεται ένας ακόμη εκφυλιστικός παράγοντας – η φιλοσοφία του «ωχ αδερφέ». Η φιλοσοφία αυτή καθιερώνεται στην αμφίεση, στη συμπεριφορά, στον τρόπο έκφρασης και στην εργασία. Το φιλότιμο ήταν η τιμή που πρέπει να ακολουθεί κάθε κίνηση του έλληνα, το όνομά του, αυτό που παρέδιδε στα παιδιά του. Αυτά εγκαταλείφθηκαν και κατόπιν εισέβαλλε η τηλεόραση, ο αμερικάνικος τρόπος ζωής, μια θεότητα ο Μαμωνάς, η κατανάλωση και ο ανταγωνισμός με τον γείτονα για την πρόσκτηση αγαθών.Μπήκαμε στην ΕΕ και καταστράφηκε η βιομηχανίας μας. Θα μπορούσαμε να είχαμε το δικό μας αυτοκίνητο αλλά το σαμποτάρανε προς χάριν των εισαγωγέων.Εάν δεν μπαίναμε στην ΕΕ θα ήμασταν αυτάρκεις και αγροτικά αλλά και βιομηχανικά. Θα εισάγαμε μόνο ορισμένες πρώτες ύλες ενώ θα εξάγαμε άλλες. Η Ελλάδα είναι μεγάλος εξαγωγέας αλουμινίου και διαθέτει ουράνιο και άλλα ορυκτά. Υπήρχαν τεράστιες δυνατότητες. Ο Καραμανλής μας έβαλε στην ΕΕ για να μας ασφαλίσει από την Τουρκία και έτσι μπήκαμε και στο ΝΑΤΟ. Τα δύο αυτά όργανα όμως τείνουν να μας εξαφανίσουν ως έθνος. Το ΝΑΤΟ είναι ο δεσμοφύλακας της Ελλάδας, την διαθέτει κατά βούληση. Θέλει, φερ’ειπείν, τη μισή Κύπρο; Την δίνει στην Τουρκία.Είμαστε ένα έθνος υπόδουλο αλλά και στις δύο αυτές δουλείες εισήλθαμε εθελοντές. Διακριθήκαμε στον πόλεμο της Κορέας και δεν είχαμε καμία υποστήριξη ούτε στο Κυπριακό ούτε στο Αιγαίο. Αντίθετα έχουμε αμφισβήτηση του εναερίου χώρου μας.Είμαστε εδώ και πολλά χρόνια ένα έθνος μειωμένης κυριαρχίας, τώρα όμως είμαστε υπόδουλο έθνος, μία αποικία.
Η παιδεία μας έχει καταστραφεί. Η συνεχής κατολίσθηση προς τη λύση της ευκολίας, άρχισε στην παιδεία με τον αποκεφαλισμό του αλφαβήτου από τον Ράλλη διότι οι τόνοι και τα σημεία στίξης είναι εκτός από γλωσσικό βοήθημα και άσκηση πνευματικής πειθαρχίας. Όταν από μικρός αποκτήσεις κανόνες του σκέπτεσθαι, ξέρεις και να αξιολογείς.Μεγάλο μέρος της πνευματικής μας ηγεσίας είναι αλωμένο, μισθοφόροι ΜΚΟ και διάφορων «ανθρωπιστικών» οργανώσεων του Τζωρτζ Σόρος και άλλων think tanks αυτού του είδους που περνάνε το μήνυμα του εθνομηδενισμού και της παγκοσμιοποίησης δηλαδή της μεταβολής των εθνών σε ένα χυλό που αναμειγνύει στο μίξερ της παγκοσμιοποίησης όλα τα έθνη και όλες τις θρησκείες. Από τον χυλό αυτό βγαίνει ένα ρομποτάκι που υπακούει στα συνθήματα της κατανάλωσης. Ετοιμάζουν τον κόσμο του 1984 του Οργουελ και του Θαυμαστού Καινούριου Κόσμου του Αλντους Χάξλεϋ. Στο κέντρο της παγκοσμιοποίησης είναι ο Ρόθτσιλντ. Τα κεφάλαια του Σόρος είναι Ρόθτσιλντ κεφάλαια. Κατασκευάζουν έναν κόσμο ρομπότ, καταναλωτικές μηχανές, χωρίς ιδεολογία, άψυχα όντα, τροφοδοτούμενα με ψευτοηδονές σε μια σκουπιδοδημοκρατία που ελέγχεται από έναν εγκέφαλο.Η σημερινή εποχή είναι η κρισιμότερη στην ιστορία της ανθρωπότητας γιατί υπάρχει οξεία αντίδραση σε αυτή την επιχείρηση της παγκόσμιας αποβλάκωσης, της επαναφοράς της δουλείας σε μία ρομποτική έκδοσή της. Τα μέσα ενημέρωσης ελέγχονται από αυτό το σύστημα. Η διανόηση ελέγχεται από αυτό το σύστημα. Έπρεπε να φέρουν τον Φαμπρ για να ξεσηκωθούν οι καλλιτέχνες οι οποίοι, κατά τα άλλα, σιωπούν.
Κινδυνεύουμε με αφανισμό του ανθρωπιστικού πολιτισμού. Ότι έκτισε η αρχαία Ελλάδα με το εμβόλιο του χριστιανισμού, το Βυζάντιον, η Ρώμη ως νομικό σύστημα και κατόπιν η γαλλική επανάσταση πάνε να το εξαφανίσουν.Βασικό όπλο είναι η διαστροφή της γλώσσας, οι λέξεις γίνονται τραβεστί. Ο ανθρωπισμός έγινε ένα όπλο βομβαρδισμού.Ο καλύτερος για τη μεταβολή φύλου στις λέξεις είναι ο Τσίπρας γιατί είναι αριστερός όπου το αριστερός είναι μία ευνουχισμένη λέξη που έπαψε να σημαίνει αντικαθεστωτικός και σημαίνει υπηρέτης της Μέρκελ, υπηρέτης της παγκοσμιοποίησης. Είναι η Αριστερά των υπονόμων.Δυστυχώς μόνο μία φωτισμένη μειοψηφία έχει επίγνωση του που βρισκόμαστε και υπό ποίους και που μας οδηγούν. Ωστόσο, ο κος Στυλιανού δήλωσε, ότι δεν είναι βέβαιος εάν η μειοψηφία αυτή έχει αντιληφθεί που πραγματικά μας οδηγούν που δεν είναι άλλο από τον εθνικό θάνατο.Ο εθνικός θάνατος είναι βαρύτερος από τον προσωπικό. Η αξία της πατρίδας δεν είναι ιδιαίτερα αντιληπτή στον μέσο πολίτη ειδικά όταν υφίσταται τη δυναστεία του καθεστώτος δηλαδή της κυβέρνησης.Αντιλαμβάνεται κάποιος την αξία της πατρίδας μόνο όταν την στερηθεί. Ο Έλληνας δεν έχει αντιληφθεί ότι χάνει την πατρίδα του, ότι θα γίνει μία μειοψηφία δούλων. Ο π. Μεταλληνός είχε πει χαρακτηριστικά Finis Graeciae.Όσον αφορά το μεταναστευτικό, η παρούσα, πνευματικά υπανάπτυκτη Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να αφομοιώνει πληθυσμούς. Η άγλωσση Ελλάδα, η απαίδευτη.Στο παρελθόν, η επαφή με το ωραίο της φύσης διαπότιζε τους ανθρώπους, την παράδοση, την Εκκλησία, με αρχές συμπεριφοράς, φιλοσοφίας ζωής και αισθητικούς κανόνες. Οι άνθρωποι αυτοί είχαν σοφία, είχαν δύναμη αφομοίωσης. Οι δε εκπαιδευμένοι Έλληνες είχαν μία υψηλότατη παιδεία η οποία διαχέετο στην πρώτη ευκαιρία.Η εισβολή των μεταναστών θα επιφέρει επιδείνωση εκβαρβαρισμού. Το έθνος πεθαίνει, πεθαίνει βιολογικά με την υπογεννητικότητα, τη μετανάστευση, τις αυτοκτονίες και τους φυσικούς θανάτους.Είναι κρίμα που άθλιοι ηγέτες δεν βοήθησαν τον ελληνικό λαό να αναπτυχθεί πνευματικά.
Η έλλειψη ηγεσίας οφείλεται στο πρόβλημα της αδυναμίας ομαδικότητας που αποτελεί εθνική αναπηρία, χαρακτηριστικό ρωμέικο. Η αναπηρία των φωτισμένων και ικανών είναι ο βεντετισμός, το υπερτροφικό Εγώ, η ανυπαρξία κουλτούρας ομαδικής δουλειάς χωρίς την οποία δεν επιτυγχάνεται τίποτα.Ο άνθρωπος πρέπει να πειθαρχεί στο Εγώ του προκειμένου να απελευθερωθεί η πατρίδα. Οι εθνικές, λοιπόν, παθογένειες καθιστούν ιδιαίτερα δύσκολη τη δημιουργία ενός απαραίτητου πυρήνα, ενός τραστ εγκεφάλων.Κλείνοντας, ο κος Στυλιανού, δήλωσε ότι ελπίζει ότι η εξέγερση στην ατλαντική Δύση και στις ΗΠΑ που προέρχεται από κινήματα όπως η «δημοκρατική άνοιξη», το κίνημα Nuit debout στη Γαλλία όπου χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώνονται στις πλατείες κάθε βράδυ και συζητούν εναντίον της ΕΕ, κόμματα όπως του Φάρατζ και της Μαρίν Λεπέν που έχουν στιγματισθεί στην χώρα μας ως φασιστικά, όλα αυτά πιθανόν να αποτελέσουν σωτηρία και για την Ελλάδα. Κατά τη γνώμη του εάν δεν είναι έξωθεν η σωτηρία τότε θα καταστραφούμεΑπό τον οδοστρωτήρα που περνά το έθνος, θα επιζήσουν, πιθανόν, κάποια γονιδιώματα και μέσα από το καμίνι μπορεί να ξαναδιαπλαστεί ο άλλοτε Ελληνικός χαρακτήρας, ο Έλληνας που έβγαλε το έπος του 41 που φώτισε όλο τον κόσμο. Αυτά που διέπλασαν τον Έλληνα αυτό ήταν ο λιτός βίος, η παιδεία και οι αρχές της γιαγιάς.
Ο σύγχρονος Έλληνας θα πρέπει πάντα να θυμάται ότι πρέπει να αγωνισθεί γιατί χωρίς τον αγώνα επέρχεται ο θάνατος.  

Την εκπομπή μπορείτε να παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ....;;;

Δες σύντροφε μερικά νούμερα για να καταλάβεις τι συμβαίνει γύρω σου στον Δυτικό κόσμο. Φορολογία και ΦΠΑ ανά χώρα: Αλβανία: 15% + 20%ΦΠΑ Βοσνία: 10% + 17% ΦΠΑ Βουλγαρία: 10% + 20% ΦΠΑ Κροατία: 20% + 25%ΦΠΑ Κύπρος:12,5% + 19%ΦΠΑ Τσεχία:19% + 21%ΦΠΑ Φιλανδία: 20% + 24%ΦΠΑ Γεωργία: 15% + 18%ΦΠΑ Ουγγαρία: 10% + 27%ΦΠΑ Ιρλανδία: 12,5% + 23%ΦΠΑ Λιχτενστάιν: 12,5% + 8%ΦΠΑ Λιθουανία: 15% + 21%ΦΠΑ Μαυροβούνιο: 9% + 17%ΦΠΑ Πολωνία: 19% + 23%ΦΠΑ Ρουμανία: 16% + 20% ΦΠΑ Σερβία: 15% + 20%ΦΠΑ Σλοβενία: 17% + 22%ΦΠΑ Ελβετία: 16% + 8%ΦΠΑ Σκόπια: 10% + 18%ΦΠΑ Δηλαδή κατά μέσο όρο 14,4% εφορία και 19%ΦΠΑ. Αυτά στις μικρομεσαίες χώρες της Ευρώπης. Αλλά καλά, πες πως αυτές είναι μικρές χώρες και εμείς θέλουμε να συγκριθούμε με τις μεγάλες: Αγγλία: 20% + 20%ΦΠΑ Τουρκία: 20% + 18% ΦΠΑ Ισπανία: 28% + 20%ΦΠΑ Ολλανδία: 20% + 21%ΦΠΑ Ιταλία: 31% + 22%ΦΠΑ Γερμανία: 30% + 19%ΦΠΑ Γαλλία: 33% + 20%ΦΠΑ Δηλαδή κατά μέσο όρο 26% εφορία και 20%ΦΠΑ, στις πιο ισχυρές οικονομικά χώρες της Ευρώπης, με γιγαντιαία βαριά βιομηχανία, παραγωγικό ιστό, πλήρως αυτόνομες σε ότι αφορά την παραγωγή και γενικώς πανίσχυρες. Κι έρχεσαι τώρα εσύ η παραπαίουσα Ελλαδίτσα της πρώτης φοράς Αριστεράς και λες: "Θα επιβάλλω 29% φόρο εξαρχής έως και 45% από 40.000€ και πάνω. Επίσης θα επιβάλλω 15% φόρο στα μερίσματα, 10% εισφορά αλληλεγγύης και 24%ΦΠΑ." Όλα αυτά την ίδια στιγμή που βγαίνει στον Χατζηνικολάου ο 55χρονος συνταξιούχος του ΟΤΕ (!) και διαμαρτύρεται πως παίρνει μόνο 2.700€ το μήνα σύνταξη (!), ενώ ταυτόχρονα όλες οι μελέτες σε κατατάσσουν στην τελευταία Ευρωπαϊκή θέση σε ότι αφορά την διαφθορά, την απονομή δικαιοσύνης, την κακοδιαχείριση δημοσίων πόρων κλπ. Και σε ρωτάω: ΠΟΙΟΣ παλαβός επιχειρηματίας θα έρθει να επενδύσει στην χώρα με τον υψηλότερο φορολογικό συντελεστή της Ευρώπης, τον υψηλότερο ΦΠΑ, την χειρότερη και πιο αργή διαδικασία απονομής δικαιοσύνης, το πιο διεφθαρμένο κράτος, μόνο και μόνο για να μπορεί να παίρνει 420€ από τα κέρδη του μέσω ΑΤΜ ανά εβδομάδα? Πες μου ΠΟΙΟΣ????? Η απάντηση είναι απλή: ΚΑΝΕΝΑΣ! ΑΠΟΛΥΤΩΣ ! Κι όχι μόνο δεν θα έρθει κανένας να επενδύσει, αλλά θα φύγουν και αυτοί οι λίγοι που έχουν ξεμείνει ακόμα εδώ. Και τι να κάνουμε θα μου πεις? Αν δεν φορολογήσουμε αυτούς που έχουν εισόδημα ποιους να φορολογήσουμε? ΚΑΝΕΝΑΝ, είναι η απάντηση. Να περικόψεις τις δαπάνες σου. Συντάξεις: Να πιάσεις αυτόν τον θρασύ συνταξιούχο του ΟΤΕ που βγήκε στον Χατζηνικολάου και να του πεις: "2.700€ έπαιρνες τόσα χρόνια ρε παράσιτο? Χαλάλι σου. Δεν στα ζητάω πίσω. Αλλά από σήμερα θα παίρνεις 1.000€ και θα λες και ευχαριστώ πολύ" Το ίδιο να κάνεις με εκατομμύρια άλλους τέτοιους πρόωρα συνταξιούχους με υπερβολικές συντάξεις, άγαμες θυγατέρες ετών 39, κλπ κλπ Φορείς δημοσίου: Αφού το κάνεις αυτό, μετά να κλείσεις το 95% των περιττών κρατικών φορέων, οργανώσεων, κτιρίων, γραφείων, επιτροπών, διοικητικών συμβουλίων κλπ. Μισθοί δημοσίου: Αφού το κάνεις αυτό, να μειώσεις τους μισθούς όλων των δημοσίων υπαλλήλων στα επίπεδα των αντίστοιχων ιδιωτικών υπαλλήλων για κάθε θέση. Προμήθειες δημοσίου: Αφού το κάνεις αυτό, να ελέγξεις όλες τις προμήθειες του δημοσίου, να τις αναθέσεις σε ιδιωτικές εταιρίες με πλήρη διαφάνεια και να μειώσεις το κόστος λειτουργίας σου ως κράτος στα επίπεδα του ιδιωτικού τομέα. Συνδικαλισμός: Αφού το κάνεις αυτό, να αλλάξεις ριζικά το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τον συνδικαλισμό, τις απεργίες, τις διαδηλώσεις, τους μισθούς και τις θητείες των συνδικαλιστών κλπ Αφού λοιπόν τα κάνεις όλα αυτά, να πας στην Ευρώπη και το ΔΝΤ και να τους πεις: "Έκοψα το λαιμό μου και εξοικονόμησα 25Δις το χρόνο από λειτουργικές δαπάνες. Σας προτείνω, να μου δώσετε μια περίοδο χάριτος 10 χρόνια, όπου τα μισά χρήματα θα σας τα δίνω για να αποπληρώνω το χρέος μου, αλλά τα άλλα μισά θα τα κρατάω για να μπορέσω να μειώσω την εφορία μου στο 10%, και τον ΦΠΑ μου στο 15%. Παράλληλα θα εξορθολογήσω και το νομικό μου σύστημα και θα προσπαθήσω να μπω σε ρυθμούς ανάπτυξης προσελκύοντας με κάθε τρόπο επενδυτές. Έτσι και εσείς θα πάρετε τα λεφτά σας πίσω και εγώ θα σωθώ" Πίστεψέ με, οι ξένοι θα τρίβουν τα μάτια τους, θα συμφωνήσουν αμέσως και θα σου σφίξουν το χέρι. Αντί αυτού, εσύ σοφέ ελληνικέ λαέ, επιμένεις να ψηφίζεις Αριστερά, ώστε να ψάχνει ο Μάρδας επενδυτές ανάμεσα στους πρόσφυγες, ο Σκουρλέτης να κάνει μηνύσεις στην επένδυση χρυσού, ο Πολάκης να θάβει δημοσιογράφους, και η Θεανώ η Φωτίου να φτιάχνει γεμιστά. Και περιμένεις σοβαρά να βελτιωθεί η ζωή σου? Περιμένεις να βρει δουλειά το παιδί σου? Περιμένεις να ζήσεις αξιοπρεπώς? Θα σε στενοχωρήσω, αλλά ... ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕ! melgia

Copy the BEST Traders and Make Money : http://ow.ly/KNICZ

ΓΑΠ Ο ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ....

ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΠΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΟΜΟΛΟΓΕΙ... «ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ, ΠΑΡΕ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ»...!!!
ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ...
Έξι σχεδόν χρόνια μετά το Καστελόριζο, ο πρώην πρωθυπουργός παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή Ιστορίες του ΣΚΑΙ, στην οποία αποκάλυψε στιγμές της διαπραγμάτευσης το 2010, αλλά χωρίς μία στιγμή να κάνει την αυτοκριτική του για τα όσα έπραξε ή δεν έπραξε τελικά!

 Ιδιαίτερα επικριτικός ήταν ο πρώην πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου κατά του Κώστα Καραμανλή λέγοντας πως εάν δεν είχε υπάρξει η καταστροφιοκή πολιτική των κυβερνήσεών του, η χώρα θα μπορούσε να είχε αποφύγει την προσφυγή στους μηχανισμούς και τα Μνημόνια. Τον κατηγόρησε πως ήξερε πολλά πράγματα αλλά δεν τα έλεγε σε κανέναν, ενώ σημείωσε πως κανείς δεν ήξερε την αλήθεια για το έλλειμμα, σημειώνοντας πως ο Κώστας Καραμανλής έκανε στατιστική απάτη, ενώ από τα πυρά του δεν γλίτωσε και ο κ. Προβόπουλος για τον οποίο τόνισε πως ούτε εκείνος έλεγε τότε τα πραγματικά νούμερα. Για το περιβόητο "λεφτά υπάρχουν" ο κ. Παπανδρέου δήλωσε πως αυτό εσκεμμένα κάποιοι το παρερμήνευσαν γιατί ο ίδιος δεν είχε πει κάτι τέτοιο, αλλά πάντα έλεγε "λεφτά υπάρχουν εάν", επισημαίνοντας πως αυτό το "εάν" το απέκρυπταν.
 Όπως παραδέχθηκε ο κ. Παπανδρέου στο Νταβός συνειδητοποίησε ότι υπάρχει ένας πανικός και πως η χώρα την έχει βάψει όσα μέτρα κι αν έπαιρναν. Για την αποκάλυψη ότι στο Νταβός είχε μία μυστική συνάντηση με τον τότε επικεφαλής του ΔΝΤ, Ντομινίκ Στρος Καν σε μία κουζίνα το παραδέχθηκε, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει το περιεχόμενο της συζήτησης. Το μόνο που αποκάλυψε είναι πως μαζί με τον Στρος Καν συμφώνησαν τότε πως θα πρέπει να υπάρξει ένας ευρωπαϊκός μηχανισμός διάσωσης, επισημαίνοντας πως ακόμα και ο ίδιος ο κ. Στρος Καν δεν θεωρούσε τη συμμετοχή του ΔΝΤ απαραίτητη, αλλά μόνο σε τεχνική βοήθεια. Προκειμένου να μην μπει το ΔΝΤ στην Ελλάδα, σημείωσε πως συναντησε τους πάντες, όπως τον κ. Πούτιν, τον πρωθυπουργό της Κίνηας, τους Σαουδάραβες, τον πρωθυπουργό της Νορβηγίας, προκειμένου να βρει τρόπους χρηματοδότησης, αλλά κανείς δεν ήταν διατεθειμμένος να αγοράσει ελληνικά ομόλογα. Αποκάλυψε επίσης πως το ΔΝΤ είχε έρθει στην Ελλάδα το 2005, με τον συντονιστή κ. Μπάνετζι, ο οποίος σύμφωνα με τον πρωην πρωθυπουργό, είχε προτείνει στην κυβέρνηση Καραμανλή δημοσιονομικά μέτρα και είχε δώσει συμβουλές, έτσι η Ελλάδα να μην φτάσει στα πρόθυρα χρεοκοπίας.
Αναφορικά με το εάν υπήρχε φόβος ανατροπής του πολιτεύματος εκείνη την εποχή, ο κ. Παπανδρέου δήλωσε πως "εδώ υπήρχε αμφισβήτηση και υπήρχε και βία για τα αυτονόητα της Δημοκρατίας". Ωστόσο, σημείωσε πως τότε δεν θεώρησε πως η χώρα απειλείται από πραξικόπημα, αλλά αποκάλυψε πως υπήρχψαν δυνάμεις παρακρατικές, δυνάμεις αποστράτων ή διάφορες δυνάμεις που ήθελαν να δημιουργήσουν μία κατάσταση έκρυθυμη και αποσύνθεσης της ελληνικής κοινωνίας και των θεσμών.
 Αποκάλυψε επίσης πως τον Οκτώβριο του 2010 η κα Μέρκελ και ο κ. Σαρκοζί έθεσαν το θέμα να αφαιρεθεί η ψήφος στις χώρες που μπαίνουν σε πρόγραμμα προσαρμογής με μοναδική λογική να τιμωρήσουν την Ελλάδα και να παραδειγματίσουν τις άλλες χώρες. Όπως δήλωσε τότε απάντησε στην κα Μέρκελ "αν επιμείνετε σε αυτό σας παραδίδω τα κλειδιά της χώρας και τα λεφτά και κάντε καλά". Για το τηλεφώνημα που έγινε στις 15 Ιουνίου του 2011 στον κ. Σαμαρά, ο κ. Παπανδρέου τόνισε πως του είπε πως είναι διατεθειμένος να φτιάξει μία κυβέρνηση συνεργασίας ακόμα και να μην είναι ο ίδιος πρωθυπουργός και εκείνος διέρρευσε πως ήθελε ο κ. Παπανδρέου να παραιτηθεί και να προχωρήσει σε εκλογές. Για το βράδυ στις Κάννες ο κ. Παπανδρέου χαρακτήρισε υπερβολές πως έβριζε ο κ. Σαρκοζί και πως έκλαιγε η Άνγκελα Μέρκελ, σημειώνοντας πως για την πιθανότητα δημοψηφίσματος είχε ενημερώσει ένα μήνα πριν τους ευρωπαίους εταίρους και μάλιστα τότε η κα Μέρκελ είχε δείξει κατανοήση, αλλά ο κ. Σαρκοζί ήταν έξαλλος, γιατί όπως είπε, πιθανότατα του χάλασε το πάρτι των G20.
 Παραδέχθηκε πως στο ταξίδι της επιστροφής από τις Κάννες υπήρξε η πρώτη ρωγμή στην κυβέρνησή του για το δημοψήφισμα με τον Ευάγγελο Βενιζέλο να διαφωνεί. Όπως σημείωσε είχαν αρχίσει ήδη οι ανταρσίες και εάν προσπαθούσε να περάσει το δημοψήφισμα, τότε αυτό δεν θα περνούσε και θα πήγαινε η χώρα σε εκλογές.



 Πηγή:
stoxos.gr

ΒΛΑΜΜΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΥΑΛΑ....


Επιτέλους! Ένα μέτρο που βλάπτει απ' ευθείας τον πλούτο, ενώ αφήνει στο απυρόβλητο την πλατιά φτώχεια: ΦΠΑ στο 24%!
 Ποιοί μπορούν ακόμα να ψωνίζουν; Οι πλούσιοι.
Άρα ποιοί θα πληρώσουν τον αυξημένο φόρο; Αυτοί που ψωνίζουν. Δηλαδή οι πλούσιοι! Αυτή η μεγαλειώδης σε σύλληψη σκέψη επιτεύχθηκε μετά από την  σκληρή ''διαπραγμάτευση'' με τους ''θεσμούς'',..μετά από εντολή του Μεγάλου Ηγέτη, του Φωτεινού Ήλιου της ευρωπαϊκής αριστεράς, του Υπέρλαμπρου Άστρου και Τελικού Κατακτητή των διαπραγματεύσεων. Είναι ο μόνος ηγέτης που τολμάει να (λέει πως) διαπραγματεύεται για κάτι που έχει ήδη υπογράψει από το καλοκαίρι. Είναι το καμάρι της παγκόσμιας αριστεράς. Είναι το θηρίο που δεν διστάζει να διαπραγματεύεται 17 ώρες. Είναι αυτός που φήμες λένε πως θα τολμήσει να πάει στο εξωτερικό -ίσως γι αυτό να πήγε και χθες ευσπευσμένως στην Γαλλία- να του ζωγραφίσουν ένα μόνιμο tattoo με επιχείλιο έρπη,
..ή έναν καινούργιας τεχνοτροπίας, αυτοκόλλητο και αφαιρούμενο. Είναι το προτελευταίο μέτρο για να ολοκληρωθεί στο ακέραιο το έργο της κυβέρνησης όπως αυτή το υποσχέθηκε στον ελληνικό λαό στις εκλογές του Σεπτεμβρίου. Την άλλη βδομάδα με την εισαγωγή στην Βουλή για συζήτηση και ψήφιση των νομοσχεδίων ασφαλιστκού και φορολογικού, ..η εξάχρονη περιπέτεια της χώρας μέσα στα σκοτάδια των μνημονίων τελειώνει, και μπαίνουμε στο άπλετο φως της ανάπτυξης και της ανάκαμψης. Τα νομοσχέδια μάλιστα αυτά θα πάνε στη Βουλή -πάντα με εντολή του Μεγάλου Ηγέτη και Φωτεινού Ήλιου- όχι με την μορφή του κατεπείγοντως όπως τα προηγούμενα,
..αλλά με την κανονική μορφή, όπως τότε που είμασταν αυτεξούσιο κράτος και νομοθετούσαμε από μόνοι μας. Με το πάσο μας και το ραχάτι μας. Οι κακές βέβαια γλώσσες λένε πως αυτό γίνεται επίτηδες, επειδή τα νομοσχέδια εισάγονται χωρίς να έχουν συμφωνήσει οι ''θεσμοί''-αφεντικά,
..ούτως ώστε μέχρι να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις τους με το πάσο μας και το ραχάτι μας,
..να έχουν στο ενδιάμεσο προλάβει να βγάλουν τις τελικές τους αποφάσεις τ' αφεντικά,
..αποφάσεις που θα ενσωματωθούν στα νομοσχέδια -πάντα με εντολή και επίβλεψη του Λαμπρού Μπροστάρη- και θα ψηφιστούν, για νάναι κι η πίτα ολάκερη κι ο σκύλος χορτάτος.
Έτσι ο Μεγάλος Ηγέτης και Μαδημένη Αλεπού θα έχει παραστήσει στους ιθαγενείς τον ατρόμητο επαναστάτη που αψηφάει την θέληση των κατακτητών, ..ενώ συγχρόνως θα εξακολουθήσει να είναι πειθήνια δουλίτσα της Νέας Τάξης πραγμάτων της Ευρωπαϊκής τοκογλυφικής Ένωσης.
Όπως και νάχει όμως, οι ''διαπραγματεύσεις'' θα συνεχιστούν όσο υπάρχουν ηλίθιοι ιθαγενείς,
..και ο Μεγάλος Ηγέτης θα περνάει σιγά-σιγά και ηρωϊκά στην αχλύ του μύθου,
..και θα πορεύεται πλησίστιος στην αθανασία της Ιστορίας,
..όπου και θα καταγραφεί ως ο Μεγάλος Μπαγάσας,
..και Τέλειος Ψεύτης!..

* Το blog ζητάει συγγνώμη απ' τον Κώστα Μουρσελά για την παραφθορά του τίτλου του εξαίσιου μυθιστορήματός του ''Βαμμένα κόκκινα μαλλιά''.

mandatoforos.blogspot.gr

"ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ"....ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ....ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ;


Φτάνοντας στον προθάλαμο ενός νέου μνημονίου, η παράμετρος που είναι νέα στην εξίσωση είναι οι "πρόσφυγες". Και συγκεκριμένα νέοι φόροι με μεγαλύτερη εξαθλίωση των πολιτών, έχοντας ταυτόχρονα έναν τεράστιο αριθμό ανθρώπων που έχει μόνο "κόστος" και δεν έχει καμία συμμετοχή στα χαράτσια.

Terminology first. Σύμφωνα με την πιο επίσημη εκδοχή:
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
σύμφωνα με τη Σύμβαση του 1951 και το Πρωτόκολλο του 1967
Για το Καθεστώς των Προσφύγων
ΣΤ ́ Έκδοση
Αθήνα 2009


Άρθρον 31. Αι Συμβαλλόμεναι Χώραι δεν θα επιβάλλουν ποινικάς κυρώσεις εις πρόσφυγας λόγω παρανόμου εισόδου ή διαμονής, εάν ούτοι προερχόμενοι απ' ευθείας εκ χώρας ένθα η ζωή ή η ελευθερία αυτών ηπειλείτο, εν τη εννοία του άρθρου 1, εισέρχωνται ή ευρίσκωνται ήδη επί του εδάφους αυτών άνευ αδείας, υπό την επιφύλαξιν πάντως ότι ούτοι αφ' ενός μεν θα παρουσιαστούν αμελλητί εις τας αρχάς αφ' ετέρου δε θα δώσουν επαρκείς εξηγήσεις περί της παρανόμου αυτών εισόδου ή διαμονής.

Άρθρον 28. Αι Συμβαλλόμεναι Χώραι θα χορηγούν, εις τους νομίμως διαμένοντας επί του εδάφους αυτών πρόσφυγας, ταξιδιωτικά έγγραφα δι' ών θα δικαιούνται ούτοι να ταξιδεύουν εκτός των συνόρων των Χωρών αυτών.

Βλέπουμε λοιπόν πως για τη χώρα μας δεν υπάρχει κανένας πρόσφυγας, καθώς δεν προέρχεται απ' ευθείας από χώρα που απειλείται η ελευθερία και η ζωή τους, αλλά λαθρομετανάστες μια που δεν έχουν επίσημα ταξιδιωτικά έγγραφα που θα έπρεπε να τους προμηθεύσει η πρώτη χώρα εισόδου πχ Τουρκία.

Βλέπουμε επίσης πόσο αίολη είναι η σύγκριση με το '22, γιατί εκτός από ομοεθνείς, η Ελλάδα ήταν η πρώτη χώρα εισόδου και απειλούταν η ζωή τους. Έστω και αν η σύμβαση είναι μεταγενέστερη.

Και πάμε τώρα στην ουσία, όπως μας αφήνουν να τη δούμε ή αν θέλετε, όπως έντεχνα μας τη φωτίζουν. Και τι πιο έγκυρο από την εκπομπή του κ. Παπαχελά του ΕΛΙΑΜΕΠ των Τσούκαλη (Bilderberg), Βερέμη και Βουρλούμη.

Εκπομπή Ιστορίες - 1/3/2016

Υπουργός εξωτερικών κ.Κοτζιάς:
Εκτός από τον "ιδιαίτερο" τρόπο που απευθύνεται στον Παπαχελά (τα λέμε ιδιαιτέρως να τα πούμε και δημοσίως, κ. Αλέξη μου), αναφέρει σαφώς πως οι "πρόσφυγες" προέρχονται από Λίβανο, Ιορδανία, Μαρόκο και οι Αφγανοί που είχαν εγκλωβιστεί στο Ιράν.

Πρώην Ευρωπαίος Διαμεσολαβητής Νικηφόρος Διαμαντούρος:
«το προσφυγικό δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται από τη λογική, ποιος θα πάρει πόσους. Εκείνο το οποίο είναι πολύ ευρύτερο, είναι το ότι η Ευρώπη και η χώρα μας, είναι γηράσκουσες κοινωνίες. Υπάρχει μία πάρα πολύ μεγάλη δημογραφική κάμψη, η οποία προοιωνίζει πολύ κακές εξελίξεις, διότι το 2050-2060 δεν αποκλείεται η ΕΕ να έχει χάσει 50 εκατομμύρια πληθυσμό».

Στη συνέχεια υποστηρίζει ότι «όταν έχεις μία δημογραφική κάμψη, είναι δύο οι λύσεις: Ή θα προωθήσεις μία λογική και μία πολιτική ενίσχυσης των γεννήσεων, η άλλη λύση είναι να προετοιμαστείς πολιτισμικά και λογικά να δεχθείς πληθυσμούς οι οποίοι θα  προέρχονται έξωθεν. Αυτό δεν συμβαδίζει με μία ξενοφοβική λογική η οποία θέλει να σηκώνει φράχτες και να αποκλείει κόσμο».

Εμείς δεν διαλέγουμε μία πολιτική ενίσχυσης των γεννήσεων, αλλά μία ασφυκτική πίεση σε όσους κάνουν παιδιά, όπως τεκμήρια και φορολόγηση ίδια με όσους δεν έχουν, αλλά διαλέγουμε να υποδεχθούμε πληθυσμούς που προέρχονται έξωθεν.

Ο Θεός μαζί μας.

Σημείωση: Ευχαριστώ πολύ τον Κ.Λ. για τη βοήθειά του να γράψω τα παραπάνω.
http://proslalia.blogspot.gr/2016/04/blog-post_42.html

ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΑΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ,ΣΤΟΝ ΛΑΟ....τόσο απλά.

Το πείραμα στην Ελλάδα ήταν η μεταβίβαση του τεραστίου ιδιωτικού χρέους της τραπεζοκρατίας, στους φορολογούμενους!
Η Ελλάδα επιλέχθηκε για να μετρηθεί ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπιζε διεθνώς το τραπεζικό σύστημα.Αυτό ισχυρίζεται ο γνωστός οικονομολόγος και εκδότης των Aegean Times κος Γιώργος Αδαλής, στην εκπομπή Take the money & run, της Φωτεινής Μαστρογιάννη.
 Ο κος Γιώργος Αδαλής έχει προβλέψει πολλάκις την εξέλιξη της Ελληνικής οικονομίας, ενώ η άποψή του, κατά τον ίδιο, χαρακτηρίζεται ως «αιρετική»....Σύμφωνα με τον κο Αδαλή, στη συμφωνία GATT στο Γύρο της Ουρουγουάης, οι χώρες πήραν αποφάσεις για την αγροτική οικονομία και γενικώς για το εμπόριο. Ο Γύρος αυτός υπήρξε η αρχή του τέλους της Ελληνικής οικονομίας. Οι κυβερνήσεις του Ανδρέα Παπανδρέου συμφώνησαν σε αυτό που ήθελε η ΕΕ για την Ελλάδα που ήταν ένας πολύ στενός πρωτογενής τομέας με μείωση του αριθμού των αγροτών από τις 900.000 που ήταν τότε σε 350.000. Η μείωση αυτή πραγματοποιήθηκε μέσω των επιδοτήσεων κτλ. Στα πλαίσια αυτά έγιναν αναδιαρθρώσεις καλλιεργειών που ήταν αποτυχημένες όπως ήταν αυτή που έγινε με τον καπνό από την ποικιλία τσεμπέλι στην ποικιλία Virginia. Στο δευτερογενή τομέα η ΕΕ δεν ήθελε η Ελλάδα π.χ. να παράγει αυτοκίνητα γιατί η παραγωγή αυτοκινήτων ανήκε σε άλλες χώρες όπως είναι π.χ. η Γερμανία, η Γαλλία κτλ. ενώ η Ελλάδα συμφώνησε να τα αγοράζει από τους εταίρους. Το ίδιο συνέβηκε και με την αλιεία. Στη βιοτεχνία και στη βιομηχανία μειώθηκε η παραγωγή και δημιουργήθηκε μία οικονομία εικονικής πραγματικότητας. Μετά τη δεκαετία 1990-2000, το ΑΕΠ έφθασε στα 235 δισ. Ευρώ το 2004 όπου το 67% προέρχονταν από την κατανάλωση. Μόνο το 33% προέρχονταν από όλους τους παραγωγικούς κλάδους.Η κατάσταση αυτή δεν αποτέλεσε επιλογή της Ελλάδας. Η φούσκα αυτή προήρθε από τη συμφωνία της GATT με κοινή συναίνεση της ΕΕ και των δομών της και αργότερα συμφωνήθηκε ότι η Ελλάδα δεν πρέπει να φοβάται γιατί με την είσοδό της στο Ευρώ θα είχε αποπληθωρισμό και φτηνό χρήμα ενώ θα είχε έσοδα από υπηρεσίες όπως είναι π.χ. ο τουρισμός, ο οποίος όμως είναι ένας τομέας με μεγάλη μεταβλητότητα.
Όλοι οι υπουργοί και οι πρωθυπουργοί της χώρας μας από το 1991 και μετά, γνώριζαν τι σχεδιάζουν οι άλλοι και γνώριζαν πολύ καλά τι έρχεται. Ο ελληνικός λαός δεν ρωτήθηκε ούτε για την είσοδο στο Ευρώ ούτε για την είσοδο στην ΕΕ.
Η Ελλάδα επιλέχθηκε για να μετρηθεί ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπιζε διεθνώς το τραπεζικό σύστημα, όπου εδώ θα πρέπει να διευκρινισθεί ότι με τραπεζικό σύστημα εννοούνται οι τράπεζες που δανείζουν άλλες τράπεζες ή δανείζουν άλλες χώρες. Όταν καταργήθηκε ο κανόνας του χρυσού, εφευρέθηκε ένας άλλος κανόνας ο οποίος ήταν η δημιουργία χρήματος μέσω χρέους. Όμως αυτό είχε κάποιους περιορισμούς, οι τράπεζες δεν μπορούσαν να δανείζουν πέραν ενός ορίου που είχε θεσπισθεί σε σχέση με τα υπαρκτά κεφάλαιά τους. Οι τράπεζες δάνειζαν χρήματα πάνω από το όριο που έπρεπε αλλά επίσης, δάνειζαν χρήματα που όμως δεν είχαν.
Έπρεπε λοιπόν να βρεθεί ένας τρόπος να καλυφθεί η ιδιωτική αυτή ζημιά. Έτσι δημιούργησαν έναν καινούριο κανόνα αλλά έπρεπε να βρεθεί ένα πραγματικό περιβάλλον για να γίνει το πείραμα. Πριν την Ελλάδα το πείραμα έγινε στην Ουγγαρία με την κυβέρνηση Ορμπαν όπου έριξαν τον Ορμπαν αλλά οι Ούγγροι τον επανέφεραν. Η Ουγγαρία όμως ήταν μία χώρα εκτός του σκληρού πυρήνα του Ευρώ και ήθελαν μία χώρα εντός Ευρώ. Δεν επέλεξαν την Πορτογαλία ή μία χώρα της κεντρικής Ευρώπης. Επέλεξαν την Ελλάδα για ένα και μοναδικό λόγο που ήταν η Τράπεζα της Ελλάδος και στην οποία θα μπορούσαν να είχαν πλήρη έλεγχο γιατί ανήκε στους ίδιους. Η Ελλάδα από το 1836 και μετά δεν είχε δική της κεντρική τράπεζα.(εδώ περισσότερα)
Θα πρέπει στο σημείο αυτό να διευκρινισθεί ότι το ΔΝΤ δεν είχε αντικρουόμενα συμφέροντα με την ΕΕ αλλά ήταν όλοι μαζί. Το 1954 στην Καταστατική Χάρτα της Συνθήκης της Ρώμης στην οποία ιδρύθηκε η ΕΟΚ, υπάρχει ένας κοινός πυλώνας που ισχύει μέχρι σήμερα. Σύμφωνα με αυτόν η ΕΕ μπορεί να ασχοληθεί με τα του δημοσίου τομέα π.χ. συντάξεις, μισθούς ΔΥ κτλ, απαγορεύεται όμως η ενασχόληση με τα του ιδιωτικού τομέα. Γι’αυτό όταν ένα κράτος επιχορηγεί μία ιδιωτική επιχείρηση παίρνει πρόστιμο από την ΕΕ όπως συνέβη και με την περίπτωση της Ολυμπιακής.
 Πήραν δηλαδή έναν πεθαμένο οργανισμό (το ΔΝΤ) που είχε τρεις πελάτες, με την Τουρκία πριν την Ελλάδα και αυτό έγινε όχι γιατί έλειπαν τα 30 δις Ευρώ από τα πρώτα 120 δις από την ΕΕ αλλά γιατί το ΔΝΤ ως δανειστής θα μπορούσε να επικυριαρχήσει στον ιδιωτικό τομέα βάζοντας ανθρώπους σε καίριους τομείς του ιδιωτικού τομέα και στα υπουργεία που τον ελέγχουν.Το 2009, η Ελλάδα δεν είχε τραπεζικό πρόβλημα, οι τράπεζες όλης της Ελλάδας καλπάζανε. Είχανε πάρει μερίδιο σε όλες τις χώρες των Βαλκανίων και την Τουρκία, είχαν δε υπερκέρδη. Αντιθέτως, οι τράπεζες στη Δανία είχαν πρόβλημα το 2008, μην ξεχνάμε ότι 10 τράπεζες στη Δανία έχουν κλείσει.
Το Λουξεμβούργο, όσον αφορά το δημόσιο χρέος, είχε χειρότερο πρόβλημα από εμάς. Όταν οι Έλληνες είχαν 37.000 Ευρώ χρέος κατά κεφαλή, οι Λουξεμβούργιοι είχαν 3.053.000 Ευρώ κατά κεφαλή. Το αστείο και τραγικό ταυτόχρονα, είναι ότι μας έστειλαν τον Λουξεμβούργιο να κάνει σε εμάς μάθημα για την κρίση χρέους και δεν βρέθηκε κανένας να του πει να συμμαζέψει τη χώρα του.
Οι Γερμανοί μας κυβερνούσαν πάντα από τη βασιλεία του Όθωνα, τους Γλύξμπουργκ μέχρι τη διακυβέρνηση Σημίτη.Το ποσοστό του 17% που είχε η Γερμανία στις ελληνικές δημόσιες επενδύσεις, ανέβηκε στο 80% όταν ο Σημίτης παρέδωσε την εξουσία. Έτσι χάσαμε και πολλούς συμμάχους ενώ το πουλέν της Γερμανίας δεν είναι η Ελλάδα αλλά η Τουρκία.Από το 1823 μας δανείζουνε και για κάθε εκατομμύριο που παίρνουμε, εισπράττουμε μόνο το 25-30%. Τα δάνεια που πήραμε τότε τα αποπληρώσαμε πριν μερικά χρόνια.
Η δε Τράπεζα της Ελλάδος είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο και υπάρχει νόμος σύμφωνα με τον οποίο το Ελληνικό δημόσιο μπορούσε να κατέχει μόνο μέχρι το 30%. Τώρα υπάρχει νόμος που λέει ότι μπορεί να κατέχει μέχρι το 8% και μεσούσης της κρίσης το 2012 άρχισαν να ψηφίζουν στις συνελεύσεις μέχρι και αλλοδαποί που έχουν μετοχές ενώ παλιά ψήφιζαν μόνο οι γηγενείς Έλληνες.
Η κρίση τους ξεσκέπασε. Να βρεθεί ένας υπουργός οικονομικών και ένας πρωθυπουργός να πει ότι τους τελευταίους 20 διοικητές της ΤτΕ τους διόρισε αυτός χωρίς να πάρει τηλέφωνο έναν από τους μεγαλοιδιοκτήτες της που είναι η Blackrock και η Berger Bergmann.
 Ας μας πει κάποιος γιατί η Γερμανία έχει δημόσια κεντρική τράπεζα αλλά και άλλες χώρες όπως ο Καναδάς κτλ. Το πείραμα ήταν η μεταβίβαση του τεράστιου ιδιωτικού χρέους που δημιούργησε η τραπεζοκρατία και ο αλόγιστος δανεισμός που έφθασαν να δανείζουν ως και τους εξωγήινους γιατί δεν εξηγείται αλλιώς το ύψος του χρέους.
Θέλουν να μεταβιβάσουν το ιδιωτικό χρέος στους πολίτες. Ποια οικονομική θεωρία υποστηρίζει κάτι τέτοιο; Όταν οι τράπεζες είχαν υπερκέρδη τα έδιναν στους πολίτες; Γιατί οι πολίτες να πληρώσουν τις ζημιές των τραπεζών;
 Η ελληνική οικονομία είχε πρόβλημα αλλά όχι τόσο μεγάλο ώστε να μπει σε επιτήρηση. Σε μεγάλη επιτήρηση πρέπει να μπει η Γερμανία γιατί το μεγάλο πρόβλημα της οικονομίας της ΕΕ κρύβεται στα σπλάχνα της γερμανικής οικονομίας.Εάν η Ελλάδα δεν ήθελε να είναι το πειραματόζωο έπρεπε από το 2010 να είχε επιστρέψει στη δραχμή. Σήμερα, εάν κάποιος θέλει να λύσει το πρόβλημα είναι υπόθεση 48 ωρών και σε 6 μήνες η Ελλάδα επανέρχεται στο 2009. Εάν κάποιος απειλούσε το 2010 με έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ η Ελλάδα δεν θα είχε κανένα πρόβλημα. Άλλωστε αυτοί που τότε μας εκβίαζαν ότι π.χ. θα έκαναν πόλεμο με την Τουρκία, εξακολουθούν να μας εκβιάζουν με το ίδιο πρόσχημα έξι χρόνια μετά και θα εξακολουθούν να το κάνουν και θα το κάνουν συνέχεια.Όλα αυτά είναι δημιουργήματα που γίνονται σε υπόγεια τραπεζών. Ο Ελληνας πολίτης ακόμα δεν έχει καταλάβει τι έχει συμβεί στην οικονομία και πώς φτάσαμε μέχρι εδώ. Έχει υποστεί προπαγάνδα και πλύση εγκεφάλου και πιστεύει ότι αυτή η ιστορία θα τελειώσει.
Όσον αφορά τη δραχμή είναι παραμύθι ότι δεν θα έχουμε ούτε φάρμακα ούτε πετρέλαιο. Πότε η Ελλάδα εισήγαγε πετρέλαιο για τελευταία φορά; Στη δραχμή το πετρέλαιο θα είναι πιο φτηνό γιατί εισάγεται από το Βαρδινογιάννη και το Λάτση που τώρα το βρίσκουν ακριβό. Άμα η Ελλάδα πάει στη δραχμή θα πάψει ο Βαρδινογιάννης και ο Λάτσης να έχουν λεφτά;
Οι Ελληνες να κάτσουν να σκεφθούν πως ζούσαν με τη δραχμή και πως με το ευρώ. Να αναλογισθούν εάν ήταν έτοιμοι να δεχθούν ένα βαρύ τραπεζογραμμάτιο όπως το ευρώ. Το κουτί με τα σπίρτα κόστιζα 10 δρχ. και σήμερα κοστίζει 1 Ευρώ δηλαδή 341 δρχ.Δυστυχώς όμως στην Ελλάδα μιλάνε για την οικονομία οι μη ειδικοί π.χ. γεωπόνοι, τηλεβιβλιοπώλες, φαρμακοποιοί, υπάλληλοι της Εθνικής Τράπεζας που δεν πήγαν ποτέ να δουλέψουν στην τράπεζα, μόνιμα άνεργοι, γιατροί κτλ. Στο εξωτερικό μιλάνε οι ειδικοί. Ο λαός θα πρέπει να καταλάβει ότι δεν μπορεί να ξεφύγει χρησιμοποιώντας του πολιτικούς. Πρέπει να προκηρύξει εκλογές χωρίς κόμματα όπως έγινε το 1908. Να ψηφισθεί ένας νόμος όπου όσοι διατέλεσαν υπουργοί οικονομικών και πρωθυπουργοί να απαγορεύεται να ξανασυμμετέχουν στις εκλογές. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάποιος υπουργός οικονομικών εάν δεν έχει τις «ευλογίες» των εταιριών και των τραπεζών. Ο σημερινός υπουργός Τσακαλώτος είναι και επενδυτής σε μία από αυτές τις τράπεζες (Blackrock) ενώ θα έπρεπε να ντρέπεται ενώ κάποιοι ανόητοι πάνε και τον ψηφίζουν. Το αισιόδοξο είναι ότι ενώ κάποιοι προσπαθούν να καταστρέψουν ολοσχερώς την ελληνική οικονομία, δεν μπορούν να το κάνουν γιατί ο Έλληνας είχε προβλέψει βαθιά μέσα του όλα αυτά που έρχονται και έχει «καβάντζες» Ο θυμόσοφος Έλληνας και αυτά είχε προβλέψει και αυτά που έρχονται με τα εθνικά θέματα και σε αυτά θα αντιδράσει όπως αντέδρασε στο παρελθόν. Προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο Έλληνας έχει γίνει ράθυμος και ότι δεν είναι ο ίδιος με τον Έλληνα που τα έβαλε με δύο αυτοκρατορίες – της Ρώμης και του Γ’ Ράιχ.
Είναι όμως ο ίδιος Έλληνας και είναι αυτός που θα βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά.
Ο κος Αδαλής έκλεισε τη συνέντευξη με την ελπίδα ότι αυτή τη φορά ο Έλληνας πρέπει να απαλλαγεί από τους γόνους και τις θυγατέρες που του ρουφάνε το αίμα τα τελευταία 60 χρόνια.
 Ολόκληρη την εκπομπή μπορείτε να την παρακολουθήσετε εδώ
Πηγή

ΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης.Κεντρικός δρόμος μεγάλης ελληνικής πόλης.
Οι ανώνυμοι έχουν γίνει απρόσωποι και τα βλέμματα χαμένα στην νιρβάνα της ανυπαρξίας και της παρακμής.
Αλήθεια ποιος ενδιαφέρεται να σώσει αυτόν τον τόπο ?Οι πολιτικοί ενδιαφέρονται για τις καρέκλες τους. Οι στρατιωτικοί για τις καριέρες τους και την σύνταξη τους. Οι ιεράρχες για τα αξιώματα και τα άμφια τους. Οι δικαστές για την προστασία των… δικών τους δικαιωμάτων. Και ο κόσμος ? Αυτός για τις καφετιέρες, τα μπαράκια, τις διακοπές του, τα γυμναστήρια, (προπαντός η σιλουέτα), την εκκεντρική εμφάνιση καθώς ο καθένας θέλει να δείξει ότι είναι κάτι ξεχωριστό και φυσικά τα φιγουρατζίδικα κινητά και τετράτροχα.Και παραδίπλα οι διάφοροι πατριδοκάπηλοι, ορθόδοξοκάπηλοι που «καίγοντια» για την τσέπη τους και απέναντι τους οι αμείλικτοι διώκτες κάθε πατριωτικής κίνησης με το «αυτοκόλλητο» του φασίστα και του ρατσιστή, μην τυχόν και μιλησεις για πατρίδα και Ορθοδοξία.Υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται να σώσει αυτόν τον τόπο που έγραψε τρισχιλιετή ιστορία, που κάποτε όταν έλεγες στο εξωτερικό ότι είσαι Έλληνας σου έβγαζαν το καπέλο ?Σήμερα όταν λες ότι είσαι Έλληνας, αποσπάς ειρωνεία και χλευασμό.Πριν λίγες μέρες κάποιος γνωστός ιεροκήρυκας φώναζε από τον κυριακάτικο άμβωνα με μεγαλόσχημο ύφος ότι ο Θεός επιτρέπει αυτό το κατάντημα μας γιατί δεν ξέρουμε πως μπορεί να μας…βγει σε καλό!Όχι κύριε! Ο Θεός δεν τα επιτρέπει όλα αυτά. Εμείς τα επιτρέπουμε και η ευθύνη είναι δική μας για το κατάντημα μας και κανενός άλλου!Η Κωνσταντινούπολη έπεσε από την πολιτική προδοσία και την θρησκευτική αποστασία.Τα ίδια «μικρόβια» και σήμερα κατατρώγουν την Ρωμιοσύνη!
Δική μας ευθύνη η καταστροφή. Δική μας ευθύνη και η σωτηρία.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΟΜΒΑ ΓΙΑ ΕΝΦΙΑ....

Απόφαση-βόμβα για ΕΝΦΙΑ: Δείτε ποιος ακυρώνει τον φόρο και πώς θα γίνεται η αποζημίωση

enfia-foros-akinitwn-sumvoulio-epikrateiasΤι απόφαση ακυρώνει τον ΕΝΦΙΑ και τι προβλέπεται για αποζημίωση από τον φόρο ακινήτων; Απόφαση-κόλαφος για τον ΕΝΦΙΑ που ανατρέπει πολλά δεδομένα για τον φόρο ακινήτων. Μια απόφαση ανοίγει τον δρόμο σε εκατομμύρια φορολογουμένους–με τη σφραγίδα, μάλιστα, του Συμβουλίου Επικρατείας– να αμφισβητήσουν το φόρο των ακινήτων τους προσκομίζοντας οι ίδιοι αποδεικτικά στοιχεία, τα οποία η φορολογική διοίκηση, με βάση την απόφασή του, θα πρέπει να αποδεχτεί και να συνεκτιμήσει. Πρόκειται για την υπ’ αριθμόν 86/15 απόφαση του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου, η οποία ελήφθη, μάλιστα, σε πιλοτική δίκη, η οποία, όπως εκτιμούν έμπειροι νομικοί, ανοίγει διάπλατα τον δρόμο της διεκδίκησης αποζημίωσης για τους Έλληνες πολίτες σχετικά με τον εξοντωτικό και εξωπραγματικό φόρο ακινήτων που πλήρωσαν τόσα χρόνια. Η σημαντικότητα της απόφασης εδράζεται στο ότι, πλέον, η διεκδίκηση αποζημίωσης δεν θα στηρίζεται στη διαφορά στις αντικειμενικές αξίες, αλλά στην εκτίμηση ορκωτού εκτιμητή για την πραγματική αξία του ακινήτου τους. Το δικαστήριο δέχτηκε για πρώτη φορά στα χρονικά ότι δικαιούται να το πράξει ο φορολογούμενος. Δεν δικαιούται να απορρίπτει η ΔΟΥ Όπως εξηγεί ο δικηγόρος Γιάννης Κυριακόπουλος,η απόφαση αυτή του Συβουλίου της Επικρατείας είναι ιδιαιτέρως σοβαρή, καθώς θίγει την πεμπτουσία του προβλήματος του προσδιορισμού της φορολογητέας αξίας των ακινήτων, όχι περιστασιακά, ούτε με βάση το εάν η εκάστοτε αντικειμενική αξία οφείλει να προσαρμόζεται ή όχι, όπως έκριναν άλλες συναφείς αποφάσεις: Αυτό που αναδεικνύεται είναι η δυνατότητα του φορολογουμένου να αμφισβητήσειτη φορολογητέα αξία ακινήτων, όπως έχει προσδιοριστεί στο εκκαθαριστικό σημείωμα-δήλωση ΦΑΠ βάσει του αντικειμενικού τρόπου προσδιορισμού αγοραίας αξίας, και, στη συνέχεια, να ζητήσει από το δικαστήριο, με προσφυγή του κατά της σχετικής απορριπτικής πράξης του προϊσταμένου της αρμόδιας ΔΟΥ, τον εκ μέρους του προσδιορισμό της, προσκομίζοντας την εκτίμηση επαγγελματία ορκωτού εκτιμητή, η οποία θα διεξαχθεί με τα κριτήρια της εκτιμητικής επιστήμης Ισχύουν στην Ευρώπη Οι Έλληνες φορολογούμενοι ζητούσαν, λοιπόν, από το Συμβούλιο της Επικρατείας τα αυτονόητα, που ισχύουν στο διεθνές στερέωμα:Σημειωτέον ότι οι αντίστοιχες φορολογικές νομοθεσίες στο εξωτερικό (ειδικά στις ΗΠΑ και στη Γαλλία) προβλέπουν πάντα το δικαίωμα του φορολογουμένου να αμφισβητεί την αξία που υπολόγισε η φορολογική αρχή για ένα ακίνητο. Άλλωστε, όπως εξηγεί ο κ.Κυριακόπουλος,ο υπολογισμός της αξίας των ακινήτων για τον ΕΝΦΙΑ δεν είναι ίδιος με την «αντικειμενική αξία» που εφαρμόζουν οι συμβολαιογράφοι ή οι λογιστές και στηρίζεται αποκλειστικά στις πληροφορίες που υπάρχουν στις δηλώσεις Ε9. Αυτός ο τρόπος υπολογισμού δεν είναι διαθέσιμος στον φορολογούμενο και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να ελεγχθεί αν έχει εφαρμοστεί σωστά ο νόμος, καθώς μόνο οι υπάλληλοι των ΔΟΥ έχουν πρόσβαση στους συντελεστές, βάσει των οποίων έχει γίνει ο υπολογισμός της αξίας των ακινήτων. Σε κάθε περίπτωση,όμως, ο κάθε φορολογούμενος δικαιούται να φορολογηθεί στην πραγματική αξία του ακινήτου του. Το σκεπτικό Το δικαστήριο, λοιπόν, ήρθε και ξεκαθάρισε πως,πλέον, ο φορολογούμενος μπορεί να αντιλέγει βασίμως σε αυτό που θεωρεί το κράτος«αξία του ακινήτου του». Αναφέρει, στο σκεπτικό του, στο υπ’ αριθμόν 9:«Επειδή, όπως έχει παγίως κριθεί, οι ανωτέρω διατάξεις του άρθρου 41 του ν. 1249/1982 δεν είναι αντίθετες με το Σύνταγμα, αφού με αυτές δεν θεσπίζεται αμάχητο τεκμήριο προσδιορισμού της αξίας των εν λόγω ακινήτων, δεδομένου ότι ο φορολογούμενος δύναται με δική του πρωτοβουλία να αποστεί από την εφαρμογή του αντικειμενικού τρόπου προσδιορισμού της αγοραίας αξίας, ζητώντας από το δικαστήριο, κατά την παράγραφο 6 της ως άνω διατάξεως, τον εκ μέρους του προσδιορισμό της. Κατ” αναλογία, και οι διατάξεις των άρθρων 32 και 34 του ν. 3842/2010,με τις οποίες, επίσης, παρέχεται στον φορολογούμενο η δυνατότητα να αμφισβητήσει τη φορολογητέα αξία ακινήτων όπως έχει προσδιοριστεί στο εκκαθαριστικό σημείωμα-δήλωση ΦΑΠ, βάσει του αντικειμενικού τρόπου προσδιορισμού αγοραίας αξίας και, στη συνέχεια, να ζητήσει από το δικαστήριο, με προσφυγή του κατά της σχετικής απορριπτικής πράξης του προϊσταμένου της αρμόδιας ΔΟΥ, τον εκ μέρους του προσδιορισμό της, δεν είναι, κατά το μέρος αυτό, αντίθετες με το Σύνταγμα. Διά ταύτα, επιλύει το ζήτημα που του τέθηκε παραδεκτώς ως εξής: Εφόσον ο φορολογούμενος, ο υποκείμενος σε φόρο ακίνητης περιουσίας, έχει τη δυνατότητα, κατά τις διατάξεις των άρθρων 32 και 34 του ν. 3842/2010, ερμηνευόμενες σε συνδυασμό με εκείνες του άρθρου 4 της κατ” εξουσιοδότηση του άρθρου 34 παρ.6 του νόμου τούτου (ν. 3842/2010) εκδοθείσης ΠΟΛ 1225/24.12.2012 απόφασης του υφυπουργού Οικονομικών (Β 3573) [όπως τροποποιήθηκε με την ΠΟΛ 1188/30.7.2013 όμοια (Β 1919)],να αμφισβητήσει με προσφυγή του στο διοικητικό δικαστήριο το ύψος της αντικειμενικής αξίας του βαρυνόμενου με τον ως άνω φόρο ακινήτου του, η ως άνω ρύθμιση δεν αντίκειται στο Σύντ

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΕΙ ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ;;;;

Η Ελλάδα επιστρέφει σακατεμένη (και με εθνικές απώλειες) στη Δραχμή;


Τα όσα γίνονται τα τελευταία 24ωρα στο Αιγαίο μάς προετοιμάζουν νέα εθνικά δράματα ενώ οι πρωτοφανείς και... θανάσιμες ανεπάρκειες όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων, με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να τερματίζει το πεντάλ της ανικανότητας, της ασχετοσύνης και της ανεπάρκειας σε συνδυασμό με προκλητικές ενέργειες όπως οι Υποκλοπές του κατασκευασμένου εσωτερικού εχθρού αλλά και των εταίρων μας έρχονται να επιβαρύνουν ακόμη πιο πολύ τον ουρανό που μαυρίζει πάνω από τα κεφάλια μας.Η Ελλάδα κατάφερε να είναι πιο μόνη από ποτέ και τα απεγνωσμένα ταξίδια του πρωθυπουργού μόνο οδύνες μάς υπόσχονται ακόμη κι αν ολοκληρωθεί η αξιολόγηση-νεκρολογία ενός λαού. Γιατί τι άλλο μπορεί να φέρει ο καλπασμός των άμεσων και έμμεσων φόρων;
Αυτό που πολλοί φορβόντουσαν, ότι δηλαδή η θητεία της κυβέρνησης πρώτη φορά Αριστερά θα μπορούσε να καταλήξει σε εθνικό διαμελισμό και Δραχμή μοιάζει με εφιάλτη που αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα. Η παρουσία εκατοντάδων χιλιάδων κολασμένων προσφύγων στο ελληνικό έδαφος ολοκληρώνει την Εθνική Τραγωδία την οποία η Ιστορία ετοιμάζεται να εντάξει στην περίοδο της πρωθυπουργίας του Αλέξη Τσίπρα.Τα δημοσιεύματα μεγάλων γερμανικών εφημερίδων είναι χαρακτηριστικά:
Η ελληνική κρίση χρέους επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο, γράφει η εφημερίδαHandelsblatt σε άρθρο με τίτλο «Ελληνικό δράμα, τέταρτη πράξη». H γερμανική εφημερίδα επισημαίνει: «Για μια ακόμα φορά εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας ένα παιχνίδι για γερά νεύρα. Αθήνα και δανειστές δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν και οι διαπραγματεύσεις διακόπηκαν. Αν και ο έλληνας υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος ανακοίνωσε ότι οι διαπραγματεύσεις θα συνεχιστούν την ερχόμενη εβδομάδα, ο χρόνος πιέζει. Η Ελλάδα απειλείται με χρεοκοπία τον Ιούλιο. (…) Ωστόσο η κυβέρνηση Τσίπρα έχει να αντιμετωπίσει και την ισχνή πλειοψηφία του κυβερνητικού συνασπισμού στην ελληνική βουλή. Σε ενδεχόμενες ψηφοφορίες για νέα λιτότητα και μεταρρυθμίσεις αρκεί μόνο τρεις βουλευτές να ψηφίσουν «όχι» για να υπάρξει μεγάλο πρόβλημα. Το τελευταίο που χρειάζονται τώρα Αθήνα και Ευρώπη είναι πρόωρες εκλογές και μια πολιτική αποσταθεροποίηση στην Ελλάδα. Διότι η χώρα δεν αγωνίζεται μόνο για να επιπλεύσει οικονομικά. Έχει να αντιμετωπίσει και την προσφυγική κρίση. Μια ενδεχόμενη κατάρρευση της Ελλάδας θα προκαλούσε “μια μεγάλη πολυδιάστατη κρίση στη νοτιοανατολική Ευρώπη“, προειδοποιεί διπλωμάτης μεγάλης χώρας-μέλους της ΕΕ».«Βοήθεια για την Ελλάδα», επιγράφει η Frankfurter Allgemeine Zeitung άρθρο της για την αναγκαιότητα μιας ευρωπαϊκής λύσης στην προσφυγική κρίση, με την οποία θα ανακουφιζόταν η Ελλάδα. Η γερμανική εφημερίδα σημειώνει: «Η δυσπιστία των Ελλήνων έναντι των υποσχέσεων της Κομισιόν οφείλεται στις, μέχρι τώρα, εμπειρίες τους με τις πρωτοβουλίες της ΕΕ. Τον Οκτώβριο του 2015 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωνε συμφωνία με την Τουρκία για κοινές ελληνοτουρκικές περιπολίες της ακτοφυλακής στο Αιγαίο, η οποία, όπως αναμένονταν, δεν λειτούργησε. Το ίδιο ισχύει και για την μετεγκατάσταση 160.000 προσφύγων από την Ελλάδα και την Ιταλία. Μέχρι τα μέσα Μαρτίου είχαν μετεγκατασταθεί περίπου 900 άτομα, αριθμός που αντιστοιχεί σε ποσοστό μόλις 0,5%.»
greek1

Πηγή: http://dinatos.blogspot.com/2016/04/blog-post_26.html#ixzz464abMkwf

ΕΛΛΗΝΕΣ....ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΟ INTERNET....

Ερχεται χαράτσι σε όλες τις συνδέσεις internet!
Την επιβολή φόρου σε όλες τις συνδέσεις στο ίντερνετ συμφώνησαν κυβέρνηση και δανειστές, σύμφωνα
 με δημοσίευμα της εφημερίδας «Αγορά».Το νέο χαράτσι έρχεται στο πλαίσιο της… φορολογικής παράκρουσης για να συγκεντρωθούν 1,8 δισ ευρώ από έμμεσους φόρους και συμπεριελήφθη στο κείμενο στο οποίο κατέληξαν οι δύο πλευρές στην τελευταία συνάντησή τους αυτή την εβδομάδα πριν τη παύση των διαπραγματεύσεων. Πρόκειται να επιβληθεί – όπως αναφέρει η εφημερίδα – σε όλους όσοι έχουν σύνδεση ιντερνετ είτε για επαγγελματική είτε για ιδιωτική χρήση μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών,τάμπλετ ,κινητών τηλεφώνων.

ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου του κόμματος, που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του plefsieleftherias.gr, η «Πλεύση ελευθερίας» θα παλέψει για τη διαγραφή του δημόσιου χρέους, τη διεκδίκηση των γερμανικών οφειλών και κάθε αξίωσης της χώρας.
Παράλληλα, επισημαίνει ότι θα λαμβάνει χρηματοδότηση με διαφανή τρόπο, μόνο από τα μέλη της και τους πολίτες που θέλουν να υποστηρίξουν το κόμμα κα θα δημοσιεύονται όλα τα στοιχεία της χρηματοδότησης.
Ολόκληρο το δελτίο Τύπου της «Πλεύσης ελευθερίας»:
Την Τρίτη 19 Απριλίου 2016 ξεκινάμε την πλεύση μας προς το μέλλον.

Ξεκινάμε τον συλλογικό αγώνα μας, για την απελευθέρωση του λαού και της πατρίδας μας από τα μνημονιακά δεσμά.

Ανοίγουμε πανιά προς ένα μέλλον ελευθερίας, δημοκρατίας και δικαιοσύνης.

Με διαφάνεια και σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και τις θεμελιώδεις ελευθερίες.

Για τη διαγραφή του δημοσίου χρέους.

Για τη διεκδίκηση των γερμανικών οφειλών και κάθε αξίωσης της χώρας.

Για την δικαίωση του λαού μας και των αγώνων του, την ανάκτηση της δημοκρατικής κυριαρχίας.

«Πλεύση ελευθερίας»: Το νέο κόμμα της Ζωής Κωνσταντοπούλου
Δημιουργούμε ένα κόμμα, που θέλουμε να αποτελέσει συστατικό κύτταρο ενός κινήματος κι ενός μετώπου, στο οποίο θα συναντηθούμε με κινηματικές, κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις, με τις οποίες θα μας συνδέουν κοινές αφετηρίες, αξίες και στόχοι.

Δεν είμαστε κόμμα στελεχών, σύμπραξης ή ανακύκλωσης προσωπικοτήτων.

Δεν είμαστε κόμμα μηχανισμών ή εσωτερικών ισορροπιών.

Φιλοδοξούμε να είμαστε κόμμα-κίνημα, μέσα απ' την κοινωνία, μέσα από τις ζωντανές κοινωνικές δυνάμεις και τους ζωντανούς ανθρώπους, που δεν σκύβουν το κεφάλι, δεν υποτάσσονται, αντιστέκονται, διεκδικούν, νικούν.

Λειτουργούμε με ανοιχτές, αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες, έχοντας το διαδίκτυο ως οργανικό εργαλείο επικοινωνίας μας.

Στηριζόμαστε στις δικές μας δυνάμεις και στην κοινωνία.

Δεν λαμβάνουμε χρηματοδότηση παρά μόνο με διαφανή τρόπο, από τα μέλη μας και τους πολίτες που επιθυμούν να υποστηρίξουν τους σκοπούς και τη λειτουργία μας. Δημοσιεύουμε τα στοιχεία της χρηματοδότησής μας.

Δεν χαρίζουμε το μέλλον μας. Το διεκδικούμε και το κερδίζουμε.

Την Τρίτη, 19 Απριλίου, 2016 στις 7μμ, στο Θέατρο Χυτήριο (Ιερά Οδός 44), κάνουμε την αρχή, με μια ανοιχτή εκδήλωση και ομιλία της Ζωής Κωνσταντοπούλου.
ΠΗΓΗ 

ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ....

Η ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ (της πλειοψηφίας) ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ...




  «Είναι απίστευτη η δουλοπρέπεια της πλειοψηφίας των Ελλήνων δημοσιογράφων που παρουσιάζονται σαν βράχοι ηθικής και νομιμότητας αν και είναι απλά σκατάδες. Πολύ καλά σκυλάκια που περιμένουν να τους δώσεις το κοκαλάκι. Αν τους δώσεις το κοκαλάκι, σε γλείφουν από την κορυφή ως τα νύχια. Φυσικά, οι ίδιοι δημοσιογράφοι που έγλειφαν τους χτεσινούς κυβερνώντες, γλείφουν και τους σημερινούς. Άλλωστε, δεν άλλαξαν τα κόμματα στην κυβέρνηση. Απλά, Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ παραδέχτηκαν πως είναι ένα κόμμα και κυβερνούν μαζί. Βέβαια, αυτοί οι δημοσιογράφοι δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να γλείψουν και τους επόμενους». [ Πιτσιρίκος ]

SOS....ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ "ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ"...

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Καπνό που κρύβει μια φωτιά φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής εκτιμούν ότι έχουν ανακαλύψει στο υπουργείο Οικονομικών και στα τεχνικά κλιμάκια των δανειστών.Πρόκειται για φορολογούμενους που προκειμένου να γλιτώσουν τις πολλαπλές φορολογικές επιβαρύνσεις στα ακίνητα έχουν αποκρύψει το σύνολο ή μέρος της ακίνητης περιουσίας τους.Στο προσχέδιο του κειμένου της συμφωνίας για την πρώτη αξιολόγηση του τρίτου ελληνικού μνημονίου αλλά και στο επιχειρησιακό σχέδιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων για το 2016 περιλαμβάνεται η πρόβλεψη για τη δημιουργία ειδικού προγράμματος διασταυρώσεων μεταξύ του κτηματολογίου και της εφαρμογής περιουσιολογίου Ε9 του υπουργείου Οικονομικών.Στην πράξη θα επιχειρηθεί να γίνει διασταύρωση στη βάση του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου κάθε φορολογούμενου μεταξύ των στοιχείων κτηματογράφησης και των στοιχείων των δηλώσεων ακινήτων Ε9. Στόχος της διασταύρωσης θα είναι να εντοπισθούν ακίνητα τα οποία δεν έχουν δηλωθεί από τους ιδιοκτήτες τους.Στο υπουργείο Οικονομικών έχουν ενδείξεις για απόκρυψη ακίνητης περιουσίας από σημαντικό αριθμό φορολογούμενων. Είναι χαρακτηριστικές οι περιπτώσεις φορολογούμενων που εντοπίσθηκαν από το Κέντρο Φορολογούμενων Μεγάλου Πλούτου να μην έχουν δηλώσει στο Ε9 ακίνητα σημαντικής αξίας προκειμένου να γλιτώσουν φορολογικές επιβαρύνσεις.
πηγή

Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ,ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ"....

Ο πρέσβης των Σκοπίων στον Καναδά μπροστά σε αλυτρωτικό χάρτη της "Μεγάλης Μακεδονίας"!
Ο εικονιζόμενος στην 1η φώτο είναι ο πρέσβης των Σκοπίων στον Καναδά σε πρόσφατη ομιλία του. Προκλητικότατα στέκεται μπροστά από έναν τεράστιο αλυτρωτικό χάρτη της λεγόμενης "Μεγάλης Μακεδονίας".Να το ξαναπούμε...Εν ενεργεία Πρέσβης γειτονικού κράτους φωτογραφίζεται προκλητικότατα μπροστά από χάρτη που στρέφεται κατά της εδαφικής ακεραιότητας του Ελληνικού κράτους, αλλά και άλλων γειτονικών χωρών.Η ενέργεια του Σκοπιανού διπλωμάτη εμφανώς αποτελεί κατάφωρη παραβίαση των διεθνών κανόνων που διέπουν τις διπλωματικές σχέσεις. Παράλληλα παραβιάζει επίσημες διεθνείς συμφωνίες και δεσμεύσεις της χώρας που ο ίδιος εκπροσωπεί.Σε μια σοβαρή χώρα, το ζήτημα θα είχε πάρει τεράστιες διαστάσεις. Το ΥΠΕΞ θα είχε προβεί άμεσα και δυναμικά σε επίσημο διάβημα διαμαρτυρίας όπως οφείλει πάντα να κάνει σε παρόμοιες περιπτώσεις. Και οι πλέον δύσπιστοι στο εξωτερικό, θα είχαν αντιληφθεί πλέον με τι σούργελα έχουμε μπλέξει στα βόρεια σύνορα μας.Στην Ελλάδα είναι ένα ακόμη Σάββατο...Μια κυβέρνηση οφείλει να καταγγέλει τέτοιες απαράδεκτες ενέργειες (πχ Σκοπιανός πρέσβης στον Καναδά, μνημεία με αλυτρωτικούς χάρτες, κτλπ). Όμως αυτό οφείλει να το πράττει ΑΜΕΣΩΣ, χωρίς χρονοτριβή και σίγουρα ΟΧΙ αφού περάσουν μήνες ή και χρόνια.Γι' αυτό άλλωστε η σκοπιανή κυβέρνηση πριν λίγο καιρό, δεν έχασε καθόλου χρόνο και απέστειλε νότες διαμαρτυρίας στις Ελληνικές αρχές, για τα τραγούδια των ΕΔ και την επικόλληση αυτοκόλλητων σε οχήματα.Αυτό που γίνεται από την πλευρά της Ελλάδας "η σιωπή της στις προκλήσεις αυτού του ψευδοκράτους" δεν είναι απλά ένα αποτέλεσμα αδυναμίας ή κακού χειρισμού....είναι προδοσία !!!

Τι μας διδάσκει η απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης από το 2011
Για να αντιληφθούμε τις καταστροφικές συνέπειες της ολιγωρίας των Ελληνικών κυβερνήσεων αναφορικά με την καταγγελία των συνεχών παραβιάσεων από τα Σκόπια, ας εξετάσουμε μια παράμετρο της απόφασης του Διεθνούς δικαστηρίου της Χάγης.Στην υπερασπιστική της γραμμή τότε, η ελληνική πλευρά ισχυρίστηκε πως τα Σκόπια, έκαναν αρκετές φορές χρήση του συμβόλου της Βεργίνας μετά από την έναρξη ισχύος της Ενδιάμεσης Συμφωνίας.Το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, αφού εξέτασε τις περιπτώσεις που κατονόμασε η Ελληνική πλευρά, σημείωσε πως αυτές οι περιπτώσεις, αφενός αφορούν ενέργειες ιδιωτών, αφετέρου τα παράπονα αναφορικά με τις περιπτώσεις αυτές κοινοποιήθηκαν στη κυβέρνηση των Σκοπίων ΜΕΤΑ την Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ, το 2008. Το Δικαστήριο κατέληξε πως υπήρξε μόνο μια περίπτωση παραβίασης εκ μέρους των Σκοπίων της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 7, το έτος 2004.Εδώ αξίζει να παρατηρηθεί το γεγονός ότι η Ελληνική Κυβέρνηση εξέφρασε παράπονα προς την αντίστοιχη των Σκοπίων, ΜΕΤΑ τη Σύνοδο Κορυφής του 2008, αν και οι περιπτώσεις χρήσης του απαγορευμένου συμβόλου έλαβαν χώρα ΜΗΝΕΣ Η ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ (τη Σύνοδο Κορυφής).Η απόφαση του ΔΔΧ καταδεικνύει το μόνιμο πρόβλημα της Ελληνικής εξωτερικής πολιτικής. Οι ελληνικές κυβερνήσεις ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΝ ΑΜΕΣΑ (και συνεχίζουν να το κάνουν ακόμη και σήμερα) για όλες αυτές τις προκλητικές και έκνομες ενέργειες - είτε ιδιωτών, είτε των σκοπιανών αρχών - και κυρίως ΔΕΝ έχουν καταγγείλει την Ενδιάμεση Συμφωνία.Με λίγα λόγια, τι μας διδάσκει η απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης.Ότι οι Ελληνικές Αρχές δεν εξέφρασαν άμεσα κάποια αντίδραση προς την σκοπιανή κυβέρνηση, στοιχείο το οποίο χρησιμοποιήθηκε από το Δικαστήριο για να ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ με αυτές τις κατηγορίες, κατηγορίες οι οποίες υπό διαφορετική περίπτωση, θα μπορούσαν να καταδείξουν την διαρκή παραβατική συμπεριφορά της σκοπιανής κυβέρνησης.Το αν αυτή η συνεχή ολιγωρία από τις ελληνικές κυβερνήσεις, οφείλεται σε αβλεψία ή σκοπιμότητα, το αφήνω σε εσάς να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

ΣΟΚ γιά την Ελλάδα......


ΣΟΚ για την Ελλάδα- Αυτή την είδηση δεν θα την δίξει κανένα ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ κανάλι



Μετά από αυτή τη δημοσίευση θα σκεφτείτε κάποια πράγματα διαφορετικά. Νόαμ Τσόμσκι: Υπάρχει οργανωμένο σχέδιο από ΔΝΤ και ΕΕ με σκοπό την καταστροφή της Ελλάδας.
 Υπάρχει οργανωμένο σχέδιο από ΔΝΤ και ΕΕ με σκοπό την καταστροφή της Ελλάδας όπως αποκαλύπτει σε μια άκρως φιλελληνική και συγκλονιστική συνέντευξη ο κορυφαίος Αμερικανός διανοητής Νόαμ Τσόμσκι. Μιλά για την Ελλάδα και… υποστηρίζει ότι καταστρέφεται βάσει σχεδίου, με σκοπό την τελική υποδούλωση η οποία θα χρησιμεύσει σαν «μάθημα» σε οποιονδήποτε πιστεύει ότι μπορεί να αντισταθεί.. Με τον Νόαμ Τσόμσκι συμφωνεί και o καθηγητής Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο του Μισούρι, Μάικλ Χάντσον, ο οποίος κρίνει…
ότι η παραμονή στο ευρώ θα οδηγήσει το Βερολίνο στην επίτευξη του στόχου του που δεν είναι άλλος από το να συντρίψει την Ελλάδα
Ο Χάντσον θεωρεί ότι καλύτερη επιλογή για το χρέος είναι να προσφύγει η Ελλάδα νομικά στο Διεθνές Δικαστήριο καταγγέλλοντάς το ως απεχθές και στο διάστημα μέχρι να βγει η απόφαση, να προετοιμαστεί για την έξοδο από το ευρώ, καθώς κρίνει ότι η παραμονή σ’ αυτό θα οδηγήσει στην επίτευξη του στόχου του Βερολίνου: να συντρίψει την Ελλάδα.
Η κυβέρνηση Παπανδρέου πήρε το δάνειο χωρίς να ρωτήσει τους πολίτες. Η Ελλάδα θα έπρεπε να το κυνηγήσει αυτό νομικά. Δηλαδή ότι δεν πρέπει να πληρώσει την τρόικα. Η υπόθεση θα χρειαστεί από πέντε έως δέκα χρόνια στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Σ’ αυτό το διάστημα θα έχει τον χρόνο να προετοιμαστεί για να εγκαταλείψει το ευρώ και να ανακτήσει τις δυνάμεις και την ανάπτυξή της.
• Ποια είναι η αποτίμησή σας για τη συμφωνία ανάμεσα στην ελληνική κυβέρνηση και τους δανειστές;
Μοιάζει σαν η Ελλάδα να παραδόθηκε έπειτα από μια στρατιωτική επέμβαση, η οποία έχει στόχο τα εδάφη σας, τα «ασημικά» σας, αλλά και τον δημόσιο τομέα. Το δίλημμα ήταν «παραδοθείτε τώρα, διότι αργότερα θα είναι χειρότερα». Ετσι, ο Τσίπρας παραδόθηκε ολοκληρωτικά.
Ομως δεν έπρεπε να το κάνει αυτό. Πίστευε ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να εγκαταλείψει το ευρώ. Ωστόσο, όπως του έλεγαν ο Βαρουφάκης και ο Αμερικανός σύμβουλός του, Τζέιμς Γκαλμπρέιθ, δεν ήταν τόσο δύσκολο να βγείτε από το ευρώ. Θα υπήρχε μια μεταβατική περίοδος, στη διάρκεια της οποίας η ελληνική κυβέρνηση θα έπρεπε να αναλάβει τον έλεγχο των τραπεζών που θα κατέρρεαν. Η ανάληψη αυτού του ελέγχου δεν είναι καθόλου κακή ιδέα.
Εάν η κυβέρνηση το είχε κάνει και τις είχε εθνικοποιήσει, τότε θα είχε εξασφαλίσει τα μέσα πληρωμής κατά τη διάρκεια μετάβασης και έτσι θα έσωζε τον δημόσιο τομέα, τις συντάξεις και την περιουσία της χώρας. Επρεπε να πει [στους δανειστές], «εάν δεν καταλήξουμε σε συμφωνία, θα αποκηρύξουμε το χρέος προς το ΔΝΤ, την ΕΚΤ και την τρόικα».
Αυτό το χρέος ήταν απεχθές, όπως είπε και η Επιτροπή Αλήθειας για το Χρέος που συστάθηκε από τη Βουλή. Το ΔΝΤ παραδέχτηκε ότι η συμφωνία για το δάνειο του 2010 δεν θα έπρεπε να έχει υπογραφεί. Η διεφθαρμένη ηγεσία του ΔΝΤ και ο Στρος-Καν παρέκαμψαν τους δικούς του κανόνες και η ελληνική κυβέρνηση έπρεπε να υποστηρίξει ότι αυτό ήταν λάθος και εξαιτίας αυτού ο λαός υπέφερε πολλά δεινά.
• Δεδομένου ότι η πρόσφατη έκθεση του ΔΝΤ αποδεικνύει ότι η συνέχιση της λιτότητας κάνει τα πράγματα χειρότερα, πιστεύετε ότι η Ελλάδα θα βρεθεί και πάλι αντιμέτωπη με μια κρίση χρέους;
Θα είναι μια πολύ χειρότερη κρίση από την προηγούμενη. Το κόστος ζωής θα αυξηθεί για τους Ελληνες περί το 30%, οι φόροι θα αυξηθούν επιπλέον γύρω στο 20% και το στύψιμο αυτό θα αναγκάσει σχεδόν το ένα πέμπτο του πληθυσμού να μεταναστεύσει πολύ γρήγορα.
Πρόθεση της Ευρώπης είναι να συντρίψει παντελώς την Ελλάδα. Ισως και ένα εκατομμύριο Ελληνες εργάτες θα αναγκαστούν να πάνε στη Γερμανία και σε άλλες χώρες και θα συμβάλουν στην πτώση των μισθών πανευρωπαϊκά. Είναι ένας ταξικός πόλεμος ενάντια στους εργαζόμενους της Ευρώπης.
• Τι σημαίνει αυτό για τη δημοκρατία στην Ευρώπη;
Προφανώς, με τους όρους αυτής της διάσωσης, η δημοκρατία είναι απλά σκουπίδια, όπως γράφτηκε σ’ ένα πρόσφατο άρθρο. Θυμάστε πως όταν ο Παπανδρέου ήταν να θέσει τους όρους για το πρώτο δάνειο σε δημοψήφισμα, αμέσως η Μέρκελ και ο Σαρκοζί του είπαν ότι δεν μπορεί να το κάνει, διότι όλοι [οι δανειστές] ήταν ενάντια.Αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος που κάνει το χρέος απεχθές, διότι η κυβέρνηση πήρε το δάνειο χωρίς να ρωτήσει τους πολίτες, οι οποίοι εκείνη την περίοδο ήταν στους δρόμους και διαμαρτύρονταν. Η Ελλάδα θα έπρεπε να το κυνηγήσει αυτό και νομικά. Δηλαδή ότι δεν πρέπει να πληρώσει την τρόικα. Η υπόθεση θα χρειαστεί από πέντε έως δέκα χρόνια στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.Σ’ αυτό το διάστημα η Ελλάδα θα έχει τον χρόνο να προετοιμαστεί για να εγκαταλείψει το ευρώ και να ανακτήσει τις δυνάμεις της και την ανάπτυξή της. Τώρα όμως δεν υπάρχει καμία ελπίδα ανάκαμψης, καθώς έχεις μια ξένη χώρα η οποία έρχεται και σου αφαιρεί περιουσία και δημόσια αγαθά και μετατρέπει τις υποδομές σου και τις υπηρεσίες σου σε είδη προς πώληση. Είναι προφανές ότι οι ξένοι επενδυτές θέλουν να αγοράσουν προϊόντα όπως η εταιρεία ηλεκτρισμού, προκειμένου να κάνουν αυξήσεις και να έχουν κέρδη.Το κόστος ζωής στην Ελλάδα θα αυξηθεί δραματικά. Αυτή είναι η κατεύθυνση πανευρωπαϊκά. Δεν είναι μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ. Και άλλα αριστερόστροφα κόμματα οδηγούνται σε προγράμματα που μας γυρίζουν στον περασμένο αιώνα. Αυτή είναι η επιλογή των Γερμανών και της τρόικας μέσω των μαζικών ιδιωτικοποιήσεων. Πρόκειται για λεηλασία του δημόσιου πλούτου.• Πιστεύετε ότι η γερμανική ηγεσία, με την παρούσα τακτική της ταπείνωσης της Ελλάδας, αναβιώνει, κατά κάποιον τρόπο, τη Συνθήκη των Βερσαλιών, η οποία επέβαλε βαρύτατους όρους στη Γερμανία;Αυτό συνέβη τη δεκαετία του 1920. Η διαφορά είναι ότι από το 1929 όλος ο κόσμος αναγνώριζε ότι η Γερμανία δεν μπορούσε να πληρώσει τις πολεμικές επανορθώσεις. Ετσι, η Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών και οι Σύμμαχοι αποφάσισαν ότι δεν μπορούσαν να αναγκάσουν μια χώρα να πληρώσει πάνω από τις δυνάμεις της. Σήμερα αυτή η βασική αρχή απορρίπτεται και αγνοείται το γεγονός ότι η Ελλάδα δεν έχει τα αναγκαία έσοδα ώστε να αποπληρώσει τα δάνεια. Ετσι της λένε: «Εάν δεν έχετε να πληρώσετε, δεν πειράζει. Να δώσετε την περιουσία σας».
Ομως, σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, κανένα κυρίαρχο κράτος δεν μπορεί να στερηθεί την περιουσία του. Εδώ δεν είναι μόνο το ότι γίνεται υπέρβαση της δημοκρατίας, αλλά απορρίπτεται ο ίδιος ο ορισμός του κυρίαρχου κράτους σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο. Αρα είναι κάτι πολύ πιο σοβαρό από μια επίθεση στη δημοκρατία. Είναι ένας διευρωπαϊκός πόλεμος. Και ο Τσίπρας δεν το αντιλαμβάνεται αυτό, όπως και η Αριστερά σε άλλες χώρες, π.χ. στην Ισπανία, στην Πορτογαλία, ακόμα και στην ίδια τη Γερμανία. Δεν αντιλαμβάνονται ότι πρόκειται για έναν οικονομικό πόλεμο.
• Ποιος είναι ο ρόλος της ΕΚΤ και του Μάριο Ντράγκι στη διάρκεια της χρηματοπιστωτικής κρίσης και κυρίως στο «ελληνικό πρόβλημα»;Ο ρόλος της ΕΚΤ είναι να εκπροσωπεί το συμβούλιο των προέδρων των εμπορικών τραπεζών, οι οποίες δίνουν δάνεια σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται να αγοράσουν τις ελληνικές υποδομές που θα ξεπουληθούν. Ετσι, η ΕΚΤ προσπαθεί να δημιουργήσει μια αγορά για τους πελάτες της. Είναι ο μόνος κοινός ευρωπαϊκός οικονομικός οργανισμός. Δεν υπάρχει άλλος κοινός νομοθετικός ή φορολογικός οργανισμός. Αυτό σημαίνει ότι η Ε.Ε. διοικείται από τους τραπεζίτες. Περνάει η δική τους αντίληψη για το πώς λειτουργεί η οικονομία.Πιστεύουν ότι το όποιο δάνειο μπορεί να αποπληρωθεί μόνο κόβοντας τους μισθούς. Αυτό κάνουν και στην Ελλάδα και έτσι ενισχύουν τη μετανάστευση. Είναι η ίδια πολιτική που ακολουθήθηκε και τη δεκαετία του 1920 και οι θεωρίες που απορρίφθηκαν από τον Τζον Μέιναρντ Κέινς. Ολα σήμερα υποτάσσονται στη νεοφιλελεύθερη ιδεολογία των γερμανικών και γαλλικών τραπεζών.Ο νεοφιλελευθερισμός είναι μέρος της πλύσης εγκεφάλου που μας επιβάλλουν. Η ΕΚΤ έχει τη νεοφιλελεύθερη ιδεολογία της μείωσης των μισθών για την αποπληρωμή των χρεών και της αύξησης των επιτοκίων, ώστε αυτά να γίνεται αδύνατο να αποπληρωθούν. Και όλο αυτό μέχρι να αναγκαστούν οι Ελληνες να δουλεύουν σχεδόν τσάμπα, άρα να μην μπορούν να αποπληρώσουν το χρέος.• Πιστεύετε ότι υπάρχει ελπίδα να επανακτήσει η πολιτική τον έλεγχο από το χρηματοπιστωτικό σύστημα;Οχι, διότι, για παράδειγμα, οι πολιτικοί των Βαλτικών Χωρών έχουν μεταφέρει τις προεκλογικές συζητήσεις από τα οικονομικά θέματα στις εθνικιστικές ταυτότητες. Έχουν στρέψει τους Λιθουανούς ή τους Λετονούς και τους Εσθονούς εναντίον των Ρώσων, μετατρέποντας τη συζήτηση σε μια μάχη κατά του σταλινισμού. Ετσι, οι λαοί δεν ασχολούνται με τον νεοφιλελευθερισμό και δεν αντιλαμβάνονται τι φταίει για τη μετανάστευση. Περίπου το 20% των Λετονών έχουν μεταναστεύσει.

ΖΩΗ.....>>ΑΦΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΟΝ ΛΑΟ,ΠΟΥΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ



Με αφορμή την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco, η Ζωή Κωνσταντοπούλου εξαπέλυσε μία ακόμη επίθεση στην.... κυβέρνηση, κάνοντας προσωπική αναφορά μάλιστα στον Αλέξη Τσίπρα, αλλά και τον Θοδωρή Δρίτσα.
“Αφού πούλησαν τον λαό, πουλούν το λιμάνι. Αναμενόμενο”, γράφει η πρώην Πρόεδρος της Βουλής και προσθέτει:
“Θα ξεπουλήσουν το σύμπαν για να σώσουν το τομάρι τους”.


ysterografa

Πηγή: http://dinatos.blogspot.com/2016/04/blog-post_55.html#ixzz45K9pAxuv